Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456
    MorGo7h's schermafbeelding
    iTrader
    28 (100%)
    Der zit al genoeg rommel op die kabel... Zucht
    Fractal Design R6 -- Intel Core i7 8700k @ 5.0Ghz -- Asus Hero X -- Corsair Vengeance 16GB -- MSI Gaming X 1080 TI @ 2040Mhz/1000mV-- Corsair RM850x (2018) -- Custom water loop
    Samsung 970 EVO 500GB -- Samsung 850 EVO 500GB -- Seagate Barracuda ST500DM002 -- Acer XB271HU (165hz 1440p IPS)
    Corsair K70 -- Zowie FK2 -- Steelseries QcK heavy -- Sennheiser HD598 + Modmic 4.0
    no votes  

GEE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldrusher Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Als je GUNK 24/7 wil zien, moet je digitale tv in huis nemen.

Analoog is de zender enkel sporadisch te zien op het Telenet-infokanaal, vroeger bij velen Mozaïek.
    Dat weet ik ook dat ik dan digitaal moet nemen, maar aangezien deze thread ging over ANALOOG, wat voor zin heeft het iets op de kabel analoog aan te bieden als het er maar sporadisch op zit, heb al lang opgegeven er naar te willen kijken als ik er dan toch in het midden van een utzending ga afgezwierd worden.
    Het team Vestrepen-Hermans daar ga ik ook niet speciaal voor kijken, ik zag ze gisteren al naast mekaar praten bij Phara, als je 2 mensen naast elkaar gaat zetten die alleen zelf aan het woord willen zijn zal dat schonen tv worden.
    Ten andere heeft Verstrepen al zowat elke (radio)zender afgedweild met zijn monologen. Ik geloof er alvast totaal niet in (zeker niet in die politieke tandem).
    no votes  

Malkavian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Laten we dit in de Gunk Discussie thread verder zetten. Beetje bundelen hé
    Zin om comics te lezen maar weet je niet waar te beginnen? Brainfreeze's Start to Read
    Alles over Comics, Films & Boardgames met Nieuws, Reviews, specials en wedstrijden
    PSN: Malkavian_be
    no votes  

Pagina 6 van 6 Eerste ... 23456

Regels voor berichten