Tekken Tag Tournament 2

Angel, Ogre en Kunimitsu naar Tekken Tag Tournament 2

Angel, Ogre en Kunimitsu naar Tekken Tag Tournament 2


20 May 2012 1:24 | Nieuws | LouGarou | 12 reacties

Voorlopig blijft het nog een gerucht, maar dankzij enkele gelekte afbeeldingen van zowel Angel, Ogre en Kunimitsu kunnen we bijna zeker zijn dat ook deze personages de overstap naar Tekken Tag Tournament 2 zullen maken.

 

De screenshots werden wel terug snel van het internet verwijderd, maar gelukkig waren wij snel genoeg om ze op onze servers op te slaan. Ogre, gekend uit Tekken 3, kan je hieronder al bekijken. Voor de rest verwijzen we jullie graag door naar de gamefiche.

 

Ogre

Informatie over Tekken Tag Tournament 2


Releasedatum: 14-09-2012
Ontwikkeld door: Namco Bandai
Uitgegeven door: Namco Bandai
Genre: Strategy
Multiplayer
Beschikbaar op: x360 ps3 wiiu
Age 16+
 
1 100% rep

kim gillissen zegt op 20/05/2012 3:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ogre, oftewel True Ogre was het meest overpowered character in heel de Tekken reeks.
1.1 100% rep

Michster zegt op 20/05/2012 10:40   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Jinpachi en die ellendige draak uit Tekken 6 waren nochtans ook enorm op.
1.2 100% rep

LouGarou zegt op 20/05/2012 11:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
True that.
1.3 100% rep

issith zegt op 20/05/2012 12:10   [?]

  Rating 1 16+ 16+
azazel van tekken 6; ge kunt daar geen movekes op doen en da heeft autoblock
1.4 100% rep

DragoonXc zegt op 20/05/2012 13:10   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ik geef 1.1 een grote +, die true ogre was niets vergeleken met die 2
1.5 100% rep

kim gillissen zegt op 20/05/2012 15:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Azazel kunt ge wel niet spelen he, dus daar is niks OP aan, da's gewoon een moeilijke NPC, True Ogre was speelbaar.
1.6 100% rep

Michster zegt op 20/05/2012 17:12   [?]

  Rating 1 16+ 16+
"Flamebreath in yo face!"

Ohw man, dat waren tijden. :" True, Azazel was wel geen speelbaar character, maar ik vond het toch een beetje een "FY" naar gamers toe van Namco.

Alsof ze zeggen: "OK, nu gaan we voor het laatste gevecht iets doen, waarmee ze genoeg kunnen vloeken! Die chique combokes die ze van buiten hebben geleerd, zullen niet helpen nu!"
1.7 100% rep

kim gillissen zegt op 20/05/2012 23:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
bwa, het was meer een kwestie van op tijd ontwijken en dan vlak voor ie z'n move gaat doen erop vegen, want anders blocked die de hele tijd als die stil staat.
2 100% rep

Gilletteke zegt op 20/05/2012 9:20   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Als Gon er maar inzit ben ik content.
2.1 100% rep

kil911ler zegt op 20/05/2012 14:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Not with his silly farts... :'(

Dr. Boskonovitch was ook zo een ambetante kloot
2.2 100% rep

Michster zegt op 20/05/2012 17:14   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Gon was awesome. Met zijn aanloop-kurkentrekker-kick-ding. Die Dr was ook maar ambetant ja. AL die moeite om hem vrij te spelen en ja... Wie zou die ooit gebruiken.
3 100% rep

kim gillissen zegt op 20/05/2012 23:55   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Gon liet niet zo maar een scheet... da's een scheet die 65 miljoen jaar heeft kunnen rijpen om dan de frisse lucht naar de knoppen te helpen.