The Sims 3: Design & High-Tech Stuff

Preview
Review
Special
Download
De Sims gaan voor High-Tech in nieuwe uitbreiding

De Sims gaan voor High-Tech in nieuwe uitbreiding


12 January 2010 0:10 | Nieuws | valies | 18 reacties

Electronic Arts brengt een gloednieuwe The Sims 3-uitbreiding op de wereld. Dat we een uitbreiding mogen verwachten is natuurlijk geen verrassing, het enige waarmee Electronic Arts ons kan verrassen is met het type van uitbreiding. De game gaat getiteld The Sims 3: Design & High-Tech Stuff en zal je Sims in een vingerknip in gadget-liefhebbers veranderen. Vul je bureau met professionele gadgets, verander je gamekamer in een gamer-walhalla en moderniseer je woonkamer met tal van high-tech spullen. De kleren maken niet enkel de man, maar ook de Sim en gelukkig voorziet de uitbreiding nu ook voor een moderne kledinglijn voor de gadget geek in hart en nieren.

 

Informatie over The Sims 3: Design & High-Tech Stuff


Releasedatum: 05-02-2010
Ontwikkeld door: The Sims Studio
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: Simulator
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc
Age 12+
 
1 56% rep

Audiosleef zegt op 12/01/2010 0:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Na uitbreiding 39 hebt ge het wel gezien tbh
2 100% rep

UnFinished zegt op 12/01/2010 0:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dan bent ge aant gamen in een game Zielig hoe EA toch een spel kan uitmelken...
3 100% rep

pieterm zegt op 12/01/2010 1:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2e uitbreiding in 4 maand tijd .. We zijn weer vertrokken
3.1 100% rep

[SMURF]Lolsmurf zegt op 12/01/2010 18:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
haha idd , schrijnend noem ik het en nog schrijnender zijn diegene die zoiets effectief kopen....
4 100% rep

Wesh zegt op 12/01/2010 2:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zoveel mensen die deze uitbreiding beklagen, ale dat is toch zo'n beetje de hype, en toch nog zo goed verkopen.
Moest ik compleet eerlijk zijn: als ik EA was kzou het ook melken zolang er geld uit komt. Wat? Hey, dit project brengt massa's dollars in het laatje. Laten we het de das om doen en iets anders zoeken.
Vind het spel ook BS btw, maar kan hun standpunt perfect begrijpen.
5 100% rep

Hell zegt op 12/01/2010 2:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
alles wat geld oplevert he
6 100% rep

kil911ler zegt op 12/01/2010 4:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
The fuck, zitte ze al aan The Sims 3?
6.1 100% rep

twoboystwo69 zegt op 12/01/2010 6:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De laatste jaren op de maan geleefd ofzo ?
7 100% rep

twoboystwo69 zegt op 12/01/2010 5:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Whats next ??? " Sims in Space " ?
7.1 100% rep

Herr Doktor zegt op 12/01/2010 21:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dan zou ik nog wel overwegen om het te kopen
8 100% rep

Big_Boy zegt op 12/01/2010 6:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wel ja zoals mensen dit kopen.

Wow is ook een uitmelkerij je blijft maar betalen om te KUNNEN spelen. Volgens mij is dit juist zelfde maar dan je zegt iets over wow hé maar dat kan niet. Hier heb je nog de keuze of je het koopt of niet.
8.1 100% rep

Dark_Raver zegt op 12/01/2010 8:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bij wow toch ook je hoeft de addons niet te kope, kunt ook spele zonder. en ja, de maandelijkse kost is ook omda wow veel lopende kosten heeft he (internetverbinding, servers, personeel, enz..) terwijl the sims deze compleet niet hebbe
dit vind ik ook dus een volledig nutteloze vergelijking
9 100% rep

chinese zegt op 12/01/2010 12:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Laat ze toch dat spel uitmelken, als je het niet koopt heb je er zelf geen last van en met het geld dat het opbrengt worden weer meer games gemaakt, die je misschien wel kunt smaken. Geen geld voor publishers = geen games voor gamers
10 100% rep

Cirry zegt op 12/01/2010 13:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dees weiger ik te spelen (Sims in het algemeen eigenlijk).
Misschien dat de mensen eerst huneigen leven is fatsoenlijk op de rails zetten ipv hun denkbeeldig leven.
10.1 100% rep

diMz2 zegt op 13/01/2010 3:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Volgens die logica zouden mensen die shooters spelen eerst in het echt fatsoenlijk moeten leren schieten?
11 100% rep

JasperCLA zegt op 12/01/2010 17:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het voordeel hierbij is dat alles makkelijk te downloaden is.
12 100% rep

sanderboy92 zegt op 12/01/2010 18:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dus dit is weer gewoon zo'n expansion met nieuwe items? Ik wil uitbreidingen als Open for Business, dat bracht tenminste een meerwaarde aan het spel.
13 100% rep

Awesomeness zegt op 12/01/2010 21:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hier is er nog eentje

The sims: Tea time!
The sims: Bank robbery
The sims: Prison
...