9lives 01 magazine - Coverstory Dishonored

9lives 01 magazine - Coverstory Dishonored


01 August 2012 9:35 | Nieuws | Praga | 29 reacties

Vrijdag 3 augustus ligt het allereerste 9lives magazine in de rekken. In deze eerste editie serveren we jullie alles wat met de E3 2012 te maken had. We serveren jullie E3-previews en E3-fotoreportages, aangevuld met diverse rubrieken waaronder Tech, Mobiele Apps en Games. Hieronder een overzicht van wat je verwachten mag. Laat aub in de comments weten wat jullie van het magazine vinden. Tips, info en feedback is altijd welkom.

Verleng je online 9lives-ervaring met deze gedrukte versie en geniet maandelijks van het beste en het boeiendste uit de videogames en digital lifestylewereld.

Je kan natuurlijk ook altijd een super voordelig abonnement nemen op 9lives magazine.

Coverstory

‘Dishonored': De aparte grafische stijl, en creatieve gameplay gecombineerd met een duister verhaal vol intriges, beschuldigingen en vreemde personages moeten gamers overtuigen van deze mix tussen BioShock, Deus Ex en Dark Messiah of Might&Magic.

Preview

‘Watch Dogs': Watch Dogs is voor velen dé game van de voorbije E3 en staat intussen ook helemaal bovenaan op onze verlanglijst.

Preview

‘Medal of Honor: Warfighter': Dit jaar moet alles beter worden en wil EA Call of Duty voor eens en voor altijd van z'n troon te stoten met Medal of Honor: Warfighter .

E3-previews

Splinter Cell: Blacklist/ ZombiU/ Watch Dogs/ Assassin's Creed III/ Crysis 3/ Dead Space 3/ SimCity/ Halo 4/ Medal of Honor: Warfighter/
Far Cry 3/ Family Guy: Back to the Multiverse/ Aliens: Colonial Marines/ Sleeping Dogs/ Need for Speed: Most Wanted/ Gears of War: Judgment/ Resident Evil 6/ Beyond: Two Souls/ Borderlands 2/ Pikmin 3/ Devil May Cry/ Pro Evolution Soccer 2013/ World of Warplanes/ Tanks/ Battleships

E3-specials

Nintendo 3DS
De geschiedenis van de E3
Booth special - de coolste standen
Booth babe special
 
Op de koffie bij (Q&A's)

Op de koffie bij Andrew Wilson (EA) - RM

Dossier

Audio in games

Elke maand

Intro - De Pragababbel
Telex - Het nieuws van de maand
Releasekalender - Wat en wanneer?
Abonnementenactie - Neem een abo en krijg een cadeau
Download(en) mag
Tech
Film - Popcorn? Check. Nacho's? Check. Frisdrank? Check.
Muziek - Wat klinkt er door het struikgewas?
Mobiel - App-tijd
Gadgets - Voor de gadgetfreaks
Retromania - De tijd van toen
Forumtalk - Onze online crew spreekt
Eject - De gamesindustrie anders bekeken
Game Over - De laatste letters...

 

 

 
Pagina:
1 100% rep

Fenumeher zegt op 01/08/2012 12:11   [?]

  Rating 7 16+ 16+
Hmm nieuws van 9lives zonder de trollen en zeveraars... interessant!
1.1 100% rep

lizzardking zegt op 01/08/2012 12:34   [?]

  Rating 3 16+ 16+
en geen lame screenshot of the day... (die gingen de laatste tijd van kwaat naar erger!!!)
1.2 100% rep

michael1989 zegt op 01/08/2012 13:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
staat er bij wel nog, vanboven rechts (niet op homepage)

Ben weeral eens verstrooid je bedoeld natuurlijk in het magazine
1.3 100% rep

Flosty zegt op 04/08/2012 14:57   [?]

  Rating 7 16+ 16+
kwaaT??? komaan gast, ni overdrijven he.
2 100% rep

Alpine zegt op 01/08/2012 12:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nice ik dacht wel dat er een magazine ging komen
2.1 100% rep

mister__ID zegt op 01/08/2012 12:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Sinds dinsdag al aangekondigd op Facebook
3 100% rep

StanTem zegt op 01/08/2012 13:25   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ging er hier nergens een link komen om een abonnement te bestellen? Heb wel al 1 besteld, maar is wel handig voor de anderen.
4 100% rep

Quecera zegt op 01/08/2012 13:29   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Trollcomment vd week ook int magazine?
4.1 100% rep

JohnnyricoMC zegt op 01/08/2012 16:43   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Misschien nog een gedacht "tardpost van de maand","epic thread van de maand","ban van de maand", "mop/grap van de maand"
4.2 100% rep

Belgischefriet zegt op 02/08/2012 12:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Is een leuk idee.
5 100% rep

Smooki zegt op 01/08/2012 14:18   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Een link naar de 'Abonnementenactie' ontbreekt op de website. Klopt dit?
6 100% rep

Hartson zegt op 01/08/2012 17:31   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Mobiel, gadgets en film mogen naar mijn smaak uit het magazine gezwierd worden. Daarom heb ik nog steeds een abonnement op Gameplay, puur games en niets anders. Maar goed ik begrijp wel dat er een markt is voor enkele pagina's randzaken. Ik ga het magazine wel een paar keer kopen, erg geslaagde cover ook.
7 100% rep

waveshaper zegt op 01/08/2012 21:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ja zekers eens aanschaffen en kijken hoe het loopt, komt er per toeval ook een ipad editie uit zoals edge magazine ... dat zou nog beter zijn ???
8 100% rep

Goblin13 zegt op 02/08/2012 1:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
vrijdag checken!
9 100% rep

kimme1975 zegt op 02/08/2012 17:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nice!! Eindelijk een 9-lives magazine
10 100% rep

Belgica zegt op 02/08/2012 17:14   [?]

  Rating 1 16+ 16+
een online versie, pdf ofzo zou nog nicer zijn...
10.1 100% rep

agrash zegt op 03/08/2012 11:52   [?]

  Rating 1 16+ 16+
de online versie staat hier al
11 100% rep

kh_puma zegt op 04/08/2012 14:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ga deze zeker bestellen
12 100% rep

Shibster zegt op 06/08/2012 11:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wanneer worden de magazines opgestuurd naar de abonees?
12.1 100% rep

StanTem zegt op 08/08/2012 11:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb de mijne gisteren ontvangen.
12.2 100% rep

playforfun91 zegt op 08/08/2012 21:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hoe uitgebreid is de bespreking van Beyond: two souls?
12.3 100% rep

StanTem zegt op 10/08/2012 20:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
1 pagina.
13 100% rep

gig_4noh zegt op 09/08/2012 7:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+

tis toch nr.2 want vorige maand was de mag achter de gunk XD
en er sta een fout in bij de releases staat SWG2 op 21 aug terwijl dat jullie zeggen dat het verplaatst word naar oktober 2012
14 100% rep

the_real_hex zegt op 09/08/2012 14:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
vind ik iets in dat magazine dat niet op het forum staat ?
14.1 100% rep

StanTem zegt op 10/08/2012 20:03   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Veel schrijffouten
15 100% rep

kh_puma zegt op 10/08/2012 10:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Is dit magazine niet in Nederland beschikbaar?