Pagina 3 van 49 Eerste 123456713 ... Laatste

Discussie: Gunk discussie

Arades's schermafbeelding
    iTrader
    87 (100%)
    Daar zeg je het Malk, hij staat heel de tijd uit zijn nek te lullen. Klinkt cru maar zo is het. Ik kan het inderdaad ook niet en mijn mening is subjectief maar ik vind hem niet passen. Het lijkt me soms dat hij te fel zijn best doet en daardoor gaat overacten. Althans komt hij zo over bij mij.

Idd, Praga wordt te vaak negatief afgebeeld. Geen idee hoe dat komt... (de negatieve lijstjes zullen nog wel volgen nu )
    Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul. ASR SPQR
    no votes  

Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)
    Het enige waar ik me bij Praga aan erger is het zeer duidelijk ophemelen en afkraken van bepaalde titels en gebrekkig Engels bij de uitspraak van gametitels. En het niet altijd 2x nadenken voor iets te posten/zeggen maar daar maken we ons allemaal wel eens schuldig aan.

Voor de rest thumbs up voor Praga.
    Been gaming since the 90's... And still going strong... Consoles / PC / Handhelds...
    no votes  

Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phille023 Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Daar zeg je het Malk, hij staat heel de tijd uit zijn nek te lullen. Klinkt cru maar zo is het. ...
    True, maar probeer maar eens 2u aan een stuk te praten
    Of op Woensdag middag, van 1 tot 6 (geloof ik)
    Als je kijkt naar de andere LIVE shows op de andere soort gelijke zenders heb je ook zo van die presentatoren hoor Stortvloed aan woorden en geluidjes.
    Het werkt wel, en het mikt ook op een iets jonger publiek dan jullie denk ik. 14-16 jarige

Nuja, zoals op elke zender zijn er programma's die je aanspreken en andere die je afstoten. (Damn you "Tiener moeders" ) Persoonlijk vind ik RetroMania, Techno Time, The Bowlers, 2M2MM en MovieWatch leuk om naar te kijken, en natuurlijk 9livesTV en MMOWorlds
    Laatst gewijzigd door Malkavian; 6 maart 2010 om 10:48
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be
    no votes  

Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phille023 Bekijk bericht
    Idd, Praga wordt te vaak negatief afgebeeld. Geen idee hoe dat komt... (de negatieve lijstjes zullen nog wel volgen nu )
    Bij mij is die FEAR2 review volledig in 't verkeerde keelgat geschoten. Als je je beoordelingen laat beïnvloeden door wat de desbetreffende uitgever op tafel legt... Dan is het over en uit wat mij betreft. Een review staat of valt met de objectiviteit ervan, wat is anders het nut van een review? En eenmaal je die geloofwaardigheid verloren bent hoeft het voor mij niet meer. Die mails die uitgelekt zijn lieten bitter weinig aan de verbeelding over...
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    Bij mij is die FEAR2 review volledig in 't verkeerde keelgat geschoten. Als je je beoordelingen laat beïnvloeden door wat de desbetreffende uitgever op tafel legt... Dan is het over en uit wat mij betreft. Een review staat of valt met de objectiviteit ervan, wat is anders het nut van een review? En eenmaal je die geloofwaardigheid verloren bent hoeft het voor mij niet meer. Die mails die uitgelekt zijn lieten bitter weinig aan de verbeelding over...
    Heb jij hier op 9lives al het gevoel gehad dat een review verkeerd was? Dat er te veel , maar dan echt onterecht te veel punten zijn gegeven?
    Denk het niet, ja die mails hebben ons niet echt veel plezier gegeven, maar 9lives.be is nog altijd objectief/onafhankelijk in zijn reviews en score.
    Of je het nu geloof of niet, het is gewoon een feit.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    no votes  

papfles's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Brick Top Bekijk bericht
    Op dat vlak kan ik zeggen: ze mogen proberen (eender wie), het gaat niet lukken
    no votes  

Brick Top's schermafbeelding
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Heb jij hier op 9lives al het gevoel gehad dat een review verkeerd was? Dat er te veel , maar dan echt onterecht te veel punten zijn gegeven?
    Denk het niet, ja die mails hebben ons niet echt veel plezier gegeven, maar 9lives.be is nog altijd objectief/onafhankelijk in zijn reviews en score.
    Of je het nu geloof of niet, het is gewoon een feit.
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door papfles Bekijk bericht
    Op dat vlak kan ik zeggen: ze mogen proberen (eender wie), het gaat niet lukken
    Nee, sorry. Ik heb mij verkeerd uitgedrukt misschien. Ik vond die review van FEAR2 een zéér terechte review. Voor het overige lees ik niet zo vaak reviews maar als ik er één lees, en ik heb het spel gespeeld, vind ik meestal dat de scores min of meer correct zijn (volledig akkoord gaan doe je nooit natuurlijk, 't is geen exacte wetenschap hé).

Maar wat ik maar wou zeggen. Toen die review van FEAR2 verscheen zijn er toch klachten gekomen van Praga en Frank Molnar (correct, toch?) en dat zijn toch twee grote kleppers bij Gunk, juist? Dus dat houdt mijn kritiek omtrent die mail toch steek? Het zegt toch iets over die personen hun ingesteldheid tov 'objectief beoordelen'?

Over 9lives heb ik, voor alle duidelijkheid, geen klachten hoor. Maar dit topic ging dan ook over Gunk hé. Ik weet dat die twee niet volledig los staan van elkaar maar mijn post was dus op Gunk gericht. Om alle misverstanden te vermijden.

Edit: Als ik mijn vorige post nog is lees komt het over alsof ik de reviewer op de korrel neem omdat ie zich zou hebben laten beïnvloeden door wat de uitgever wil. Dat was dus verkeerd uitgedrukt. Mijn reactie was gericht tegen de kritiek die er achteraf is gekomen, de beruchte mails. Mes excuses.
    no votes  

iTrader
    0
    Gebanned worden voor letterlijk hetzelfde te hebben gezegd als de persoon onder mij.
    Diens reactie staat er nog en heeft ook geen infraction gekregen.

Dakantochnie?! Waar is de objectiviteit?

En RommelTV (T-vgas) moet maar zen wetgeving kennen, zoals ieder ander bedrijf.
    Daar is nu eenmaal 0,0 reactiewaarde op.
    Eender ander onderwerp werd al lang gesloten. Achja, 't is een farce, net als de ombudsman hier.
    no votes  

McGregor's schermafbeelding
    iTrader
    66 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stoomboot Bekijk bericht
    Gebanned worden voor letterlijk hetzelfde te hebben gezegd als de persoon onder mij.
    Diens reactie staat er nog en heeft ook geen infraction gekregen.

Dakantochnie?! Waar is de objectiviteit?

En RommelTV (T-vgas) moet maar zen wetgeving kennen, zoals ieder ander bedrijf.
    Daar is nu eenmaal 0,0 reactiewaarde op.
    Eender ander onderwerp werd al lang gesloten. Achja, 't is een farce, net als de ombudsman hier.
    Hier gebeurt het op een vriendelijke en volwassen manier, vergelijk maar eens met de voorgaande topics. Dakantochnie en Malk hadden toestemming geven voor een topic omtrent Gunk en het gaat er momenteel deftig aan toe. Probeer het nu a.u.b. niet te verpesten.
    If you can achieve something without a struggle it's not going to be satisfying. -Greg LeMond
    no votes  

Yones's schermafbeelding
    iTrader
    144 (98%)
    Net zoals Darius had ik in het begin hoge verwachtingen van Gunk TV. Eindelijk eens een zender over games en alles wat er mee te maken heeft.

Voel me toch een beetje in't zak gezet. In het begin was het amateurisme ten top. Enkele voorbeelden (die mij zijn opgevallen):

- Programmatie klopt vaak niet (ander programma, er valt een stuk weg)

- Namen van games die tenenkrullend verkeerd worden uitgesproken (Praga!)

- het constant in onze strot rammen van reclame (Gunk magazine, Store,..)
    Ik begrijp wel dat dit nodig is voor wat $$$ maar er zijn grenzen.

- Er mogen dan mss volgens bepaalde personen voldoende games
    gerelateerde programma's zijn. Zaken als infashion, one man road trip,
    age of stupid,etc.. Hoeven voor mij helemaal niet. Er zijn leukere varianten
    op andere zenders daarvoor.

Tegenwoordig is het al ietsje beter (vooral qua programmatie, maar ze laten nog dikwijls steken vallen).

Gunk TV, had er véél meer van verwacht. imo allesbehalve een volwaardige gamezender.

Xbox Live: kTs Yones
    no votes  

Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)
    Gisterenavond zapte ik nog eens op GunkTV en zag "GUNKTV News"

Ik dacht "Ah, gamesnieuws. Even blijven kijken." wat blijkt: The hottest celeb gossip! Woohoo... Serieus? Allee ja? En dan gebruiken ze beelden van één of ander amerikaans programma dat ze 2 minuten tonen en midden in de uitzending afsluiten.

En op de middag was er blijkbaar één of ander programma dat mensen deed denken dat ze aan een reality TV programma mee deden. Zijn we een beetje JimTV aan't nadoen?
    Been gaming since the 90's... And still going strong... Consoles / PC / Handhelds...
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darius Craven Bekijk bericht
    Gisterenavond zapte ik nog eens op GunkTV en zag "GUNKTV News"

Ik dacht "Ah, gamesnieuws. Even blijven kijken." wat blijkt: The hottest celeb gossip! Woohoo... Serieus? Allee ja? En dan gebruiken ze beelden van één of ander amerikaans programma dat ze 2 minuten tonen en midden in de uitzending afsluiten.

En op de middag was er blijkbaar één of ander programma dat mensen deed denken dat ze aan een reality TV programma mee deden. Zijn we een beetje JimTV aan't nadoen?
    Reality Hell is inderdaad een van de aangekochte programma's, net zoals 2months 2millions over 4 poker spelers die op 2m 2MM willen verdienen
    World of Stupid is ook een aangekocht programma, zeg maar Jack-ass internationaal.
    no votes  

Mapogo's schermafbeelding
    iTrader
    117 (98%)
    Even ook m'n mening geven over Gunk(TV)... Zie het maar als opbouwende kritiek, want chapeau dat ze een channel opgestart hebben!

- Website (webshop)
    Veel te duur!! Een speciaalzaak (online dan nog!) zou toch wel scherpere prijzen kunnen aanbieden en vlugger afprijzen als een game veroudert!.
    Ook zou gunk moeten proberen om meer surfers naar hun website te lokken, dat forum is zo goed als dood.
    - Gunk TV
    Gunk TV begint meer en meer op een karikatuur te lijken van zichzelf. Wango Tango? Ik bedoel wtf? Ook de mening van één of andere miss Brugge of whatever, interesseert toch niemand? Ik versta wel dat gamers aangezien worden als nerds die alleen maar kunnen kijken en dromen, maar dit ligt er te dik op. Dit komt dan ook niet ten goede van het professionalisme.. Alles is zo chaotisch en amateuristisch, terwijl slechts enkele kleine dingen het verschil kunnen uitmaken. De presentators trekken nergens op, niet dat het Hans Otten of iemand anders moet zijn, maar toch. Vroeger had je shrimp TV, wat vol stond van amateurisme, maar daar stoorde dat niet. Gunk TV zou zich anders moeten positioneren, ofwel amateuristisch ofwel semi-professioneel. Ik heb het hier enkel over de presentaties, de rest van Gunk is in orde, lay-out,... En aub, eeen programma over celebrities voor gamers????
    no votes  

Dr_Evil's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik heb eigenlijk 1 kritiek over Gunk die een heleboel zou oplossen. De mensen die nu op de voorgrond staan zouden eigenlijk naar de achtergrond moeten verdwijnen. Laat mensen die wat meer tv ervaring hebben of een natuurlijke uitstraling presenteren. Ik kan echt geen half uur kijken naar gunk zonder plaatsvervangende schaamte te hebben.
    All the above are LIES

check my flashden items here
    no votes  

holycrus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Twee woorden voor Praga = Leer Nederlands.
    U sound like a retard.
    no votes  

Pagina 3 van 49 Eerste 123456713 ... Laatste

Regels voor berichten