B.evilhomer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)

problemen met afspelen video's op 9lives sinds laatste update website

Beste,

Sinds de laatste update van de layout van de 9lives website heb ik problemen ondervonden naar de toegankelijkheid van de website.
    Eerst was de tekst niet goed leesbaar op mobile devices, dat probleem is vrij snel opgelost geraakt.
    Maar nu merk ik nog steeds dat ik geen video's kan afspelen op de website zowel niet op mijn android smartphone als mijn windows-laptop.
    Ik gebruik de website vaak en hou van de content, maar ik kan er nu helaas geen gebruik meer van maken.

Ik wist niet goed waar ik mijn vraag kon posten, daarom ben ik op dit forum terecht gekomen.
    Kan iemand me hierbij helpen? Ligt het aan instellingen van de website zelf, of moet ik instellingen van mijn browser (google chrome) aanpassen?
    Heb ondertussen ook al geprobeerd met microsoft edge, maar dit wil de video's ook niet afspelen.
    Zijn er niet nog leden die hetzelfde probleem ervaren als mij?

Palasam's schermafbeelding
    iTrader
    115 (100%)
    Mentioned
    0 Post(s)
    Zelfde probleem hier op iOS (zowel 13 als 14). Met de nieuwe lay-out heeft het een tijd gewerkt, maar nu sinds een twee weken (ongeveer) worden de video’s op de front niet meer ingeladen.
    "Life is a negotiation. We all want. We all give... to get what we want." - Mordin Solus

iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    Ik ondervind hetzelfde probleem sedert een aantal weken met mijn Windows-laptop (Chrome browser).

Video's worden niet meer weergegeven en worden dus niet meer afgespeeld hetgeen de website voor een stuk onbruikbaar maakt.

Crashtestdummy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Mentioned
    0 Post(s)
    ik geraak ier niemeer op de site via gewoon www.9lives.be/forum

kdacht effkes da de site weer gehackt was

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
    Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
    Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.
    |^^^^^^^^^^^^^^^^^^\||____
    |....The BEER TRUCK.... ||||'""|""°\_,__
    |___MIJN VIDEOS__l||__|__|___|) _____|
    |(@)(@)""""""""""""**|(@)(@)****|(@)|
    COPY THE BEER TRUCK INTO YOUR SIG TO HELP THE WORLD HAVE MORE BEER! AYE!

rafbanaan's schermafbeelding
    iTrader
    178 (100%)
    Mentioned
    3 Post(s)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Crashtestdummy Bekijk bericht
    Deze quote is verborgen omdat je deze gebruiker negeert. Weergeven
    ik geraak ier niemeer op de site via gewoon www.9lives.be/forum

kdacht effkes da de site weer gehackt was

De verbinding werd geherinitialiseerd

De verbinding met de server werd geherinitialiseerd tijdens het laden van de pagina.

Misschien is de website tijdelijk niet beschikbaar of overbelast. Probeer het over enkele ogenblikken opnieuw.
    Als u geen enkele pagina kunt laden, controleer dan de netwerkverbinding van uw computer.
    Als uw computer of netwerk wordt beveiligd door een firewall of proxy, zorg er dan voor dat Firefox toegang heeft tot het web.
    Yep, ik heb het ook. Ik moet er handmatig https voorzetten en dan werkt het.

Regels voor berichten