Update: Walking Dead Episode 2 nog steeds niet op PSN

Update: Walking Dead Episode 2 nog steeds niet op PSN


05 July 2012 13:43 | Nieuws | Y@nnick. | 8 reacties

Update: Episode 2 staat momenteel aangekondigd online op het PSN. Het was een warboel om de episode te releasen, maar eindelijk is deze er dan.

 

Nogmaals is het Telltale niet gelukt om The Walking Dead Episode 2 te lanceren op het Europese PSN, waardoor er nog meer boze PlayStation 3-bezitters zijn ontstaan.

 

Na het uitstel van vorige week hadden fans gehoopt dat de game samen met de update van de PlayStation Store zou lanceren, maar tevergeefs.

 

Sony's Jawad Ashraf wist het volgende erop te reageren: "Telltale zal iets aankondigen als ze er klaar voor zijn. Wij werken samen met hun maar zij zouden degene moeten zijn die iets moeten zeggen. Ik wil het net zo graag als jullie dus ik voel jullie pijn."

 

Sony en Telltale Games blijven overigens stil over een reden voor het uitstel. Hopelijk wordt het dus niet te lang meer wachten.

 

Bron: Eurogamerexterne link
 
1 100% rep

X-SlaYeR zegt op 05/07/2012 14:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
staat er ondertussen toch op dacht ik ?
1.1 100% rep

bybythecurlyguy zegt op 05/07/2012 14:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ben nu op de ps store en het staat er inderdaad op! Nu kan iedereen eindelijk stoppen met zagen.
2 100% rep

filipo zegt op 05/07/2012 14:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ja scheeve mensen het staat er wel op
3 100% rep

rafbanaan zegt op 05/07/2012 15:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"Update: Episode 2 staat momenteel onaangekondigd online op het PSN. Het was een warboel om de episode te releasen, maar eindelijk is deze er dan."

'Update: The Walking Dead – Episode 2, out NOW!'
http://blog.eu.playstation.com/2012/07/04/heads-up-game-store-update-july-4th-2012/

4 100% rep

El Shampo zegt op 05/07/2012 16:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb wel nogal veel last van framedrops (xbox versie). Ben ik hier de enige?
4.1 100% rep

Mr. M zegt op 05/07/2012 16:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nee, ik had dit weekend hem gespeeld en ik had er ook veel last van. Maar omdat het zo vreselijk warm was dacht ik dat mijn Xbox gewoon aan het afzien was hiervan.

Niet dus blijkbaar. Het eerste deel draaide nochthans perfect.

Spijtig wel, het was met momenten echt niet te doen.
5 100% rep

FVico zegt op 05/07/2012 19:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Episode 3, zal die eind augustus komen?

ik hoop vroeger zenne.

ma tis echt een zalig spel
6 100% rep

Samus007 zegt op 05/07/2012 20:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
schitterend, direct eens downloaden die handel, eerste ep was vrij goed