StarCraft II: Heart of the Swarm

Preview
Special
Download
Starcraft II: Heart of the Swarm is voor 99% klaar

Starcraft II: Heart of the Swarm is voor 99% klaar


16 June 2012 10:03 | Nieuws | Panaramo | 33 reacties

Blizzard heeft laten weten dan Starcraft II: Heart of the Swarm voor 99% klaar is, maar dat de laatste procent veruit de lastigste is. Alle eenheden en missies zijn klaar en speelbaar, het is enkel nog de afwerking waar aan gewerkt wordt.

 

Er is nog geen datum geplakt op de uitbreiding voor Starcraft II en dat komt, zoals we wel gewoon zijn, omdat ze bij Blizzard pas iets willen afleveren als het perfect is naar hun mening. Lead designer Dustin Browder had er het volgende over te zeggen: "Er zit zoveel nieuw materiaal in en de ene keer dat we zelf het spel testen kan het zijn dat we het fantastisch vinden, maar de volgende keer willen we weer 250 voorwerpen aanpassen. We komen stilaan wel aan het einde van ons werk, maar een exacte datum valt er nog niet op te plakken."

 

Blizzard kennende is het natuurlijk geen verrassing dat we nog geen datum kennen. Wanneer de expansie 100% klaar is zullen we het zeker en vast horen.

 

Heart of the Swarm

Bron: Kotakuexterne link

Informatie over StarCraft II: Heart of the Swarm


Releasedatum: 12-03-2013
Ontwikkeld door: Blizzard Entertainment
Uitgegeven door: Blizzard Entertainment
Genre: Strategy
Multiplayer
Beschikbaar op: pc
Age 16+
 
1 100% rep

FurtiveDuck zegt op 16/06/2012 10:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ze kunnen de overige 1% anders in DLC steken.
1.1 100% rep

thelordofpee zegt op 16/06/2012 10:37   [?]

  Rating 12 16+ 16+
Nu niet zagen over een bedrijf dat echte expansies uitbrengt he. Ik weet het, Blizzard staat onder beleid van Activision maar naar mijn mening brengen ze bij expansies echt wel heel wat nieuwe content uit.

(Ik spreek me niet uit over hoe goed die content is en hoe gebalanceerd, maar met elke expansie zijn er wel nieuw units, races, classes, werelden, etc.)
1.2 100% rep

Quecera zegt op 16/06/2012 14:39   [?]

  Rating 2 16+ 16+
alé, hopelijk voor de SC2 fans, steken ze daar onverwacht geen Real Money Auction house in waar je plots betere units kunt kopen met echt geld. Blizzard mijn kloten man Die hebben hun tijd gehad, sinds ze het geld rieken, luisteren ze niet eens naar de community
1.3 100% rep

willonic zegt op 16/06/2012 15:02   [?]

  Rating 2 16+ 16+
wat.
StarCraft II != Diablo 3.
StarCraft II != WoW.

Er zijn patches die voornamelijk balance en performance issues fixen, maar voor de rest wordt er van DLC niet gesproken. Er zijn wel custom maps, maar die zijn vrij om door iedereen gemaakt en gespeeld te worden. Op het gebied van StarCraft II doet Blizzard het uitstekend, kan ik minder zeggen over wow: pokemon panda expansion en pay2win dungeon crawlers. Ik moet zeggen dat ik akkoord ben met de heer van pis. Het zijn expansions, een 3-delige saga met vooral de nadruk op competitief multiplayer.
1.4 100% rep

thelordofpee zegt op 16/06/2012 15:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Das wel waar maar daar was ik dan ook niet over bezig
2 100% rep

Thomasz zegt op 16/06/2012 11:41   [?]

  Rating 7 16+ 16+
Leekens zei ook zoiets...
3 100% rep

nemises1973 zegt op 16/06/2012 11:48   [?]

  Rating 9 16+ 16+
ze zouden beter diablo 3 afwerken voor 100%
4 100% rep

H_ans zegt op 16/06/2012 12:05   [?]

  Rating 8 16+ 16+
Het is precies ineens hip om Blizzard te bashen. Grappig trouwens dat veel mensen hier commentaar hebben op Diablo III maar het wel al een uur of 100 gespeeld hebben (tegen hun zin dan ook nog blijkbaar).
4.1 100% rep

Phaetor zegt op 16/06/2012 12:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
so true
4.2 100% rep

Niosus zegt op 16/06/2012 12:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad. Diablo 3 heeft misschien een ruwe start gehad maar in tegenstelling tot andere developers blijven ze er wel aan werken tot alles perfect werkt.
4.3 100% rep

Quecera zegt op 16/06/2012 14:40   [?]

  Rating 1 16+ 16+
want 100 uren Diablo 3 kan je vergelijken met 56000 uren diablo 2?
4.4 100% rep

CurrY zegt op 16/06/2012 18:57   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Als gij 56000 uur in een maand kunt steken zijde ne straffe.
5 100% rep

Wg_Flow zegt op 16/06/2012 12:44   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Na Diablo III kan Actiblizzard het vergeten, bende dieven.
5.1 100% rep

thelordofpee zegt op 16/06/2012 13:22   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Was toch te verwachten imo?
5.2 100% rep

TermIx.be zegt op 16/06/2012 14:24   [?]

  Rating 1 16+ 16+
oei iemand zit vast op inferno?
5.3 100% rep

Quecera zegt op 16/06/2012 14:43   [?]

  Rating 1 16+ 16+
vast lol, er is geen endcontent, je kan door inferno vlammen adhv de auction house... Diablo in inferno neer 2 weken na de release, en dan wat? Niets, want end content laten ze weg precies, zodat we zelf geen deftige farmspots vinden en voor geen reden (door geen end content te hebben) items via RMAH zouden moeten kopen. In D2 kon je alle acts blijven doen voor same ilvl gear, kon je zelf runeruns doen. Nu verwijderen ze alles, je kunt geen potten meer breken voor gold te farmen (act 1 skeletking), je kunt geen replendished chestruns meer doen (act3 q6), en binnenkort hebben ze ook aangekondigd dat je wss geen treasure goblin runs meer kunt doen, maar die willekeurig tegenkomt. (Act 2 Quest 8). Ze willen dat we alles met cash kopen zodat ze weer profit hebben.

Jij bent wss nieuw in dit genre? Want voorstellen dat iemand vastzit in inferno omdat het spel gefaald is (wat echt zo is), zegt meer over uw capaciteiten
5.4 100% rep

Wg_Flow zegt op 16/06/2012 14:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik wist dat SCII in drie delen opgedeeld werd ja, ik vond SCII niet echt impressionant, maar na Diablo III heb ik het vertrouwen in Blizzard volledig verloren.

5.5 100% rep

TermIx.be zegt op 16/06/2012 15:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
alle acts farmen in D2... het enigste wat ge deed voor te farmen in D2 waren boss runs. Oh well... ieder zn ding zeker?
5.6 100% rep

maartendq zegt op 16/06/2012 19:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
SC2 niet impressionant? Ik ben misschien een beetje biased maar qua populariteit is SC2 de beste RTS ooit. De meeste RTS bloeden leeg na 3 maand, SC2 is nog steeds razend populair.
5.7 100% rep

Wg_Flow zegt op 17/06/2012 17:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zucht, ik had er meer van verwacht t.o.v SCI, verder hebben ze daar ook hun kiddie stijl ingegoten.
6 100% rep

sumoman_4 zegt op 16/06/2012 14:49   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Blizzard is niet meer het bedrijf zoals het vroeger was. Ik laat deze links liggen.
7 100% rep

bluehead zegt op 16/06/2012 16:13   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ze hebben money geroken he , ze hebben weet niet hoelang gewerkt aan real money action house in diablo 3 om toch wat geld mee te verdienen.

Daardoor moet diablo 3 (gameplay , mechanics) voor boeten.
Vind het geen slecht spel maar had veel beter gekund.
geen runewords , legendarys die crap zijn tegenover blue vanzelfde level. Geen imba gevoel op je char
8 100% rep

Fredvdp zegt op 16/06/2012 17:22   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Hier zie ik echt enorm naar uit. Ik ben volgens mij ook één van de weinige die meer geïnteresseerd is in de campaign dan in de multiplayer.
8.1 100% rep

Tengu zegt op 17/06/2012 9:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Same here
9 100% rep

LaniloR zegt op 16/06/2012 18:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb een probleem met mijn Starcraft 2, na een eindje niet meer te spelen start ik SC2 op en beweert hij dat ik een starter edition heb
terwijl ik hem wel degelijk gekocht heb :/

iemand enig idee om op te lossen? heb al alle fora afgezocht ma een werkende oplossing heb ik nog niet

Thx Blizzard!!!!
9.1 100% rep

maartendq zegt op 16/06/2012 19:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ticket sturen naar blizzard lijkt me 't beste.
9.2 100% rep

Fredvdp zegt op 17/06/2012 11:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik had dat ook. Als ge in offline mode wilt spelen zegt die dat dit niet mogelijk is in de starter edition. Dat is echter een fout in de error. Eigenlijk moet ge het spel minstens één keer in de maand activeren door eens in te loggen. Als ge dit gedaan hebt, kunt ge terug in offline mode spelen.

Ik heb ook gelezen dat ge deze error krijgt als uw klok fout staat ingesteld.
10 100% rep

Wimolus zegt op 16/06/2012 19:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
blizzard kan den boom in man mijn gedacht
11 100% rep

TheEvilTomato zegt op 16/06/2012 20:24   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Starcraft = veel plezier mee gehad
Diablo 2 = veel plezier mee gehad
Warcraft 3 = veel plezier mee gehad
World of Warcraft + all expansions = veel plezier mee gehad en teveel tijd in gestoken
Starcraft 2 = veel plezier mee gehad
Diablo = momemteel veel plezier mee aan het beleven.

Het is waar dat sinds de samensmelting met Activision Blizzard niet meer het bedrijf is van 10 jaar terug. Maar ze maken nog steeds sterke en verslavende games.
Ja, de volledige afwerking ontbreekt aan Diablo 3. Ja, dat RMAH-idee gaat ons waarschijnlijk in het gat van de fans bijten.

Maar durft niet, indien ge bijna alle bovenvermelde games bezit, beweren dat ze geen games meer kunnen maken. Dat is gewoon niet waar en ge weet het.

90% kans dat alle zageventen die het wel beweren (niet alleen hier) dat ze na hun gezaag te posten op een forum gewoon terugduiken in een blizzard-game.

Niemand dwingt u om een blizzard-game te spelen, als het u niet aanstaat is de oplossing simpel, namelijk:

STOP
MET
SPELEN

Blizzard kan alle input gebruiken van de gebruikers, maar 75% wat ik vind op forums is gewoon gejank tot en met.
11.1 100% rep

Thomasi87 zegt op 17/06/2012 0:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
12 100% rep

Houwer zegt op 16/06/2012 23:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
lol, D3 zanikers in een SC2 newspost... typisch ..

Ik heb alvast veel plezier aan SC2 en ga zeker HOTS kopen.
12.1 100% rep

Salasander zegt op 17/06/2012 12:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
13 100% rep