The Amazing Spider-Man

Gloednieuwe The Amazing Spider-Man filmtrailer

Gloednieuwe The Amazing Spider-Man filmtrailer


08 May 2012 10:45 | Film | Praga | 9 reacties

Naast een nieuwe Spider-Man videogame verschijnt er natuurlijk ook een gelijknamige film, The Amazing Spider-Man. Zonet ontving ik een gloednieuwe trailer die ik jullie graag wil serveren.

The official third trailer for The Amazing Spiderman starring Andrew Garfield and Emma Stone. The Amazing Spiderman releases on 04/07 in all Belgian cinema's.

 

Veel kijkplezier.

 

Ik kan hem voorlopig niet embedden maar je moet deze trailer zeker bekijken want hij is meer dan de moeite waard.

Informatie over The Amazing Spider-Man


Releasedatum: 29-06-2012
Ontwikkeld door: Beenox
Uitgegeven door: Activision
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc nds x360 ps3 wii 3ds wiiu psv
Age 12+
 
1 100% rep

mister__ID zegt op 08/05/2012 12:26   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Lol @ car thief scène
2 100% rep

kim gillissen zegt op 08/05/2012 13:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik snap echt de bedoeling niet waarom ze een remake van de eerste maken.
Ik vind het zelfs absurd dat men van Conan en Total Recall een remake maakt en die zijn dan nog 30 jaar oud, Spiderman is nog geen 10 jaar oud.
2.1 100% rep

D@M^rV$ zegt op 08/05/2012 18:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze film gaat meer trouw blijven aan de comics. Zo zullen de webben kunstmatig zijn ipv organisch en onuitputtelijk. Volgens mij zal deze film ook veel minder melig zijn dan de vorige. Ik heb persoonlijk nog steeds spijt dat ik Spiderman 3 heb gezien.
Hopelijk zal deze Spiderman een nieuwe Avengers-film halen!
3 100% rep

Teknohol1c zegt op 08/05/2012 15:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Pff, niet met de originele acteurs...
4 100% rep

supervdw zegt op 08/05/2012 16:39   [?]

  Rating 1 16+ 16+
oude accteurs waren beter
4.1 100% rep

mister__ID zegt op 08/05/2012 17:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Waren...

Vind het wel leuk dat het eens andere gezichten zijn, wie weet doet hij het beter dan Toby
5 100% rep

satanreleased zegt op 08/05/2012 17:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
where is toby macguire :-(
6 100% rep

grievous444 zegt op 08/05/2012 20:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik was ook eerst totaal tegen de remake. Maar met die laatste trailer, heb ik toch besloten hem een kans te geven. Op eerste vlak speelt hij spiderman meer als in de comics. Met de grappige quotes erbij.
7 100% rep

teddybeerke zegt op 08/05/2012 23:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Allé vooruit. Laten we dan ook hopen dat deze remake en zijn opvolgers de moeite zijn en meer trouw "blijven" aan de comics dan de vorige te geromantiseerde bs die we te zien hebben gekregen.