The Secret World

WIN betakeys voor The Secret World

WIN betakeys voor The Secret World


16 May 2012 14:53 | Wedstrijd | Praga | 30 reacties

Dankzij Funcom en EA mogen wij onze bezoekers verwennen met betakeys voor het in aantocht zijnde The Secret World, een mmorpg die zich afspeelt in een hedendaagse setting. Ik heb het spel al gaan spelen bij Funcom in Oslo en mijn bevindingen kan je in deze special nalezen.

 

Wil jij een van deze betakeys winnen, stuur dan een mail naar wedstrijd@9lives.be met vermelding van je 9lives nick en in de hoofding zet je TSW.

 

Wedstrijdvraag: wat was de naam van de producer die ik interviewde? Tip: je kan het antwoord vinden in deze interview special.

 

De beta wordt op dit ogenblik in 'beta weekends' georganiseerd; waarvan de eerstvolgende aanstaande weekend zal plaatsvinden.

 

1. Stap 1: Bezoek http://register.thesecretworld.com en registreer je voor een nieuw Funcom-account met de registratiesleutel, of gebruik de registratiesleutel op een bestaande account.


2. Stap 2: Na registratie kan je de downloadlink van The Secret World Beta Weekend client terugvinden in jouw account. We raden je aan om de client reeds voor het Beta Weekend te installeren. Dan ben je zeker dat alles up te date is.


3. Stap 3: Geniet van de bèta! Je kan intussen op het officiële forum van The Secret World jouw bevindingen over de bèta delen.

 

Snel mailen is dus de boodschap.

 

Informatie over The Secret World


Releasedatum: 03-07-2012
Ontwikkeld door: Funcom
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: MMORPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

Batiatus zegt op 14/05/2012 12:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hopelijk win ik eens ^^
2 100% rep

glenn00221 zegt op 14/05/2012 12:38   [?]

  Rating 2 16+ 16+
met diablo 3 in het zich laat ik deze over veel geluk
2.1 100% rep

thetrax zegt op 14/05/2012 21:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2.2 100% rep

Aksovar zegt op 16/05/2012 19:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3 100% rep

CosmicD zegt op 14/05/2012 13:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik probeer respect te hebben voor deze game maar ik kan het gewoon niet aan, gewoon omdat ze the longest journey fans altijd ZO LANG laten wachten op alweer een nieuwe episode in het schitterende verhaal. Tornquist zei in 2006 nog, 't gaat geen 6 jaar meer duren zoals de vorige keer", neuh.... langer deze keer Dat ze maar rap klaar zijn met TSW dan kunnen ze weer met TLJ (dreamfall episodes) aan de bak.

/rant
4 100% rep

toco8400 zegt op 14/05/2012 14:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hopelijk ben ik bij de winnaars, deze zou ik héél graag testen
5 100% rep

Chimeray zegt op 14/05/2012 14:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Lead designer =/= producer

Of mis ik ergens iets in die special?
Tenzij hij beide titels heeft natuurlijk.
5.1 100% rep

Urbi In Orbit zegt op 14/05/2012 14:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad, dat vraag ik mij ook af. Naam van de (Senior) producer staat niet in de special, wel van de (lead) designer.
6 100% rep

Quecera zegt op 14/05/2012 15:27   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Waarom krijgt elke minder bekende gamesite 20 keys en hier 5? Alweer 15 keys weggegeven aan vrienden? Ik doe al lang niet meer mee aan wedstrijden omdat het toch wel opvalt telkens Praga ze moet uitdelen wie ze telkens krijgt. Sinds 2003...
6.1 100% rep

JoeriNator zegt op 14/05/2012 17:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
True. Van mijn leven nog geen keys gewonnen hier
6.2 100% rep

glenn00221 zegt op 14/05/2012 17:41   [?]

  Rating 1 16+ 16+
idd Je hebt helemaal gelijk praga en ik we kennen elkaar al 40jaar (not)en daarom win ik hier gamekeys en games enz.
Stop met zieligdoen en ga naar een andere gamewebsite.
6.3 100% rep

Quecera zegt op 14/05/2012 18:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zie, weer 1 persoon die meerdere dingen krijgt
6.4 100% rep

glenn00221 zegt op 14/05/2012 18:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zwakke comment van iem die lid is van vorig jaar
6.5 100% rep

Snowdog zegt op 14/05/2012 18:41   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Niet zeuren, velen spelen heel hun leven op de lotto en winnen nooit, anderen spelen nooit en krijgen een lotje cadeau en winnen meteen, that's life
6.6 100% rep

Ciberth zegt op 16/05/2012 20:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Jongens, je kon je gwn opgeven op de site zelf voor een key, misschien daar meer geluk?

Maar ik vind dat we blij moeten zijn dat we de kans krijgen een key te hebben winnen of niet.

7 100% rep

Matador zegt op 14/05/2012 18:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Bedankt!
8 100% rep

t511413 zegt op 14/05/2012 19:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
alsk het goe begrijp; mensen die al ge pre orderd hebben. altijd toegang tot open beta hebben hier niks aan? :-)
9 100% rep

MassiveD zegt op 14/05/2012 19:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja zou ik ook wel willen weten, of dit een CBT of weekend key is.
10 100% rep

uprising zegt op 14/05/2012 21:44   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Bedankt voor de Key !!! en ik ken btw niemand van 9 lives :-p ,
11 100% rep

Signus zegt op 14/05/2012 21:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Thanks 9lives, deze wou ik al heel lang testen
12 100% rep

Extrizyo zegt op 14/05/2012 22:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
meegedaan hopelijk wat geluk !
13 100% rep

Xtermie zegt op 15/05/2012 9:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Woot!! Thnx
14 100% rep

Lizie zegt op 15/05/2012 11:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ben eens benieuwd of ze voor een derde keer op rij dezelfde fouten gaan maken.

1st keer met Anarchy Online , toen het nog acceptable was want er waren niet veel andere mogelijkheden.

2de keer met Age of Conan.

Hopelijk is deze nu wel stabiel , afgewerkt zonder game breaking bugs.

15 100% rep

Brecht89 zegt op 15/05/2012 12:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
het design van de "monsters/bazen" is wel mooi

ik heb het gespeeld paar minuten.. gamespot kreeg je gewoon een key, niks winnen

vindt iemand dit een goed spel?