Uncharted 2: Among Thieves

Preview
Special
Download
Opvolger van Uncharted 2 al in de maak?

Opvolger van Uncharted 2 al in de maak?


19 January 2010 0:00 | Nieuws | papfles | 25 reacties

Uncharted 2: Among Thieves heeft op een paar maanden al bijna even veel verkocht als zijn voorganger in zo'n twee jaar deed, wat zowel Sony als Naughty Dog blij zal stemmen. Het is dan ook meteen het moment om het ijzer te smeden terwijl het heet is. Er waren al geruchten dat men al voorbereidingen aan het treffen was voor Uncharted 3 en dat lijkt nu ook effectief zo te zijn.

 

Nolan North, de man die zijn stem leende aan Nathan Drake, liet immers weten dat hij in 2010 al opnieuw aan de slag zou gaan voor de stem van het hoofdpersonage. Dit zou bovenop zijn werk komen voor de opvolger van Assassin's Creed II en nog een aantal andere grote titels die voorlopig onaangekondigd blijven. Deze opmerking doet echter vermoeden dat we de opvolger van Uncharted 2: Among Thieves wel eens sneller in ons midden zullen kunnen vinden dan voordien gedacht. Men heeft bij Naughty Dog dus overduidelijk geluisterd naar mijn conclusie in de review.

Informatie over Uncharted 2: Among Thieves


Releasedatum: 16-10-2009
Ontwikkeld door: Naughty Dog
Uitgegeven door: SCEE
Genre: Action
Multiplayer
Beschikbaar op: ps3
Age 16+
 
1 100% rep

L0|2|23 zegt op 19/01/2010 0:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zonder twijfel mijn favoriete shooter tot nu toe, en Naughty Dog begint ook steeds meer aanzien te krijgen heb ik de indruk. Nog geen Blizzard of Valve status, maar toch
1.1 100% rep

hatetn zegt op 19/01/2010 11:25   [?]

  Rating -1 16+ 16+
t'is niet eens een shooters. het is niet omdat je een geweer vast hebt dat je een shooter speelt.
1.2 100% rep

Mister DLicious zegt op 19/01/2010 12:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wat heeft dat er nu mee te maken dat het geen FPS is? Relevantie van uw commentaar = nul.
1.3 100% rep

hatetn zegt op 19/01/2010 12:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
vertel me eens hoe je een favoriete shooter kunt hebben als het niet eens een shooter is. moest ik commentaar geven op de nieuwspost zelf zou er geen 1.1 staan maar gewoon 1. ik geef dan ook commentaar op de persoon en jij bent blijkbaar te lomp om dat in te zien.
1.4 100% rep

paiste zegt op 19/01/2010 12:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
1.3 gefrustreerd ventje...
&
"niet eens een shooters"? o.O
"een shooter" is een game waar ge shoot, punt, dat soort games bestaat al VEEL langer dan het 3D FPS genre....
Uncharted is een mengelmoes van genres... grote delen van het spel zijn PUUR shooten, niet meer of niet minder dan gears of war actie bv. Mass effect is dan misschien een rpg, maar het is ook een "shooter" bv.
1.5 100% rep

chinese zegt op 19/01/2010 15:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3th person shooter, ooit al van gehoord?
1.6 100% rep

Biglia05 zegt op 19/01/2010 16:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Uncharted is een third person action/adventure game. Nuff said.
1.7 100% rep

rtcwgorEbEl zegt op 19/01/2010 17:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het actie gedeelte primeert, dus ik zou het intuitief ook een third person shooter noemen hoor.
1.8 100% rep

paiste zegt op 19/01/2010 23:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Babylia full of SHIT like usual
2 100% rep

Zant zegt op 19/01/2010 1:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"Uncharted 2: Among Thieves heeft op een paar maanden al bijna even veel verkocht als zijn voorganger in zo'n twee jaar deed, wat zowel Sony als Naughty Dog blij zal stemmen."

Denk dat Sony en Naughty Dog deze cijfers eerder hadden dan 9lives en dus al n tijdje blij gestemd zijn

Heb alleen nog maar de eerste Uncharted gespeeld, maar wel meteen met veel plezier uitgespeeld. Great succes
3 100% rep

MeTeOrE zegt op 19/01/2010 1:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hebben ze aangekondigd gehad tijdje terug
4 100% rep

Samus007 zegt op 19/01/2010 9:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zoalng de fans naar meer vragen en ze dezelfde hoogstaande kwaliteit leveren mogen ze er zoveel maken als ze willen.
5 100% rep

spyllo zegt op 19/01/2010 9:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
tis dat gelukkig dat ze bij sony niet melken hé
5.1 100% rep

Zant zegt op 19/01/2010 10:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Sony maakt de games zelf niet hé, alsk me niet vergis..
Lees trouwens de comment boven de uwe eens
5.2 100% rep

Zant zegt op 19/01/2010 10:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Sony maakt de games zelf niet hé, alsk me niet vergis..
Lees trouwens de comment boven de uwe eens

edit: zucht, ik vervloek mijzelf altijd vlak nadat ik tóch maar uit ongeduldigheid die tweede keer op "Plaats commentaar" moest klikken -_-'
5.3 100% rep

paiste zegt op 19/01/2010 13:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Uncharted = Naughty Dog = Sony
Het is alleen Sony die beslist wanneer er een nieuwe uncharted komt.
5.4 100% rep

Ge0force zegt op 19/01/2010 13:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik denk dat Uncharted 2 wel voldoende nieuwe elementen bevatte om niet van uitmelken te spreken: een nieuwe grafische engine, volledig nieuw verhaal, unieke puzzels, multiplayer, cinematische scenes zoals met die trein enz...
5.5 100% rep

Newboy zegt op 19/01/2010 17:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ze maken een derde deel en ze beginnen al met uitmelken? Hoe is het mogelijk...

6 100% rep

Fenumeher zegt op 19/01/2010 10:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Maar normaal na zo een topper uit te brengen!
7 100% rep

H3llriser zegt op 19/01/2010 10:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als het maar niet eindigt zoals tomb raider. Om nog te zwijgen van de mottige movie spin-off!!
8 100% rep

twoboystwo69 zegt op 19/01/2010 10:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Unchardted 3 zou volgens MIJ absoluut geen uitmelkerij zijn, op voorwaarde dat de kwaliteit blijft en weliswaar wat nieuws te bieden.... COD, sims da's volgens mij uitmelkerij ...
8.1 100% rep

wolferick zegt op 19/01/2010 17:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
als ik jouw comment lees heb ik altijd de neiging om te denken dat er een zwart puntje op mijn scherm zit
8.2 100% rep

wolferick zegt op 19/01/2010 17:41   [?]

  Rating 0 16+ 16+
als ik jouw comment lees heb ik altijd de neiging om te denken dat er een zwart puntje op mijn scherm zit
9 100% rep

MeGusta zegt op 19/01/2010 12:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bring it on I say !!
10 100% rep

filoe zegt op 19/01/2010 15:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Laat maar komen
11 100% rep