Opnieuw Linkin Park in Medal of Honor?

Opnieuw Linkin Park in Medal of Honor?


24 July 2012 21:16 | Trailer | cpt nice | 16 reacties

De Amerikaanse band Linkin Park is al jaren een gevestigde waarde in de muziekwereld. Vrijwel iedereen, ongeacht de muzieksmaak, heeft wel al eens het liedje 'In the end' of 'Numb' gehoord. Liedjes van de groep maken ook vaak een cameo in films en ook met videogames houdt de band zich wel eens bezig. Zo wordt er in een nieuwe teaser gehint naar een samenwerking tussen Linkin Park en EA, die momententeel aan Medal of Honor: Warfighter werken.

 

Hoogstwaarschijnlijk gaat het hier om een nieuw lied van de rockband, dat zijn debuut in het spel zal maken. Het zal de niet de eerste keer zijn dat muziek van Linkin Park in een videogame van EA gebruikt zal worden. Twee jaar geleden maakte de groep nog een liedje voor de vorige Medal of Honor.

 

Bron: VG247externe link
 
1 100% rep

gianni360 zegt op 24/07/2012 21:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het zal de niet de eerste keer ????? lolz wat een zin
2 100% rep

belgianreaver zegt op 24/07/2012 21:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"een nieuw lied van de rockbank"
Ze zullen aan het sparen zijn zeker
2.1 100% rep

cpt nice zegt op 24/07/2012 21:40   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Tikfouten zijn menselijk, vergeven is goddelijk
2.2 100% rep

nubinat0r zegt op 24/07/2012 21:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vergeef het u... Dus dat maakt mij een? :P
2.3 100% rep

cpt nice zegt op 24/07/2012 22:08   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Nee, want gij zijt al een konijn :')
3 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 24/07/2012 21:55   [?]

  Rating 6 16+ 16+
dat ze ne keer wat meer geld steken in 't spel zelf ipv de marketing -.-
4 100% rep

xiweinx zegt op 24/07/2012 22:51   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Linkin' Park... *zucht*

Waarom niet Bolt Thrower? Dát klinkt pas als oorlog.
5 100% rep

scorpi zegt op 24/07/2012 23:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wat is er nu mis met "opnieuw linkin park in moh"
maakt toch niet uit, het is een goeie groep en daar blijft het bij, niet bij elke game moet het elektronische muziek zijn..
blijf nou beetje bij de tijd he goeie rock, dit is wel pop rock maar blijft geweldig! het klinkt wel een beetje elektronisch maar dat veranderd altijd bij hun.
6 100% rep

yellowtigra zegt op 24/07/2012 23:40   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Iemand de laatste CD's van linkin park al gehoord? Denk dat iemand die mannen hun ballen heeft afgeknipt en hun in ruil een chacosske heeft gegeven
6.1 100% rep

Michster zegt op 25/07/2012 0:07   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Dit. Waarom wordt er aandacht besteedt aan die mensen als ze jaren lang geen goed album meer gemaakt hebben? OK, vroeger hadden ze een paar leuke CD's, maar nu zijn ze al een paar jaar serieus de mist ingegaan.

En zelfs de oude, goede Linkin Park nummers horen imho niet thuis in shooters. Als ik (eendert welke) shooter speel, dan hoor ik liever wat classic rock gelijk Creedence, Buffalo Springfield of Guns 'n roses.
6.2 100% rep

scorpi zegt op 25/07/2012 0:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Jaa Creedence, maar hoort ook wat bij shooters die wat in de oudere tijden afspelen ook he.
6.3 100% rep

Michster zegt op 25/07/2012 0:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hmmmmja. Spijtig dat we weinigs deftig hebben van moderne muziek om erbij te spelen dat zou passen.
7 100% rep

Dreamon666 zegt op 25/07/2012 0:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Een favoriete band van me die toch wel zwaar heeft afgedaan met de laatste 2 CD's.
Het ironische is dan nog dat ze zo'n fantastisch nummer als 'the New Divide' schrijven voor Transformers 2 alleen, maar hun officiele CD zuigt.
7.1 100% rep

DeLod zegt op 25/07/2012 7:07   [?]

  Rating 2 16+ 16+
De laatste CD is anders terug wat naar de roots en heeft enkele geweldige nummers. Doch ieder's smaak verschilt.
7.2 100% rep

littlewolvie zegt op 25/07/2012 8:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En daarmee is denk ik alles gezegd. Maar blijkbaar hebben sommigen het bijzonder moeilijk te aanvaarden dat hun mening niet altijd wereldomvattend is.
8 100% rep

nala0091 zegt op 25/07/2012 9:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het lied dat je hoort in deze trailer is trouwens 'Castle of glass' van hun laatste CD, zou maar vreemd zijn moesten ze nog een extra nummer uitbrengen voor MOH, maar je weet maar nooit