Discussie: Gezocht

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

Gezocht

Jongens (en meisjes en twijfelgevallen)

Het is geen goed idee om een apart forum te voorzien binnen buy en sell voor "gezocht". Het is een slecht idee.

Mensen checken het subforum van hun keuze om iets te kopen. Als ze dan een thread zien met "gezocht" kunnen ze meteen inschatten of ze dit in de aanbieding hebben. Die paar threadjes schaden de lay-out niet.

Men gaat niet (of veel minder) spontaan naar gezocht om te kijken of "iemand iets nodig heeft." Dat is een zeer rare reflex.

Nu vrees ik het ergste: in alle lagen van de maatschappij gaat men heel slecht om met kritiek. Waarschijnlijk is er één of andere gelijkhebber die ooit voor dat subforum heeft gekozen en nu niet wil wijken van zijn standpunt, maar het is gewoon een slechte keuze.

Kijk naar de views, kijk naar de replies. Er is geen enkele reden om dit dwaze subforum in leven te houden.

Dat je dan strafpunten krijgt omdat je in het verkeerde forum post, ach ja. Het doelpubliek bestaat hier voor een groot deel uit pubers en vroege twintigers ( dat zijn ook pubers) dus ik snap het wel. Maar het is wel kinderachtig.

Graag een reply met motivatie waarom er een apart "gezocht" forum is.
    2 leden vonden dit bericht nuttig.  

Tonerider's schermafbeelding
    iTrader
    52 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door oldenbarnevelt Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    Jongens (en meisjes en twijfelgevallen)

Het is geen goed idee om een apart forum te voorzien binnen buy en sell voor "gezocht". Het is een slecht idee.

Mensen checken het subforum van hun keuze om iets te kopen. Als ze dan een thread zien met "gezocht" kunnen ze meteen inschatten of ze dit in de aanbieding hebben. Die paar threadjes schaden de lay-out niet.

Men gaat niet (of veel minder) spontaan naar gezocht om te kijken of "iemand iets nodig heeft." Dat is een zeer rare reflex.

Nu vrees ik het ergste: in alle lagen van de maatschappij gaat men heel slecht om met kritiek. Waarschijnlijk is er één of andere gelijkhebber die ooit voor dat subforum heeft gekozen en nu niet wil wijken van zijn standpunt, maar het is gewoon een slechte keuze.

Kijk naar de views, kijk naar de replies. Er is geen enkele reden om dit dwaze subforum in leven te houden.

Dat je dan strafpunten krijgt omdat je in het verkeerde forum post, ach ja. Het doelpubliek bestaat hier voor een groot deel uit pubers en vroege twintigers ( dat zijn ook pubers) dus ik snap het wel. Maar het is wel kinderachtig.

om u te pesten.
    1 leden vonden dit bericht nuttig.  

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    LOL, zalige kritiek zoals het hoort, vooral dat van die strafpunten op alles en wat, en het doelpubliek. Maar daarmee rekening houdende is het misschien wel nodig, dat van die strafpunten voor alles en nog wat, gezien het doelpubliek dan. Ik heb al strafpunten gekregen, waarbij ik me ernstig afvroeg of dat wel nodig was. Als ge daar dan vraagt om een juiste verantwoording krijgt ge natuurlijk geen antwoord.
    no votes  

MrMaddTraxx's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    In mijn ogen is het een aanwinst en ik bekijk het subforum 'gezocht' evenveel als dat ik de verkoopsfora's bezoek
    You miss every shot you didn't take.
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat is een foute redenering: het is niet omdat je er in gaat kijken, dat het een aanwinst is. Als "gezocht" zoekertjes gewoon met tag tussen soortgelijke aanbiedingen staat, dan hoef jij niet naar een extra forum. Je hebt het namelijk al gelezen. Dus geen goed argument.

(Protip: er is geen goed argument)

Edit: momenteel 171 viewers in de vier verkoopstopics. 19 opportunisten met een volle zolder in "Gezocht". Hoe kan je op die manier een gepaste reactie krijgen op je zoekertje?
    Laatst gewijzigd door oldenbarnevelt; 15 juli 2016 om 00:50
    no votes  

paradijsappel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    2 Post(s)
    Ik wil wel overwegen om jou een antwoord geven, maar wat heb je te bieden?
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Fortune and glory, kid. Fortune and glory.
    no votes  

MrMaddTraxx's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Als ik er in ga kijken en ik doe dit meermaals dan is dat wel een aanwinst. Want het werkt voor mij

En het gaat hier over een estetische opinie waar jij uw mening over hebt en ik de mijne. Ik vind het op de manier zoals het nu is overzichtelijker.
    You miss every shot you didn't take.
    no votes  

Preske's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Dat is een foute redenering: het is niet omdat je er in gaat kijken, dat het een aanwinst is. Als "gezocht" zoekertjes gewoon met tag tussen soortgelijke aanbiedingen staat, dan hoef jij niet naar een extra forum. Je hebt het namelijk al gelezen. Dus geen goed argument.

(Protip: er is geen goed argument)

Edit: momenteel 171 viewers in de vier verkoopstopics. 19 opportunisten met een volle zolder in "Gezocht". Hoe kan je op die manier een gepaste reactie krijgen op je zoekertje?
    zozo, je kan precies ook niet goed om met kritiek?
    QUOTE by Killer Queen : Thanks.. Das, Gij zijt misschien gedocumenteerd, maar ik maak dat goed door ervaring.
    People say I have a big ego, but really my ego is tiny in comparison with my enormous talented genius
    no votes  

iTrader
    6 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Toon mij de (correcte) kritiek, lol. Een argument ontkrachten is iets anders dan niet tegen kritiek kunnen.

Maar om antwoord te geven op je vraag: redelijk.
    no votes  

iTrader
    1 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)

20+ is geen puber meer.

en dit topic was uw 100ste post op 13 jaar, congrats.
    Laatst gewijzigd door rsc; 18 juli 2016 om 00:48
    no votes  

Regels voor berichten