Uncharted 2: Among Thieves

Preview
Special
Download
Meer details Uncharted 2: Among Thieves bekend

Meer details Uncharted 2: Among Thieves bekend


01 July 2009 9:19 | Nieuws | Mich | 15 reacties

In een live chatsessie hebben de mannen en vrouwen van Naughty Dog meer informatie vrijgegeven rond de action adventure game Uncharted 2: Among Thieves. Ten eerste zal het tweede deel een pak meer content bevatten dan zijn voorganger. Zo bevat de game meer dan 90 minuten aan filmpjes en krijgen we naast de singleplayer campagne ook nog coöperatieve en competitieve online modi. Om het grafisch niveau te bewaren, heeft het team bewust gekozen geen splitscreen in te bouwen. Het gros van de Trophies behaal je trouwens in je eentje, aangezien multiplayer beloningen volgens de ontwikkelaar meestal teveel nadruk leggen op het aantal kills en winnende partijen.

In de Cinema Mode krijg je de mogelijkheid een online match vanuit elke hoek te bekijken en hiervan screenshots te nemen om met de wereld te delen. Puzzels en dagboek maken een heroptrede van Drake's Fortune maar zullen dit keer zowel van een hogere moeilijkheidsgraad voorzien zijn alsook meer elementen uit de omgeving gebruiken. Naughty Dog staat vooral bekend vanwege haar gewoonte om  het onderste uit de PlayStation-consoles te halen. Het zal dan ook weinigen verbazen dat de broncode van beide PS3-games momenteel duchtig bestudeerd wordt door Sony's andere interne studio's.

Informatie over Uncharted 2: Among Thieves


Releasedatum: 16-10-2009
Ontwikkeld door: Naughty Dog
Uitgegeven door: SCEE
Genre: Action
Multiplayer
Beschikbaar op: ps3
Age 16+
 
1 100% rep

Kiwi zegt op 01/07/2009 9:49   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Klinkt allemaal ongelooflijk goed! Naughty Dog weet duidelijk wat een gamer wil!
2 100% rep

mXXX zegt op 01/07/2009 10:56   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ND FTW!
3 100% rep

GGerre zegt op 01/07/2009 11:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
woehoeew
4 100% rep

math zegt op 01/07/2009 11:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hopelijk een offline co-op.
4.1 100% rep

Ikkie zegt op 01/07/2009 12:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Een offline co-op zal zonder splitscreen nogal moeilijk zijn niet? En ik denk niet dat ze een LAN mogelijkheid zullen voorzien voor Uncharted.

Dus hoop maar niet al te veel op de offline co-op.
5 100% rep

papfles zegt op 01/07/2009 11:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heerlijke game denk ik

ook blij om te zien dat er nog altijd wordt samengewerkt tussen de verschillende teams.
6 100% rep

Whizzer zegt op 01/07/2009 11:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nice, die camera waarmee je heel je match kan bekijken en screen nemen, dit wordt vet!
7 100% rep

Wg_Flow zegt op 01/07/2009 12:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Klinkt mooi, als die Cinema mode evengoed is uitgewerkt als Halo 3's versie daarvan kan je alvast een heleboel mooie screens en filmpjes verwachten

Mmm, begin ik toch te twijfelen of ik voor deze een PS3 aanschaf
7.1 100% rep

Schummi88 zegt op 01/07/2009 13:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Voor de eerste had je er al één moeten aanschaffen!
7.2 100% rep

Kiwi zegt op 01/07/2009 14:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ge had eigenlijk al lang een PS3 moeten aanschaffen voor Valkyria Chronicles, LBP, Killzone 2 en MGS4.
8 100% rep

HyPnOTiZeR zegt op 01/07/2009 15:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Naughty Dog weet wat gamers willen, dat zijn pas mensen met verstand. Kunnen we van één ontwikkelaar niet zeggen want het is toch o zo moeilijk om een PS3 te maken.
9 100% rep

kimme1975 zegt op 01/07/2009 16:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja de verwachtingen zijn hooggespannen :-)
10 100% rep

Samus007 zegt op 01/07/2009 17:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
deze gaat echt inslaan als een bom, grafisch alleen weer een pareltje en lat weer wat hoger, als de andere studios nu ook goed weg kunnen met de cell staat er ons wat moois te wachten.
11 100% rep

Koffe zegt op 01/07/2009 18:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ga ik zowieso aanschaffen.
ik kan er niet aan doen maar kvond de eerste Uncharted 't beste ps3 spel dat ik tot nu toe gespeeld heb.
Das ntuurlijk subjectief maar toch
11.1 100% rep

Samus007 zegt op 01/07/2009 19:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik denk dat je niet de enigste bent, de eerste was geniaal