WIN duoctickets voor avant première The Dark Knight Rises

WIN duoctickets voor avant première The Dark Knight Rises


19 July 2012 9:31 | Wedstrijd | Praga | 30 reacties

Maandag 23 juli is de avant première van The Dark Knight Rises, het epische sluitstuk van de Batman-trilogie die begon met Batman Begins.

Maandag 23 juli komt er spectaculair bezoek naar Kinepolis Antwerpen en dit in de vorm van The Tumbler.





Beleef de wereld van Gotham City en ontdek het authentieke voertuig uit deze langverwachte actiefilm. De Tumbler wordt om 18.30 uur bij Kinepolis Antwerpen onthuld en daarna volgt een exclusieve screening van The Dark Knight Rises om 20.30 uur. Op dit beeld krijg je alle info te zien.

JIJ kan hier samen met een vriend(in) getuige van zijn EN de avant première bijwonen dankzij de mensen van
Warner Bros Pictures
.

Hoe kan je winnen? Vertel me wie de rol van Commissioner Gordon speelt in The Dark Knight Rises. Mail je antwoord naar wedstrijd@9lives.be met vermelding van je 9lives nick, je juiste naam en familienaam. In de hoofding zet je TUMBLER.

Vrijdag 20 juli maak ik de winnaars bekend.

 

 

 
Pagina:
1 100% rep

Lorim zegt op 18/07/2012 17:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
WANT

meegedaan!
2 100% rep

TheGodsWillSuff zegt op 18/07/2012 17:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ben eventjes confused. Er staat "met vermelding van DE JE juiste naam". Bedoelen ze de naam van de speler of onze naam?
2.1 100% rep

Barney Stinson zegt op 18/07/2012 17:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Allebei denk ik, ze moeten de namen van de winnaars kunnen meegeven.
2.2 100% rep

joa_111 zegt op 18/07/2012 18:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
je nickname nie?
2.3 100% rep

Barney Stinson zegt op 18/07/2012 18:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ook waarschijnlijk, zoals altijd.
2.4 100% rep

joa_111 zegt op 18/07/2012 19:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
fuck, die ben ik vergeten..
2.5 100% rep

joa_111 zegt op 18/07/2012 19:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dan maar nog een mail sturen
3 100% rep

joa_111 zegt op 18/07/2012 17:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ook al is de kans klein dat ik win, toch meegedaan

4 100% rep

Michster zegt op 18/07/2012 17:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Toffe wedstrijd.
4.1 100% rep

Jona zegt op 18/07/2012 18:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad, zou echt super graag winnen!
5 100% rep

martijn33 zegt op 18/07/2012 18:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
net meegedaan .... nu maar hopen dat we iets winnen.
6 100% rep

StevenBosch zegt op 18/07/2012 18:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Met hoofdding bedoelen ze 'Onderwerp'?
6.1 100% rep

BelgianTerror zegt op 18/07/2012 19:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
7 100% rep

mister__ID zegt op 18/07/2012 18:44   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Te ver voor mij, dan wacht ik liever een dag, mijn ticketten zullen dan goedkoper zijn dan het treinticket
8 100% rep

Rusher zegt op 18/07/2012 18:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
MUST WIN!
Benieuwd of ie nóg beter wordt dan de vorige.
9 100% rep

Apocalypt0 zegt op 18/07/2012 20:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
I want!!!
10 100% rep

kolomon zegt op 18/07/2012 20:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
11 100% rep

TiM007 zegt op 18/07/2012 22:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ME WANTSSSSS!
12 100% rep

Shivte zegt op 19/07/2012 1:46   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Goei films, maar elke keer ik een film ervan zie facepalm ik toch geregeld. De roets van batman is in die laatste films toch ver te zoeken, dermee bedoel ik vooral hoe batman wordt voorgesteld. Van batman uit de comics schiet maar weinig over in deze films.

Allé zie nu die batmobile... rofl Den eerste keer dat ik die zag was ik ook wel efkes zo van WTF GAST!? Dat is totaal niet batman. Waar is de badass badmobile met gigantische straalmotor? Ge kunt de batmobile uptodate brengen, maar dit is echt lachwekkend. Waar is de batcave? Nu zitten we dus in een ondergrondse garage waar ALLES (muren/plafonds) witte verlichte tegels zijn? Batsuit is gewoon TE. Teveel relief en show derin willen brengen. Cape is zo een soort futuristisch stofke. Dan nog maar te zwijgen over hoe hij praat als hij batman is. Daar moet ik ook soms mijne lach mee inhouden ze...

Als groot batman fanaat van kleins af stellen de laatste 3 films op vlak van comic batman zwaar teleur. Van een bijna invincible superhero portretteren ze hem nu vooral als mens, en tot op bepaalde hoogte brengt dat ook wel wat realisme (en dat mag), maar in de laatste films gaat het er wat over. Nu aan de vele trailers dat ik heb gezien zit deze film precies weer vol drama, waar batman serieus veel op zijn klote gaat krijgen. lol

Nah, kheb het ni zo voor de laatste films. 1ste film beloofde nog wel goeds. 2de film overclassed de cast van the Joker zo hard dat ik letterlijk naar die film zie voor den Joker. En ja nu 3de en laatste film. Zal wel goe zijn, maar ni zoals het zou moeten imo.
12.1 100% rep

Jona zegt op 19/07/2012 11:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ikzelf ben ook grote comic-book verzamelaar en lezer, bij zulke films is het best dat je even alles opzij zet wat met comic-books te maken heeft en gewoon geniet van een zalige film. (niet alle films zijn zalig maar je stapt wel wat ik bedoel.)
13 100% rep

Shivte zegt op 19/07/2012 11:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ben geen fervent comic book lezer ofzo hoor, maar ik weet wel gewoon hoe batman zou moeten zijn, en die heeft geen garage met witte verlichting als "batcave"

Er zijn gewoon verscheidene essentials volledig geschrapt en imo is dat totale afbreuk aan het figuur van Batman.

Met de films van spiderman doen ze dat véél beter. Daar is men nog altijd trouw aan de visie van Marvel. Bij deze films gooien ze praktisch alles overboord en das heel spijtig.
13.1 100% rep

Sixpack3 zegt op 19/07/2012 12:33   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Batman heeft in de Nolan-films ook een traditionele Batcave onder Wayne Manor hoor :-)
13.2 100% rep

Alatriste zegt op 19/07/2012 13:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad en (mini SPOILER) deze krijg je weer te zien in de laatste film.
En natuurlijk gebruiken ze witte verlichting, wat anders, neonverlichting in alle kleuren van de regenboog?
13.3 100% rep

Shivte zegt op 19/07/2012 16:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
How man, ze is er 1minuut in geweest tijdens de eerste film en het is niet zo dat hij er iets mee doet ofzo (behalve ze dan ontdekken en zijn vriendinnetje er laten wakker worden) lol

In de 2de film is er geen batcave, enkel een ondergrondse wit verlichte hal waar zijn batsuit tevoorschijn komt uit een wit verlichte vloer.

In de trailer van de 3de film zie je iets in de aard als een batcave, maar daar ligt hij dan als ik het goed voor heb in gevangenschap te vragen waarom ze hem niet vermoorden? ^^
13.4 100% rep

Alatriste zegt op 19/07/2012 23:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Er valt misschien niet zo heel veel te beleven in zo'n cave, misschien hebben ze hem/haar... het er daarom maar 1min in gestoken.

In de 2de film had hij vervanging nodig, dus waarom geen container met witte verlichting ?

En in de 3de film zal de batcave weer van de partij zijn, helemaal vernieuwd. Dus geen nood je komt aan al je batcave-trekken.
14 100% rep

Alex40014 zegt op 19/07/2012 12:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Participated
15 100% rep

Alatriste zegt op 19/07/2012 13:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mooie wedstrijd met een wel zeer gemakkelijke vraag! Maak het volgende keer aub wat moelijker, dan maak ik meer kans.
En the tumbler, wheee!