Uncharted Trilogy

Preview
Review
Special
Download
Trailer
Uncharted piekt in verkoop, GOTY binnenkort verkrijgbaar

Uncharted piekt in verkoop, GOTY binnenkort verkrijgbaar


24 April 2012 21:20 | Nieuws | BelgianTerror | 8 reacties

De cijfers zijn intern al sinds 12 april bekend, maar nu toont Sony ze ook trots aan ons. Hun vlaggenschip genaamd Uncharted heeft namelijk de kaap van 17 miljoen sales weten te bereiken, spannende over de vier games - Drake's Fortune, Among Thieves, Drake's Deception en Golden Abyss - die sinds 2007 verschenen zijn.

 

Om deze kaap te vieren, zullen we binnenkort een Game of the Year-edition van Uncharted 3: Drake's Deception in de winkelrekken kunnen verwachten. Een datum voor deze editie is nog niet bekend, maar alle DLC die tot nu toe is verschenen, zal bij het spel inbegrepen zijn.

 

Bron: vg247externe link

Informatie over Uncharted Trilogy


Releasedatum: 02-11-2011
Ontwikkeld door: Naughty Dog
Uitgegeven door: SCEE
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: ps3
To Be Announced
 
1 100% rep

AlexanderMenu zegt op 24/04/2012 21:47   [?]

  Rating 2 16+ 16+
De Uncharted-franchise spreekt me wel aan. Kvind ze zeer aangenaam om te spelen al mochten er soms wat meer zoekopdrachten in zitten in plaats van schietmomenten.
2 100% rep

sirrush zegt op 24/04/2012 21:53   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Idem hier alleen stoor ik mij regelmatig aan het feit dat je TE duidelijk de weg ziet om te klimmen.
3 100% rep

marinebonne zegt op 24/04/2012 22:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vond de eerste 2 geweldig, maar de derde had toch echt wel teveel shoot- outs ipv puzzels
3.1 100% rep

Y@nnick. zegt op 24/04/2012 23:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Huh? De 2e had er veel meer dan de derde. Ik denk zelfs dat er in de 3e het minste shoot outs zitten van allemaal.
4 100% rep

filipo zegt op 25/04/2012 7:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik heb ze alle 4 hier liggen en een voor een zijn het toppers .
ik kijk al uit om een nieuw avontuur van de reeks
beste exclusieve ps3 game reeks ooit
4.1 100% rep

robkots zegt op 25/04/2012 13:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Haha me 2, hopelijk blijft Team-Uncharted van Naughty Dog egt aan hun Uncharted franchise.
Vind ze egt allemaal een kunstwerk, zowel voor het oog & gameplay.
5 100% rep

chagi zegt op 25/04/2012 10:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
heb ze allemaal buite de ps vita al gespeeld het zijn zalige games met goed verhaal
evenwicht van shoot en puzzle moet soms beter maar das niet erg
6 100% rep

robkots zegt op 25/04/2012 13:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vind de DLC niet egt nodig...
was teleurgesteld in de DLC van U2, en nu dat deze gratis maps waren in U3 zeker.
En maps van de single player van U3 als DLC aanbieden vind ik melke. Dus vind k het niet percé nodig