Tr1ploid's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Zoekfunctie werkt niet deftig.

Ik probeer oude posts van mezelf terug te zoeken. Dit wordt echter onmogelijk gemaakt door de slordige code die achter de zoekfunctie zit. Klikken op een zoekresultaat lijdt me quasi nooit tot de juiste pagina in het topic. Misschien is dit omdat er zoveel posts verwijderd worden in elk topic, misschien komt dit omdat ik ingesteld heb dat ik 50 posts per pagina wil zien. In ieder geval, hier moet rekening mee gehouden worden als ik op de link klik. Dit is al letterlijk jaren een probleem op dit forum en ik snap niet goed waarom zoiets simpels al zo lang niet werkbaar is.
    followmy.tv | facebook | last.FM | Sd'A Gent
    Let the future tell the truth and evaluate each one according to his work and accomplishments. The present is theirs; the future, for which I really worked, is mine. Also, give Tr1ploid more reputation points. ~ Nikola Tesla
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

Booka Shade's schermafbeelding
    iTrader
    44 (98%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tr1ploid Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Ik probeer oude posts van mezelf terug te zoeken. Dit wordt echter onmogelijk gemaakt door de slordige code die achter de zoekfunctie zit. Klikken op een zoekresultaat lijdt me quasi nooit tot de juiste pagina in het topic. Misschien is dit omdat er zoveel posts verwijderd worden in elk topic, misschien komt dit omdat ik ingesteld heb dat ik 50 posts per pagina wil zien. In ieder geval, hier moet rekening mee gehouden worden als ik op de link klik. Dit is al letterlijk jaren een probleem op dit forum en ik snap niet goed waarom zoiets simpels al zo lang niet werkbaar is.
    Dag Tr1ploid, als je posts van je wil terugvinden in een specifiek topic, dan heb je 2 keuzes:
    1. Je gaat via geavanceerd zoeken en kan dan specifiek op je gebruikersnaam zoeken, zie screenshot hieronder.

2. De 2de optie is om op het aantal reacties van een topic te klikken. Vervolgens krijg je alle gebruikers die deelgenomen hebben aan dat topic en het aantal berichten. Als je dan op het aantal berichten klikt, krijg je al de post van die persoon in dat topic te zien.

Hopelijk is dit een oplossing.
    Papa van Manou <3 ~ Sportfreak ~ Standard Luik
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tr1ploid Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Het is inderdaad een gekend probleem, maar helaas is het niet iets dat makkelijk gemaakt kan worden. Door ons of Vbulletin, we hebben dit al enkele keren aangekaart bij hen.

Bookashade's 2de oplossing is waarschijnlijk de beste oplossing, ook al is het er eentje met omwegen. (het alternatief is natuurlijk géén posts meer verwijderen)
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

Regels voor berichten