Tera

Preview
Special
Download
Tera zal bloediger worden door patch

Tera zal bloediger worden door patch


10 May 2012 18:35 | Nieuws | cpt nice | 13 reacties

Wie zegt dat petities nooit iets kunnen oplossen? Frogster, de Europese uitgever van opkomende MMO Tera, heeft besloten gamers te geven wat ze willen. Deze vroegen namelijk om de Europese versie van Tera even bloederig te maken als de Amerikaanse versie.

 

Hier zal voor gezorgd worden met de 1.0.29-patch, die volgende week verschijnt. Concreet wil dit zeggen dat spelers in de opties met een balk zullen kunnen bepalen hoe bloederig het spel moet zijn. De patch zal ook gilden toelaten om hun eigen emblemen te uploaden. Deze optie was oorspronkelijk verwijderd, omdat het logo automatisch werd gedownload als een speler een andere speler tegen kwam. Dit vergrootte de kans op virusverspreiding. Om dit te omzeilen zullen de emblemen niet meer naar de computer van de speler maar zijn profielgeheugen gedownload worden.

 

Bron: Eurogamerexterne link

Informatie over Tera


Releasedatum: 03-05-2012
Ontwikkeld door: Bluehole Studio
Uitgegeven door: Ubisoft
Genre: MMORPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc
To Be Announced
 
1 100% rep

Eppi zegt op 10/05/2012 18:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wat bedoelen ze hier 'gilden toelaten om hun eigen emblemen te uploaden' mee?
1.1 100% rep

wallydr zegt op 10/05/2012 18:59   [?]

  Rating 9 16+ 16+
Gilden kunnen dan hun eigen emblemen uploaden
1.2 100% rep

THiFeNoS zegt op 11/05/2012 19:16   [?]

  Rating 1 16+ 16+
zaaalige reply
2 100% rep

Gdwtje zegt op 10/05/2012 19:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
guilds zullen ze bedoelen maar zal hetzelfde betekenen :-)
2.1 100% rep

THiFeNoS zegt op 11/05/2012 19:17   [?]

  Rating 1 16+ 16+
that awkward moment when you lack native language skills compared to foreign ones.
3 100% rep

Kreagel zegt op 10/05/2012 20:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
leuke game
4 100% rep

Nielskeuh zegt op 11/05/2012 0:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tera ftw!
5 100% rep

chellesan zegt op 11/05/2012 1:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
even wat meer uitleg, de patch brengt juist het bloed terug dat ze verwijdert hadden om hun pegi 12 te kunnen halen en bloedspatten op het scherm komt ni terug zegt men dus het bloed zal toch nog wat minder zijn dan in de amerikaanse versie, maar er bestaan trukjes
5.1 100% rep

JoeriNator zegt op 11/05/2012 1:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
welke trukjes? PM mij pwease
6 100% rep

V1nce zegt op 11/05/2012 1:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zeer goede mmo
7 100% rep

kim gillissen zegt op 11/05/2012 2:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Voor Skyrim zijn er een tal van mods voor Tera armors ingame te krijgen, en ik moet zeggen dat ze erg nice zijn, wat me ook meteen nieuwsgierig maakt naar deze game.
8 100% rep

thomasdh zegt op 11/05/2012 18:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bleh, nog geen bg's ..
9 100% rep

Dragonlord zegt op 13/05/2012 12:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
idem goede mmo.