Stargate SG-1: The Alliance

Preview
Review
Special
Download
Trailer
Beelden van geannuleerde Stargate-game opgedoken

Beelden van geannuleerde Stargate-game opgedoken


27 May 2012 20:36 | Nieuws | EliasAdam | 12 reacties

Er zijn al heel wat ontwikkelaars met een Stargate-game gestart, maar helaas hebben weinig games dan ook de markt bereikt. Te weinig budget bleek telkens de doodsteek en in augustus 2005 maakte men door de boeken neer te leggen een einde aan Stargate SG-1: The Alliance, een FPS die heel wat in zijn mars bleek te hebben.

 

Beelden kregen we nooit te zien, maar volgens vele geruchten was het spel wel bijna af. Nu, zeven jaar later, zijn final builds van de Xbox-versie en pc-versie in handen van een fanatiekeling geraakt. De echte Stargate-fans zijn na het opduiken van onderstaande beelden nu waarschijnlijk dubbel zo spijtig dat The Alliance werd geschrapt.

 

Informatie over Stargate SG-1: The Alliance


Releasedatum: Onbekend
Ontwikkeld door: Perception PTY
Uitgegeven door: N/A
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc ps2 xbox ngc
To Be Announced
 
1 100% rep

DeLod zegt op 27/05/2012 21:06   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Buiten de animaties en obvious bugs zag het er wel sfeervol en fun uit...
2 100% rep

Unrealiac zegt op 27/05/2012 23:05   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik heb altijd gehoopt op een Stargate game, weet nog toen ik hoorde dat dit in de vriezer gestopt werd, ik heel erg hard baalde.

Zelfde wat betreft Outcast2..
2.1 100% rep

El Shampo zegt op 28/05/2012 9:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb nooit gesnapt waarom die games zo weinig funding kregen. Stargate was toch massas populair in die tijd.

Niemand die weet of die fanatiekeling die builds online gaat zetten?
2.2 100% rep

EliasAdam zegt op 28/05/2012 11:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
We hopen het toch...
2.3 100% rep

owa zegt op 28/05/2012 17:28   [?]

  Rating 1 16+ 16+
hoop nog steeds op de atlantis film
2.4 100% rep

KaGe[47] zegt op 29/05/2012 8:03   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Outcast 2 ...
3 100% rep

chellesan zegt op 28/05/2012 0:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ziet er erg goed uit voor een xbox game, deze had zeker sucses gehad
4 100% rep

grievous444 zegt op 28/05/2012 1:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hoopt dat er in de toekomst een degelijke stargate game op de markt komt.
5 100% rep

Timoca zegt op 28/05/2012 2:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zonde da zo alles rond stargate rond dezelfde tijd beëindigd en gecanceld werd. zalige serie, iets mindere games
6 100% rep

badgirl zegt op 28/05/2012 9:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
die zou ik ook drek gekocht hebben
zonder twijfel
7 100% rep

devil zegt op 28/05/2012 11:06   [?]

  Rating 1 16+ 16+
nice p90's i love those things, i like mine to.
8 100% rep

blackscorpio zegt op 28/05/2012 21:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
activision zou mogen nieuwe stargate game uitbrengen zij zouden dat goed uitwerken hoop er echt nog op dat er ooit nog een stargate game zou uitkomen als het goe in eenzit zullen er wel veel voor te vinden zijn fans van stargate of niet.