Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist

E3 2012: Splinter Cell Blacklist gameplay demo

E3 2012: Splinter Cell Blacklist gameplay demo


04 June 2012 23:17 | Trailer | Praga | 9 reacties

Een van de coolste presentaties van de Micosoft E3-persconferentie was de gameplay demo van Splinter Cell: Blacklist. Sam Fisher wordt gedropt op de grens tussen Iran en Irak en heeft als taak een terroristenleider op te sporen en te doden. Hoe dat in zijn werk gaat zie je in de meer dan zes minuten durende gameplay demo van deze veelbelovende titel.

In de game heeft een groep staten genoeg van de Amerikaanse militaire aanwezigheid in hun land. In een poging om de Amerikaanse troepen te dwingen zich terug te trekken werken ze ‘The Blacklist' uit: een serie van toenemende terroristische aanvallen tegen Amerikaanse belangen. Met een presidentieel mandaat in de hand en de macht om boven de wet te staan, kruipen spelers in de huid van de dodelijke agent Sam Fisher. Uitgerust met Sam's beruchte tactische pak en goggles infiltreren spelers terroristische cellen en gebruiken ze genadeloze ondervragingstechnieken om cruciale informatie te verkrijgen en zo de volgende Blacklist aanval te voorkomen.

Informatie over Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist


Releasedatum: 23-08-2013
Ontwikkeld door: Ubisoft
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: Strategy
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 18+
 
1 100% rep

Arkaine zegt op 04/06/2012 23:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Trekt op niets als splinter cell spel. Als full-blood actiespel misschien wel, maar dat zoek ik toch niet in sam fisher

Waar is de stealth
2 100% rep

Moonbaby zegt op 04/06/2012 23:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ziet er geweldig uit maar na die laatste heb ik hier m'n twijfels wel over...
2.1 100% rep

RED REVOLUTION zegt op 05/06/2012 6:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
vind het wel meevallen eigenlijk.
Zo geweldig ziet het er niet uit.

Ik zie meer Copy paste.
3 100% rep

ManhunteR zegt op 04/06/2012 23:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik zie het wel zitten, en qua stealth kies je toch zelf de aanpak.

Heb ook alle splinter cells gespeeld, maar al dat gezaag over verandering ... moest het hetzelfde als in het begin gebleven zijn, dan hadden we hetzelfde verhaal als call of duty
3.1 100% rep

Arkaine zegt op 04/06/2012 23:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
in conviction had je toch duidelijk minder mogelijkheden om te sluipen dan in de vorige delen. Het sluipen heeft zich bijna beperkt tot achter een muurtje te gaan zitten en niet veel meer dan dat.

Nu moet je gewoon 5 vijanden aanduiden en daarna op een knop duwen en kijken naar de animatie.
3.2 100% rep

Apocalypt0 zegt op 05/06/2012 19:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
niemand zegt je dat je die "execute" button moet gebruiken hé
ik vond conviction echt leuk, buiten de modus 'Last Stand', daar is bijster weinig stealth in terug te vinden.
Deze koop ik waarschijnlijk wel!
4 100% rep

Achilles101 zegt op 04/06/2012 23:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
jammer dat het een andere stemacteur is ..
5 100% rep

rossmoff zegt op 05/06/2012 1:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heel jammer van de nieuwe stem ja!
Ik heb genoten van conviction als game op zich maar ik zoek nog eens een stealthgame met een echte uitdaging (a la pandora tomorrow etc)
5.1 100% rep

SETE UKM zegt op 05/06/2012 1:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hitman 20 november