Pagina 3 van 3 Eerste 123

Discussie: 9lives TV Seizoen 3

Scavenger's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Tja, WoW wordt nog steeds veel gespeeld, dus als ge het er te lang NIET over hebt krijgt ge ook weer klachten
    no votes  

Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scavenger Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Tja, WoW wordt nog steeds veel gespeeld, dus als ge het er te lang NIET over hebt krijgt ge ook weer klachten
    mja dat geeft me niet, praga heeft "in den tijd" mij gevraagd omdat ik zoveel verschillende MMO's heb gespeeld en ik juist helemaal niet alleen WoW speel/voor trek.
    Als er dan iemand zoiets zegt is dat voor mij gewoon een onjuiste persoonlijke aanval. Aangezien ik er juist mijn sterkte wil van maken om zoweinig mogelijk WoW in MMO Worlds te brengen.
    Natuurlijk komt het wel eens aanbod, je kan het niet negeren. Maar er zijn er zoveel meer dan dat. Strafste vind ik ook dat hij mij vanop het forum maar al te goed kent en weet hoe ik over WoW denk. Dus kon er niet echt mee lachen.
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be
    no votes  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ooh zeggen dat Malkavian WOW promoot. LOOOOOLLLLL !!!!
    Hehehehe Sooooo funny
    no votes  

ComputerVISTA's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dacuba Bekijk bericht

Enne.. fuuuutures
    Inderdaad! trouwens maar weinig mensen die dat woord kunnen uitspreken als ze het geschreven zien staan.
    "Waarom geen diesel?": Omdat de verwarming bij ons in een afzonderlijke ruimte staat, niet in de garage.
    no votes  

dacuba
    Guest
    ..aan de andere kant ga je echt wel als een gieter af wanneer je per se met engelse termen wil zwieren (cool he) maar ze dan niet deftig kan uitspreken..
    no votes  

dacuba
    Guest
    Just nog eens aant kijken.. 9livestv s03e02 deel 1 van 2

- 'elèktronik arts'

Voor de rest is die intro tot aan het filmpje van Splinter Cell goed. Epycius (sorry als 't fout is ) lijkt een klein beetje nerveus ('tof') maar dat valt goed mee. +1 voor Pieter zijn uitspraak in het Nederlands.

Dan het stukje met Praga erna.. daar kan ik maar één ding op zeggen: wat een walgelijke gast. Komt daar een beetje met ne air zoals Molnar meepraten dat de game geen flut waard is etc. Met zijn grinnikjes en 'hmm pfff hi hi', blijft dan uit de show. 'Ahja, die heten de survivors omdat ze 't overleeft hebben zeker??'. Wat een laag niveau van humor jongens (op deze manier). Hij maakt imho Pieter onzekerder met zijn onbelangrijke opmerkingen en brengt helemaal niets bij. Oprotten Praga.

Het stukje erna is er veel meer interactie tussen beiden maar nog steeds geeft Praga die indruk alsof hij het allemaal wat beter weet (valt ook aan zijn lichaamstaal af te lezen). Pieter zegt nogal vaak 'de truk' en 'eigenlijk', alhoewel dat niet stoort.

Tov de laatste aflevering die ik gezien had vind ik dat de inleiding veel verbeterd is (Pieter en Epy), zie mijn vorige comment over 'en dan nu punt 1/2/3', maar dat Praga niet veel bijdraagt aan het programma.

Is er ook geen ander standpunt om te filmen? Het lijkt me alsof de presentatoren nogal zwoegen om de juiste verhouding kijk naar elkaar / kijk in de lens te vinden..

My² cents;
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

- 'elèktronik arts'

Voor de rest is die intro tot aan het filmpje van Splinter Cell goed. Epycius (sorry als 't fout is ) lijkt een klein beetje nerveus ('tof') maar dat valt goed mee. +1 voor Pieter zijn uitspraak in het Nederlands.

Dan het stukje met Praga erna.. daar kan ik maar één ding op zeggen: wat een walgelijke gast. Komt daar een beetje met ne air zoals Molnar meepraten dat de game geen flut waard is etc. Met zijn grinnikjes en 'hmm pfff hi hi', blijft dan uit de show. 'Ahja, die heten de survivors omdat ze 't overleeft hebben zeker??'. Wat een laag niveau van humor jongens (op deze manier). Hij maakt imho Pieter onzekerder met zijn onbelangrijke opmerkingen en brengt helemaal niets bij. Oprotten Praga.

Het stukje erna is er veel meer interactie tussen beiden maar nog steeds geeft Praga die indruk alsof hij het allemaal wat beter weet (valt ook aan zijn lichaamstaal af te lezen). Pieter zegt nogal vaak 'de truk' en 'eigenlijk', alhoewel dat niet stoort.

Tov de laatste aflevering die ik gezien had vind ik dat de inleiding veel verbeterd is (Pieter en Epy), zie mijn vorige comment over 'en dan nu punt 1/2/3', maar dat Praga niet veel bijdraagt aan het programma.

Is er ook geen ander standpunt om te filmen? Het lijkt me alsof de presentatoren nogal zwoegen om de juiste verhouding kijk naar elkaar / kijk in de lens te vinden..

My² cents;
    Waarom kijkt niemand deel 2 waar MMOWorlds in komt
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    no votes  

Mapogo's schermafbeelding
    iTrader
    118 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)

- 'elèktronik arts'

My² cents;
    Om de zin komt het woord eigenlijk voor. En haha dat Engels : 'chatpack' 'craszz'
    Had wel medelijden met die Pieter, zijn favoriete demo zo afgekraakt, haha

Nu Praga z'n taalgebruik stoort met totaal niet, beetje overroepen
    no votes  

dacuba
    Guest
    't Is meer de combinatie van zijn oninteresse en lichaamstaal

@ Malkavian, nog inhoudelijke commentaar? Ik zal straks naar deel 2 kijken om u een pleziertje te doen (als die op Garage TV staat tenminste).
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    't Is meer de combinatie van zijn oninteresse en lichaamstaal

@ Malkavian, nog inhoudelijke commentaar? Ik zal straks naar deel 2 kijken om u een pleziertje te doen (als die op Garage TV staat tenminste).
    graag , ik doe altijd met veel plezier MMOWorlds gedeelte van 9livesTV, maar blijkbaar wordt 2 deel vaak overgeshoten
    Als ik de commentaar lees is het meestal op Pieter, Jan en Praga. Maar over mij niks. Niet dat ik zo'n aandachtshoer ben, maar ik wil ook graag eraan werken en dat gaat alleen als ik feedback krijg
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    klein lolleke in de batman AA review.

ge zegt op einde "ik ga ni te veel vertellen" maar uiteindelijk verklapt ge het toch
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    klein lolleke in de batman AA review.

ge zegt op einde "ik ga ni te veel vertellen" maar uiteindelijk verklapt ge het toch
    Ja? Heb deze nog niet deftig kunnen bekijken. . . wat vertel ik te veel mss? wss kleine slip dan

Twas Veel Malky time deze aflevering hé
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Malkavian Bekijk bericht
    Ja? Heb deze nog niet deftig kunnen bekijken. . . wat vertel ik te veel mss? wss kleine slip dan

Twas Veel Malky time deze aflevering hé
    waar ge de laatste arkhum archive (of hoe da ook weer noemt) kunt vinden.

het was iets in de aard van "ik ga niet te veel zeggen, maar ge moet maar eens kijken waar je de warden hebt gered, en dan vooral op de grond"

toffe jack skellington shirt btw
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

iTrader
    7 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Preske Bekijk bericht
    waar ge de laatste arkhum archive (of hoe da ook weer noemt) kunt vinden.

het was iets in de aard van "ik ga niet te veel zeggen, maar ge moet maar eens kijken waar je de warden hebt gered, en dan vooral op de grond"

toffe jack skellington shirt btw
    Mja, dat moest ik wel vertellen anders ga je blijven zoeken. Heb het in den tijd ook moeten opzoeken want die was echt niet simpel te vinden.

Thanks, komt van EuroDisney, hier ermee rondlopen is "vrij uniek", daar loopt elke dude daar mee rond
    no votes  

t511413's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    welke game's hebben jullie vandaag besproken ?

jullie waren over een diablo achtige game aan het praten maar heb de titel niet op gevangen, zag er wel interesant uit.

alvast bedankt
    no votes  

Pagina 3 van 3 Eerste 123

Tags for this Thread

Regels voor berichten