Volition werkt aan Saints Row 4 en next-gen project

Volition werkt aan Saints Row 4 en next-gen project


16 May 2012 12:02 | Nieuws | Wimpie | 8 reacties

Hoewel THQ op financieel vlak in slechte papieren zit en menig analist voorspelt dat de uitgever geen lang leven meer beschoren is, is er toch nog een lichtpuntje: Volition. Deze studio werkte aan de Saints Row-franchise en het laatst verschenen deel - Saints Row: The Third - verkocht beter dan verwacht waardoor THQ toch nog een beetje winst boekte dit fiscale jaar.

Nu ziet het ernaar uit dat de studio al volop aan het werk is aan een opvolger want onder andere David Payne (lead props & weapon artist) plaatste op zijn LinkedIn-profiel dat hij aan Saints Row 4 werkt. Daarnaast plaatste een collega van de man dat Volition ook bezig is met een project voor "de mysterieuze next-gen consoles". Wat dat juist betekent zal de toekomst moeten uitwijzen.

 

Bron: LinkedInexterne link
 
1 100% rep

omegahealer zegt op 16/05/2012 12:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hopelijk is de 4 even lekker fout als de 3
1.1 100% rep

thelordofpee zegt op 16/05/2012 13:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad als ze het even goed doen al met de derde, insta-buy!
1.2 100% rep

thelordofpee zegt op 16/05/2012 13:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad als ze het even goed doen al met de derde, insta-buy!
1.3 100% rep

Mr. Mexicano zegt op 16/05/2012 18:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad als ze het even goed doen al met de derde, insta-buy!
2 100% rep

sumoman_4 zegt op 16/05/2012 13:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik koop hem ook, gewoon maar om THQ en Volition te supporten. SR3 is geniaal
3 100% rep

thibi-game zegt op 16/05/2012 13:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
SR3 was echt super spel, heb er mij echt mee geamuseerd
4 100% rep

Yvezz zegt op 16/05/2012 14:06   [?]

  Rating 1 16+ 16+
spijtig van de sounds bugs die het spel nog steeds plagen, en het feit dat sinds den twee tijdens het rijden met voertuigen er fps lagg ontstaat.

Gameplay wijs is het dik in orde.
5 100% rep

JasperCLA zegt op 16/05/2012 19:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Back to SR1 please! Met dezelfde multiplayer