Game van de week - Sleeping Dogs

Game van de week - Sleeping Dogs


13 August 2012 10:13 | Nieuws | Praga | 12 reacties

True Crime is dood, lang leven Sleeping Dogs!

Welkom in Hong Kong. Jij kruipt in de huid van een undercover agent, genaamd Wei Shen die infiltreert in 's werelds meest gevaarlijke misdaadorganisatie.

Zijn doel is eenvoudig: de organisatie van binnenuit kapot maken en als hij daarvoor geweld moet gebruiken dan is dat geen enkel probleem. De vraag is natuurlijk hoe ver jij zelf durft/ wil gaan om je doel te bereiken...

Check hier onze review.

 

 
1 100% rep

Ascotg zegt op 13/08/2012 10:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik weet niet wat jullie vinden, maar ik vind de graphics niet zo goed. Maar gameplay lijkt wel goed.
1.1 100% rep

Brenttouza zegt op 13/08/2012 11:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gameplay > graphics eh

Ik ga hem zeker en vast kopen op de 360. Zo'n games speel je het best met een controller.
Rijden met keyboard en muis

PC krijgt dacht ik een High res pack.
1.2 100% rep

petitbrian zegt op 13/08/2012 11:33   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Yep PC versie krijgt High Res Pack. Ik heb de game voor PC in pre-order staan, was eerst van plan die op de PS3 te kopen maar ben van gedacht veranderd en ik kan toch met PS3 controller spelen op mijn PC

En gameplay gaat inderdaad voor op graphics
1.3 100% rep

playforfun91 zegt op 13/08/2012 13:57   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Goeie graphics kunnen een slechte gameplay niet redden maar een goede gameplay wel nog beter/realistischer laten aanvoelen wat zorgt voor een betere beleving. Ik vind de graphics ook niet 100% maar de gameplay ziet er wel echt goed uit dus ik hou zeker de reviews in het oog
2 100% rep

grifter zegt op 13/08/2012 11:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb hem al Way long gepreordered, zelfs toen het nog True Crime was
3 100% rep

petitbrian zegt op 13/08/2012 11:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vrijdag komt de game eindelijk uit!
3.1 100% rep

grifter zegt op 13/08/2012 13:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik hoop 2 dagen eerder. Als ik goed gehoord heb is dat perfect mogelijk
3.2 100% rep

DaRaven zegt op 13/08/2012 14:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2 dagen voor vrijdag is woensdag , en dat is een feestdag. Good luck iets open te vinden dan om je game te gaan afhalen
3.3 100% rep

grifter zegt op 13/08/2012 15:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
fffffffffffffffuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck, dat is ook juist
3.4 100% rep

petitbrian zegt op 13/08/2012 15:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Haha inderdaad, woensdag ga je niet echt games kunnen kopen in de winkel Maar misschien dat die wel donderdag al te krijgen zal zijn, kan altijd
4 100% rep

Emiel1992 zegt op 13/08/2012 16:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
in GM zulde die woensdag wel vinden, gwn effe voor de zekerheid op voorhand belle.
4.1 100% rep

sharkmen zegt op 13/08/2012 16:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Woensdag is feestdag