Pagina 2 van 49 Eerste 12345612 ... Laatste

Discussie: Gunk discussie

StanTem's schermafbeelding
    iTrader
    221 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinsdagland Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Mij lijkt het toch dat Wango Tango het belangrijkste, main programma is. Telkens als ik voorbij zap is dat bezig...
    En da's dan nog het ergste programma...
    Vragen? Opmerkingen? Suggesties? -> PM
    PSN: joertjeuhn
    Board game collectie: StanTem
    no votes  

ILIQUID's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    keer een vraagske

kheb mijn abonnement bij gunk een een drietal weken besteld
    ma kheb nu nog altijd geen respons gekregen of zelf een nummeer
    ma kheb zel betaald
    iemand?
    Live to play - play to win - as much as possible - as hardcore as possible.
    no votes  

Darius Craven's schermafbeelding
    iTrader
    350 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dinsdagland Bekijk bericht
    Mij lijkt het toch dat Wango Tango het belangrijkste, main programma is. Telkens als ik voorbij zap is dat bezig...
    Ik ken dat gevoel... Heb ook de indruk (zeg wel indruk) dat de niet-games programma's veel vaker herhaald worden dan de eigenlijke programma's.

En dat de programmering voor geen meter klopt. Het tegendeel mag altijd bewezen worden
    Been gaming since the 90's... And still going strong... Consoles / PC / Handhelds...
    no votes  

vaako's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik zap af en toe naar gunk tv en waar ik me toch het meeste aan stoor is dat alle games gemaakt door ubisoft de hemel ingeprezen worden
    no votes  

Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    retromania ni vergeten
    Oooh, schande van mij. Nee Retromania mag je zeker niet vergeten.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vaako Bekijk bericht
    ik zap af en toe naar gunk tv en waar ik me toch het meeste aan stoor is dat alle games gemaakt door ubisoft de hemel ingeprezen worden
    Ach dat zeggen ze al een lange tijd. En in die zelfde optiek kan je het van Chief zeggen met Infogrames. Er is een verschil tussen een goede samenwerking of altijd positief. Het is niet omdat Ubisoft games vaak aanbod komen dat ze daarom ook altijd als SUPER worden afgestempeld. nuja dit hoor ik al lang en kan ik alleen voor mezelf spreken, ik trek Ubisoft niet voor op een andere. Maar DAMN ik ben echt aant wachten op RUSE open beta En GoW3 en Last Guardian en . . .

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Darius Craven Bekijk bericht
    Ik ken dat gevoel... Heb ook de indruk (zeg wel indruk) dat de niet-games programma's veel vaker herhaald worden dan de eigenlijke programma's.

En dat de programmering voor geen meter klopt. Het tegendeel mag altijd bewezen worden
    Programmatie klopt over het algemeen wel, in het begin liep het wel eens verkeerd. Maar nu klopt het toch als ik kijk, met soms een vertraging ofzo.
    En Start to game, Game Force One etc worden ook vaak herhaald hoor. Moet maar eens kijken en eens tellen.
    Wango Tango Live is natuurlijk altijd rond 4-6u, omdat het dan ideaal is om LIVE met kijkers te chatten endergelijk.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be
    no votes  

GILBOUTOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Goh, ik wil hier niet de asshole uithangen ofzo, maar ik heb eens gehoord dat er iets tussen Gunk en Ubisoft...

Edit: Persoonlijk vind ik Gunk ook weer niet zo overdreven slecht. Soms is er wel een gebrek aan professionalisme, maar het aanbod aan gameprogramma's compenseert dat wel voor mij. En Wango Tango wordt nu net wel iets te veel gedraaid naar mijn goesting. Maar ja, ieder zijn mening.
    no votes  

wrex's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    De 20 !
    Gunk Games Top 40
    Gunk Trailer Trash
    Gunk games top 10 allertijden
    Praga Goes Gaming

Wake-up call
    Trivia
    Game force One
    In game

MovieWatch
    Start to game
    9 lives / mmo worlds

TechNoTime
    WANGO TANGO Request
    Wango Tango Live
    Gunk news
    World of Stupid
    Infashion
    MOERBIE live radio

Van de net geen 20 verschillende programma's die ze op 1 dag spelen zijn er 8 over games. Kdenk dat je dan toch wel van een zender mag spreken die Gamen veel aandacht geeft, niet? Zelfs Trivia bevat voornamelijk Game vragen en die reken ik niet mee.
    En er is verscheidenheid in Games programma's
    Praga goes gaming is volledig ander programma dan Game Force One
    9livesTV/MMO Worlds is zelfs anders dan Game Force One, we belichten andere dingen.
    Start to game richt zich dan weer naar de beginnende gamers en casuals.
    Of je het programma nu goed vind of niet, je kan toch niet ontkennen dat de "Gamer-vlag" hoog wappert bij GunkTV.

Idd , je hebt daarin gelijk, maar ik had het meer op het feit dat er programma's zijn die eigenlijk niet thuishoren op een gaming zender, zoals die mode programmas en wango-tango enz. Mijn verwachting ervan was, enkel programma's met en over games.
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door GILBOUTOn Bekijk bericht
    Goh, ik wil hier niet de asshole uithangen ofzo, maar ik heb eens gehoord dat er iets tussen Gunk en Ubisoft...

Edit: Persoonlijk vind ik Gunk ook weer niet zo overdreven slecht. Soms is er wel een gebrek aan professionalisme, maar het aanbod aan gameprogramma's compenseert dat wel voor mij. En Wango Tango wordt nu net wel iets te veel gedraaid naar mijn goesting. Maar ja, ieder zijn mening.
    Ik heb ook eens iets gehoord over WMD in Irak Als je begrijpt wat ik bedoel.
    Professionalisme, yeah, soms zijn er dingen die beter kunnen, veel beter. Maar daar wordt enorm aan gewerkt. Je kan al niet ontkennen dat kwalitatief al pakken beter is dan bij de launch. Is GunkTV al waar het moet zijn? Hell no, maar we geraken er wel

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door wrex Bekijk bericht
    Idd , je hebt daarin gelijk, maar ik had het meer op het feit dat er programma's zijn die eigenlijk niet thuishoren op een gaming zender, zoals die mode programmas en wango-tango enz. Mijn verwachting ervan was, enkel programma's met en over games.
    True, maar een volledige Game zender had niet kunnen bestaan. Net zoals je nu ook geen volledige Muziek zender meer hebt. Gunk zoekt altijd naar nieuwe ideeen en programma's, sommige in het Game-genre, andere weer volledig iets anders. Zelfs in Wango Tango Live proberen ze iets anders te doen dan "Kijker bellen", voorbeeldje daarvan is mijn bezoek daar om over Comics te praten, (elke woensdag rond 15u) en dat is dan gevolgd door een Live versie van Praga & Pablo goes gaming. Waar je Live op TV Praga en Pablo kunt uitdagen in een game. Deze week was het Modern Warfare 2 op Xbox.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    no votes  

GILBOUTOn's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Ik heb ook eens iets gehoord over WMD in Irak Als je begrijpt wat ik bedoel.
    Professionalisme, yeah, soms zijn er dingen die beter kunnen, veel beter. Maar daar wordt enorm aan gewerkt. Je kan al niet ontkennen dat kwalitatief al pakken beter is dan bij de launch. Is GunkTV al waar het moet zijn? Hell no, maar we geraken er wel
    Ja, het is al wat beter dan bij de launch. Maar het gunkbashen is ook wat overdreven. Veelal doet men dat wss omdat men iets heeft tegen Molnar of Praga. Gunktv is best wel leuk om zo eens te kijken als je verveelt.

EDIT: vroeger was ik ook redelijk anti-gunk maar mijn mening is veranderd
    Laatst gewijzigd door GILBOUTOn; 5 maart 2010 om 22:39
    no votes  

Mathelas's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Idd Gilboutin.

Ik denk ook meteen aan die idioot van een Molnar als ik iets zie van Gunk. En dat fear 2 gedoe willen ze hier gewoon niet loslaten en Praga zal altijd stront over zich heen krijgen daardoor als hij iets post of het nu iets van nieuws is op de main page of iets op het forum.
    .
    no votes  

kimme1975's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Praga zal altijd stront over zich heen krijgen daardoor als hij iets post of het nu iets van nieuws is op de main page of iets op het forum.

En dat is heel jammer vind ik want Praga is ne enorme sympathieke en goeie mens die het beste voorheeft met alle gamers hier aanwezig !!!
    Hack & slash hell yeah!!

PSN: kimme1975
    Xbox Live: kimme1975
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    dat hij dan maar eens meer vrouwelijke crewies aanneemt (no offence naar ons valieske offcourse )
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

Elosopardo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Over dat van Ubisoft gesproken eigenlijk, ik keek een tijdje naar Gunk en zag dat de nieuwe Silent Hunter totaal werd afgebroken (in Gameforce 1 als ik me niet vergis). Dus misschien is er toch niet zoveel tussen Gunk en Ubisoft als jullie denken ?
    Visca Barça
    no votes  

Arades's schermafbeelding
    iTrader
    87 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Nu ben ik van dag 1 geen fan van GunkTV geweest maar ik moet eerlijk toegeven dat het stilaan aan het beteren is. Er zijn nog steeds enorm veel werkpunten want het oogt nog steeds amateuristisch tot en met maar het is wel beter als in het begin vind ik.

Nuja, en sorry gunk, maar ik vind dat er een heel deel van gunk crew van de buis moet worden gehaald. Ik ken ze niet persoonlijk maar Frank en die Pablo daar word ik onnozel van. Ik ga niet bashen op hun maar die jongens horen niet thuis op een scherm. Ze halen je geloofwaardigheid zo naar beneden door zichzelf te zijn op het scherm. En ik wil gerust iedereen geloven dat het irl toffe gasten zijn maar voor TV vind ik het een dikke neen.

Voor Praga ben ik dan weer meer en meer respect gaan krijgen. Als ik soms zie wat een werk die man in zowel 9lives als Gunk steekt dan versta ik niet wat anderen zo negatief doen tegen hem. 9lives is fel geëvolueerd de laatste jaren en er zijn fouten gemaakt door hem (en anderen) maar je moet nu verdorie toch wel stellen dat er word geluisterd naar de fanbase. Ge moet niet vergeten dat het merendeel vrijwilliger is die hunne vrije tijd hierin pompt om ons dagelijks te voorzien van nieuws, reviews en dit forum. De reclame is er maar het is een noodzakelijk kwaad. Ik heb ABP en zie geen second reclame hier. Dat is iets wat je als gebruiker zelf in de hand hebt.

Ook heb ik in het verleden aangehaald bij Praga dat de prijzen in de webshop achterlijk hoog zijn en het een verloren zaak is. Nu begrijp ik de volle 100% dat zij niet kunnen aankopen als een internetshop zoals bv play.com maar imho moeten ze meer een voorbeeld nemen aan de webshop van PC Gameplay. Die is ook niet goedkoop zoals vele buitenlandse shop maar wel verduveld interessant met hun kortingsbonnen.

En het is idd niet realistisch om alleen maar een TV zender te hebben die over enkel en alleen games handelt. Dat is TMF, MTV en JimTV ook niet. Maar het is wel een feit dat Wango Tango teveel naar voor word geschoven terwijl ik Praga Goes Gaming en RetroMania wel toppers vind. Er zijn nog andere goede programma's maar die zie ik te weinig aan bod komen want die Wango Tango tralala is gewoon te vaak op de buis. Ik kan het niet genoeg benadrukken dat dit moet veranderen imo.

Gunk Magazine heb ik al in eeuwen niet meer gekocht. Daar heb ik ook al is mijn visie over gegeven en geen idee of er veel in verandert is. Hoeveel oplagen worden er eigenlijk aan de man gebracht en weten jullie in % het verschil met jullie concurrenten?

Ik zie GunkTV als een kleine die pas kan kruipen. Iedereen verwacht dat die al kan lopen maar dat is gewoon niet haalbaar en realistisch. Als ze blijven verbeteren en rekening houden met de comments hier en wat eventueel andere professionals denken dan zie ik GunkTv wel positief evolueren in de toekomst.
    Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul, ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul. ASR SPQR
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Phille023 Bekijk bericht
    ...

Voor Praga ben ik dan weer meer en meer respect gaan krijgen. Als ik soms zie wat een werk die man in zowel 9lives als Gunk steekt dan versta ik niet wat anderen zo negatief doen tegen hem. 9lives is fel geëvolueerd de laatste jaren en er zijn fouten gemaakt door hem (en anderen) maar je moet nu verdorie toch wel stellen dat er word geluisterd naar de fanbase. Ge moet niet vergeten dat het merendeel vrijwilliger is die hunne vrije tijd hierin pompt om ons dagelijks te voorzien van nieuws, reviews en dit forum. De reclame is er maar het is een noodzakelijk kwaad. Ik heb ABP en zie geen second reclame hier. Dat is iets wat je als gebruiker zelf in de hand hebt. ....
    Ben blij dat te lezen, Praga wordt soms enorm onterecht afgebroken. Ik zie ook hoeveel tijd, werk en energie hij steekt in 9lives. En dan doet het zelfs mij pijn te zien dat ze zo op zijn kap zitten.

Hetgene je over Pablo zegt, mja, wat Pablo op TV doet doen er hem weinig na. De manier hoe hij kan inpikken op de kleinste dingen en er iets leuks/grappigs van kan maken, ik sta er telkens versteld van. Ik kom nu elke woensdag even langs in zijn Live show en in het begin was ik echt onder de indruk om naast hem te presenteren, hoe hij alles aan elkaar praat is echt overdonderend als je naast hem moet gaan mee presenteren.
    Dat niet iedereen fan van hem gaat zijn is logisch, er zijn bij mij ook presentatoren waarvan ik het schijt krijg. Mss wordt mijn mening ivm Pablo wel wat beinvloed omdat ik hem ken, maar toch ik sta regelmatig te denken van "Damn, waar haalt hij het toch vandaan??" als hij weer eens met een grap, zinsspeling of monoloogje afkomt.
    no votes  

Pagina 2 van 49 Eerste 12345612 ... Laatste

Regels voor berichten