Geen Microsoft/ Xbox 360 op Gamescom

Geen Microsoft/ Xbox 360 op Gamescom


14 June 2012 15:47 | Nieuws | Praga | 25 reacties

Na SEGA, Nintendo en THQ haakt nu ook Microsoft af voor het Duitse gamesfest Gamescom dat ook dit jaar weer in augustus doorgaat in Keulen. Ter info: het schol niet veel of ook Sony had niet aanwezig geweest. (Microsoft haakt ook af voor Tokyo Game Show trouwens)

Microsoft wil liever de focus leggen op kleinere events en toewerken naar de launch van hun kleppers waaronder Halo 4, Gears of War: Judgement, Forza Horizon, Fable: The Journey en Dance Central 3.

Als het zo doorgaat, dan ziet het er niet goed uit voor de Gamescom beurs in de nabije toekomst. Het is jammer want het geeft kleinere magazines en websites, die geen budget voor de E3 hebben, de kans om ook kennis te maken met al het lekkers dat uitgevers en ontwikkelaars te bieden hebben.

Laat ons hopen dat het tij snel mag keren.

 

 
1 100% rep

Berstalin zegt op 14/06/2012 16:00   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Spijtig maar ja tzijn ook de kleinere magazines die meestal critischer zijn op de ontwikkelaars en dus niet meelopen in het rijtje van gatlekkers en afgesproken scores geven aan uberhyped baggergames.

En dat is nu net wat die grote firma's niet verdragen. Dus denken ze we maken ze monddood door die beurs te boycotten.
2 100% rep

elazzja zegt op 14/06/2012 16:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Sony bevestigd. Weet iemand wat van EA of Ubisoft, ik neem aan dat die er ook zullen zijn samen met Namco en Capcom.
2.1 100% rep

souldoubt zegt op 14/06/2012 17:12   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Toen Nintendo zei we komen niet had ik besloten niet te gaan, tot ik de persconferentie van Ubisoft zag... dus ik hoop dat Ubi daar zeker zal zijn.
2.2 100% rep

elazzja zegt op 14/06/2012 17:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ubisoft heeft zich met een paar games mooi verbeterd. Far Cry 3 ziet er veelbelovend uit net zoals ACIII en Watch Dogs. Ik ga die sowieso daar spelen (als ze er zijn). Bij Sony ongetwijfeld The Last of Us, GoW, Beyond spelen en voor de fun Battle Royale en Sly. Beetje game op AC: Liberation en misschien CoD declassfied naast de andere tientallen nieuwe Vita games. Bij EA hoop ik de MP van MoH te spelen (PC zoals vorig jaar met BF3) en ook Dead Space 3.

Zoveel mooie games die eraan komen maar ik heb denk ik maar de mogelijkheid om een kwart daarvan ook werkelijk aan te schaffen. Dat wordt goed uitkiezen.
2.3 100% rep

humpus zegt op 14/06/2012 19:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Far cry 2 en blijkbaar ook 3 hebben echt wel niks meer te maken met de originele Far Cry vind ik.
Niet dat dat slecht is op zich, maar toch maar louche.
2.4 100% rep

souldoubt zegt op 15/06/2012 8:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@2.2 ik hoop het, dat bij Sony The Last Of Us al speelbaar is, maar ik vrees ervoor. Of was die ook al te zien op de vloer tijdens E3?
3 100% rep

Innocence zegt op 14/06/2012 16:16   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Dat Microsoft daar maar weg blijft me hun Kinect roemel
3.1 100% rep

maximrace zegt op 14/06/2012 16:22   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Dat jij maar wegblijft met je commentaar roemel
4 100% rep

JohnnyricoMC zegt op 14/06/2012 16:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wedden dat ze wel weer onnozel veel geld gaan verspillen aan de Tokyo Game Show om toch maar te proberen wat houvast te krijgen op een markt waar ze geen kans op maken?
4.1 100% rep

V1nce zegt op 14/06/2012 16:31   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ok voor 100 euro.

http://majornelson.com/2012/06/14/xbox-changes-strategy-for-gamescom-and-tgs/

Kstuur u mij rekeningnummer via pm
4.2 100% rep

maximrace zegt op 14/06/2012 16:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ze kopen gewoon playstation over en nemen de markt gewoon over
4.3 100% rep

Mclaeys zegt op 14/06/2012 16:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Kzal u ook mn rekeningnummer sturen da ge n stortingske kunt maken ze haken daar namelijk ook voor af
4.4 100% rep

JohnnyricoMC zegt op 14/06/2012 17:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
lol, get a job bloedzuigers

MS is serieus stoem bezig, niet zo overdreven met Kinect bezig zijn of effectief goeie Kinect-games laten ontwikkelen.
4.5 100% rep

elazzja zegt op 14/06/2012 17:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eerlijk gezegd vind ik MS heel goed bezig. Maar dan heb ik het wel niet over de games want die zijn ze vergeten maar wel met de software diensten op verschillende apparaten om zo de concurrentie tegen Google en Apple te gaan.
4.6 100% rep

maximrace zegt op 14/06/2012 18:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik denk dat ze met wp8~windows 8~xbox een goeie software dienst gaan opstarten zoals elazzja zegt. Zoiets kan ook enorm veel mensen lokken. Dat de nieuwe xbox geen pure gameconsole gaat zijn weten we nu al, mokken zal dus niet veel veranderen
4.7 100% rep

humpus zegt op 14/06/2012 19:59   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@4.6 Ik denk dat dat juist het probleem gaat zijn. Hebben we nóg een apparaat nodig voor mulitmediadiensten? Tegenwoordig kan uw TV dat al, laptop, pc, ipad, smartphone. Ik zie de toegevoegde waarde er niet echt van in. Persoonlijk zou ik liever een gameconsole hebben met desnoods wat kleine extra's.
4.8 100% rep

maximrace zegt op 14/06/2012 20:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Geen idee, wat ik wel denk is als het lukt (en dus goed in elkaar zit) ze een serieuze voorsprong gaan hebben op de competitie.
5 100% rep

LouGarou zegt op 14/06/2012 16:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
THQ had indertijd altijd leuke titels te showen, Microsoft had gewoon Kinect, Nintendo kon nu eens uitpakken met de WiiU, en SEGA, nja die waren nooit echt van de partij

Best jammer :/
6 100% rep

thelordofpee zegt op 14/06/2012 17:25   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ouh, dan gaat Sony waarschijnlijk hard proberen te imponeren daar
7 100% rep

EnviousBird zegt op 14/06/2012 18:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zolang take-two samen met Rockstar er maar is!
8 100% rep

davyken zegt op 14/06/2012 18:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
MS zal zich denk ik vooral focussen op een eigen evenement om de nieuwe xbox aan te kondigen.
9 100% rep

Pils123 zegt op 14/06/2012 19:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Anet komt toch he? want anders ga ik niet
9.1 100% rep