The Darkness II

Probeerde jij The Darkness 2-demo al?

Probeerde jij The Darkness 2-demo al?


30 January 2012 9:29 | Nieuws | Praga | 12 reacties

Sinds vorige week vrijdag is de demo van The Darkness II beschikbaar op alle platformen. Dit betekent dat dus zowel de gamers met een Xbox 360 als PlayStation 3 of zelfs met pc aan de slag kunnen met de eerste probeerselen van niemand minder dan Tentakelman Jackie Estacado.

 

Xbox 360-gamers met een XBL Gold account konden trouwens al sinds de 17de januari aan de slag met deze demo maar nu is hij er dus voor iedereen. Zeker eens proberen en laat je vooral verrassen door de stijlvolle graphics, vernieuwe gameplay en de donkere duistere stem van de Darkness. Het stemgeluid is trouwens opnieuw van de zanger van Faith No More, Mike Patton.

 

Hieronder nog eens de lanceringstrailer.

 

Informatie over The Darkness II


Releasedatum: 10-02-2012
Ontwikkeld door: Digital Extremes
Uitgegeven door: 2K Games
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

Drokz zegt op 30/01/2012 9:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nope, omdat er nog geen pc-demo was. Direct es dll, se. Hopelijk is em goe anders kan ik nog altijd de xbox versie bestellen.
2 100% rep

filipo zegt op 30/01/2012 9:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dit bericht komt wel laat
ik heb die demo al kapot gespeeld
3 100% rep

Vlad Tepes zegt op 30/01/2012 10:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik was best onder de indruk van de demo, deze spel ga ik mij zeker en vast halen !
4 100% rep

iceee(k) zegt op 30/01/2012 10:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
de demo was vrij goed , ik hou wel van de heel andere grafische aanpak dan de vorige versie.
5 100% rep

Filaboy zegt op 30/01/2012 10:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
yes, heb de demo al sinds dag 1 toen hij op psn stond en is echt AWESOME!!! Can't wait till the full game
6 100% rep

MeGusta zegt op 30/01/2012 11:25   [?]

  Rating 1 16+ 16+
It made me jizz...in...my pants
7 100% rep

picasso123 zegt op 30/01/2012 11:50   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Vond hem wel enorm linear.
Maar het was wel een beestige demo!
Komt hier waarschijnlijk wel eens binnen.
8 100% rep

poeliehaze zegt op 30/01/2012 13:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
had deel 1 ook op demo gespeeld maar zij me niet zoveel nu dat ik de 2de gepeeeld heb ben ik wel overtuigt the darness 2 is echt een goeie game haal hem direct als hij uit is.
9 100% rep

deParis zegt op 30/01/2012 17:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wel een leuke demo, leuke stijl ook.
Mss es dl'n in een steamsale
10 100% rep

jeranimo05 zegt op 30/01/2012 21:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb de demo al 3 keer uitgespeeld en hem meteen gepreordered voor de ps3 .
11 100% rep

Wesh zegt op 30/01/2012 22:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
direct die demo downen dedju!
12 100% rep

StarZz5 zegt op 30/01/2012 23:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Demo was zeker en vast fijn. Maar ik merkte dat het al veel van hetzelfde was.. Schieten: Zeer leuk. Die tentakels: Veel van hetzelfde... Misschien in huis halen wanneer hij wat afgeprijsd is, OF als er niks anders meer te doen is!