Tekken Tag Tournament 2

Tekken Tag Tournament 2 wordt nostalgisch

Tekken Tag Tournament 2 wordt nostalgisch


06 July 2012 18:07 | Trailer | EliasAdam | 12 reacties

Wie fan was van ondermeer, voor velen de beste fighter voor de eerste PlayStation, Tekken 3 kan opnieuw met enkele oude bekenden in Tekken Tag Tournament 2 aan de slag. In onderstaande nieuwe trailer wordt niet alleen de boksende dinosaurus Alex voorgesteld als nieuw personage, maar ook Forest Law, P-Jack en Tiger Jackson.

 

We kunnen Tekken Tag Tournament 2 dus alvast beschouwen als een nostalgische game voor de fans. Ze moeten wel nog eventjes wachten, want het spel komt pas op 14 september uit voor de PS3 en Xbox 360.

 

Informatie over Tekken Tag Tournament 2


Releasedatum: 14-09-2012
Ontwikkeld door: Namco Bandai
Uitgegeven door: Namco Bandai
Genre: Strategy
Multiplayer
Beschikbaar op: x360 ps3 wiiu
Age 16+
 
1 100% rep

Moneuil zegt op 06/07/2012 18:36   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ik wil Gon...
1.1 100% rep

EliasAdam zegt op 06/07/2012 19:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Scheetjes!!!
1.2 100% rep

Michster zegt op 06/07/2012 20:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Kurkentrekker-kick +fire-breath
2 100% rep

DragoonXc zegt op 06/07/2012 20:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
boksende dinosaurus Alex voorgesteld als nieuw personage

nieuw, ik heb ze allemaal en die dinosaurus zit al in een vorige versie

gebruikt de zelfde vechtstijl als die kangoeroe, als ik mij niet vergis
2.1 100% rep

EliasAdam zegt op 06/07/2012 20:31   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Is al altijd zo geweest. De 'nieuw' slaat natuurlijk op nieuw voor TTT2. Anders had het woord 'nostalgisch' niet in de titel gestaan moesten ze nieuw zijn voor de reeks.
2.2 100% rep

DragoonXc zegt op 07/07/2012 1:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dan is nieuw toch ook niet echt het goeie woord
2.3 100% rep

zurri zegt op 07/07/2012 4:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
terug van weg geweest dan?
3 100% rep

Gilletteke zegt op 07/07/2012 12:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Alex ziet er goed uit. Law hoort er sowieso bij.
Ik zag wel liever Eddy Gordo dan Jackson.
En is dit de Jack die kon vliegen? Of heb ik mij dat altijd ingebeeld.
4 100% rep

zengi zegt op 07/07/2012 13:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik vind tekken altijd hetzelfde produceren, weinig verandering in tegenstelling tot mortal kombat die al vele verschillende toeren zijn opgegaan.
4.1 100% rep

Koonut zegt op 07/07/2012 16:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
en uiteindelijk na hoeveel jaar terug een beetje aanvaardbaar werd?
4.2 100% rep

zengi zegt op 07/07/2012 23:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Tekken is nochtans ook niet meer de populairste na tekken 2/3(-->hoogtepunt)
5 100% rep

Tomikaza zegt op 07/07/2012 23:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
P-Jack, zat die niet in Tekken 1 en 2?
Idem voor Alex in Tekken 2. Maar ja, dat effe terzijde.