Wii U zal niet al te prijzig zijn

Wii U zal niet al te prijzig zijn


28 June 2012 9:10 | Nieuws | Michael.Cox | 19 reacties

De release van de Nintendo Wii U-console nadert met rasse schreden en nog steeds hebben we geen idee van de prijzen. Nintendo's CEO Satoru Iwata heeft nu gezegd dat de prijs menig gamer zal verbazen. We mogen dus een billijk geprijsde console verwachten. Al deze informatie komt uit de Japanse krant Yomiuri Shimbun. Hij omschreef het als volgt: "We gaan niet dezelfde fout maken als bij de release van de 3DS. Die werd algemeen als duur ervaren."

 

Een van de hoofdredenen waarom de Nintendo Wii zo vaak verkocht werd, was de redelijke goedkope prijs in vergelijking met andere consoles. Als Nintendo die strategie opnieuw toepast, zouden ze opnieuw een goedverkopende hit kunnen hebben. Van het moment dat we een officiële prijs vernemen, laten we het jullie zo snel mogelijk weten.

 

Nintendo Wii U-prijs

 
1 100% rep

Link-Vs.-Ganon zegt op 28/06/2012 9:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
200 a 250 denk ik
1.1 100% rep

souldoubt zegt op 28/06/2012 10:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dat lijkt me wel extreem weinig, ik verwacht eerder €300-350, maar ik hoop dat jij gelijk hebt
1.2 100% rep

Ayrell zegt op 28/06/2012 10:19   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Amazon had toch al een pagina gemaakt met een prijs van 199 pond. Dus ik denk dat 250 vrij aannemelijk is, en ook aanvaardbaar.
2 100% rep

Jeroen_HD zegt op 28/06/2012 10:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
250 zou een hele mooie prijs zijn. Dan zou ik nog serieus twijfelen om hem te kopen.
3 100% rep

stfromhell zegt op 28/06/2012 10:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als de hardware zo verouderd is, kan die ook niet anders dan goedkoop zijn...
3.1 100% rep

Dazzled zegt op 28/06/2012 11:05   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Deze comment werd verwijderd door de moderator.
3.2 100% rep

Xylan zegt op 28/06/2012 11:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zegt iemand die ik in elk topic zie commentaar hebben op ander mensen.
3.3 100% rep

ELBEASTADOR zegt op 28/06/2012 11:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3.1 u comment is oh zo volwassen
Als het echt zo weinig zou kosten is het toch wel de moeite waard imo, komt er waarschijnlijk in.
3.4 100% rep

Fredvdp zegt op 28/06/2012 11:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@3.1: Gaan we al mensen beledigen omdat ze zeggen dat de hardware van de Wii U verouderd is? Uiteraard is die verouderd, dat valt niet te ontkennen. Nintendo kiest er bewust voor om een betaalbare console uit te brengen en ze maken er geen geheim van dat de hardware in de Wii U gedateerd is.
4 100% rep

Sparrow zegt op 28/06/2012 11:59   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ah!!! Ik vroeg mij al af waar onze wekelijkse "Hoeveel gaat de Wii U kosten" post bleef...
5 100% rep

RED REVOLUTION zegt op 28/06/2012 12:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zijn hun nou dom.. of ben ik nou heel erg slim
Lijkt mij een vrij logisch verhaal, wat die man daar ons verteld
5.1 100% rep

sumoman_4 zegt op 28/06/2012 14:00   [?]

  Rating 4 16+ 16+
"Zijn hun"? Dat alleen al is antwoord op uw eerste zin...
6 100% rep

Silenzo zegt op 28/06/2012 13:14   [?]

  Rating -1 16+ 16+
Mijne pentium 3 kost ook ni veel, interesse? 150eur! kan wiiu nog iets van leren ^^
6.1 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 28/06/2012 13:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
6.2 100% rep

Silenzo zegt op 28/06/2012 15:18   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Goeien deal e monopoly guy?
6.3 100% rep

littlewolvie zegt op 29/06/2012 8:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Een echt koopje. Ik denk dat hij aan het twijfelen is.
7 100% rep

TEISSEIR zegt op 28/06/2012 20:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
minstens 399€, let maar op
8 100% rep

robkots zegt op 28/06/2012 21:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als ze het beste in de markt willen passen zal het rond de 399€ of minder moeten.
WII U is niet echt een next-gen. console.
En de PS3,Xbox360 en dan de WII U zijn eve gelijk qua hardware (volgens mij).
De WII U exlusiefs, launch games moete goed zijn anders zie ik niet egt veel mensen deze console speciaal in huis halen.
Games zoals bv; Mario,Sonic,... zijn er wel genoeg ze moeten meer nieuwe ip's zien te verzinnen.
Net zoals Sony deed met Uncharted,... & Microsoft met hun Halo,...
9 100% rep

^D@mien^ zegt op 01/07/2012 19:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nintendo kennende houden ze hun hardware altijd consumentvriendelijk geprijst.