Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic krijgt volwaardige trial

Star Wars: The Old Republic krijgt volwaardige trial


10 July 2012 19:21 | Nieuws | Michael.Cox | 26 reacties

BioWare heeft laten weten dat, nu patch 1.3.2 sinds vandaag live is, Star Wars: The Old Republic een volwaardige trial krijgt. Zo krijgen potentiële spelers al de tijd om het spel te testen, zodat ze zeker zijn dat het spel hen al dan niet zal liggen. Ook mensen die al gebruik maakten van de Weekend Pass Free Trial en de Friends of Star Wars: The Old Republic Trial kunnen gebruik maken van deze uitgebreide versie.

 

Iedereen die zich hier aanmeldt voor de trial, zal het volgende kunnen doen:

 

 

  • Alle acht klassen uitproberen
  • Toegang tot de respectievelijke steden
  • PvP warfronts testen
  • Eén flashpoint uitproberen
  • Speel tot level 15
  • Oneindig verder spelen, zonder progressie weliswaar.


Ga jij het spel uitproberen? Of speel je het ondertussen al sinds de release? Laat het ons weten in de comments.

 

Star Wars: The Old Republic krijgt volwaardige trial

Bron: VG247externe link

Informatie over Star Wars: The Old Republic


Releasedatum: 20-12-2011
Ontwikkeld door: Bioware
Uitgegeven door: Lucasarts
Genre: MMORPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

f33db4ck zegt op 10/07/2012 19:49   [?]

  Rating -2 16+ 16+
aka, spel is dood
1.1 100% rep

smon zegt op 10/07/2012 22:05   [?]

  Rating 2 16+ 16+
World of Warcraft heeft net hetzelfde.
1.2 100% rep

f33db4ck zegt op 10/07/2012 23:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
kan zijn dno
1.3 100% rep

Apathy zegt op 11/07/2012 5:05   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Misschien moet je dan maar niet reageren, op dingen waar je geen benul van hebt?
1.4 100% rep

dr.lee zegt op 11/07/2012 10:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Indeed. All-in staat wat bekend om overal wat te komen trollen. En dan verschieten dat hij af en toe een ban krijgt.
2 100% rep

Vraeck zegt op 10/07/2012 19:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hoog tijd dat het FTP wordt
3 100% rep

Anvious zegt op 10/07/2012 20:13   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Maak gewoon 1 megaserver met verschillende Taal kanalen /3 /4 /5
En tada iedereen kan vrolijk samen verder spelen
3.1 100% rep

dr.lee zegt op 11/07/2012 10:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Is niet nodig. Hoe het nu is, is het goed (na de server transfers). 500 man/fleet is druk genoeg
4 100% rep

dciple zegt op 10/07/2012 20:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
crap bij het creeeren van een account krijg ik steeds
"Create SWTOR password: field is required."

Iemand een idee ?
5 100% rep

Maquina_Muerte zegt op 10/07/2012 20:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dadelijk eens uitproberen...

dciple: er moet minstens 1 hoofdletter instaan, minstens 1 kleine letter en minstens 1 cijfer en da paswoord moete ook nog es herhalen
6 100% rep

dciple zegt op 10/07/2012 20:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
pff dan ligt het aan mij want ik had dat al geprobeerd, hoofdletter, cijfer, speciaal character .. eender wat ik intyp krijg ik meteen die melding, brolllll
7 100% rep

Wostmetvoeten zegt op 10/07/2012 21:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ze hebben bij release zoveel server bijgezet om geen Que te hebben wat hun nu de nek heeft gekost !
ik ben gestopt omdat server gewoon leeg was ! piek uren 70 man fzo !
sad had mits paar patches nog etc een super mmo kunnen zijn
7.1 100% rep

Fredvdp zegt op 10/07/2012 21:34   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Dat is ondertussen opgelost. Spelers worden aangemoedigd om naar enkele specifieke servers te migreren. De populatie is nu terug deftig.
8 100% rep

ICE_bel zegt op 10/07/2012 21:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dus toch gene wow killer ...
doomhammer zit nog altijd goe vol
9 100% rep

michiel6661 zegt op 10/07/2012 23:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als je een slecht spel maakt, verlies je ook spelers logica hé
9.1 100% rep

killgodkilltv zegt op 11/07/2012 0:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Das iets dat EA nog altijd niet snapt
10 100% rep

frenchcore zegt op 10/07/2012 23:26   [?]

  Rating 1 16+ 16+
haters gonna hate zeker,ik amuseer mij nog altijd me swtor..
10.1 100% rep

siegfried16 zegt op 11/07/2012 5:35   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Idem, en nu met de server merges is het echt terug 100% leuk om te spelen.
Schitterende verhaallijnen gewoon.
11 100% rep

grievous444 zegt op 10/07/2012 23:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heeft ook fun aan SWTOR, maar heb een pauze genomen, maar heb moeite om er weer eens aan te beginnen.
12 100% rep

Malygos zegt op 10/07/2012 23:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Spel zit nog altijd vol met die kleine (maar zo irritante) bugs dat er al bij release in zaten
13 100% rep

ice_rabbit zegt op 11/07/2012 0:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
iemand een idee of ik die speeder krijg als ik gwn iemand zen e-mail opgeef? of moet die ook echt lid worde
13.1 100% rep

toco8400 zegt op 11/07/2012 9:33   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ze moeten subscriber worden (dus een betalende speler)
14 100% rep

Ripperke zegt op 11/07/2012 1:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ok nu gaan de goldspammers hun slag slaan met the f2p tot lvl 15, voor mij begint het spel minder ne minder aantrekkelijk te worden
15 100% rep

-=]*Triple-X*[=- zegt op 11/07/2012 9:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
TOR is een zeer mooie, goed gemaakt MMORPG. Doch om een reden die ik niet goed weet heeft het spel me niet erg lang kunnen boeien.. Ik ben tot level 38 geraakt en dan is het in de vergetelheid geraakt. Ik zou het nog wel eens terug willen spelen, maar om ineens een maand te betalen terwijl ik het even goed na enkele uurtjes terug aan de kant schuif..
En ik heb een mail gekregen dat ik 7 dagen gratis terug ma spelen, maar dit valt net in de periode dat ik op vakantie ben..
15.1 100% rep

grievous444 zegt op 11/07/2012 18:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ditto. Ik zat rond de lvl 40 en een pauze ermee genomen. Het moeilijkste is ermee weer aan beginnen, maar ik bljif het uitstellen.