Star Wars: Knights of the old Republic

Preview
Special
Download
Trailer
The KOTOR Collection op pc gespot

The KOTOR Collection op pc gespot


02 July 2012 15:36 | Nieuws | Praga | 7 reacties

Online winkelketens GameStop en Amazon hebben het bestaan bevestigd van het voor PC exclusieve Knights of the Old Republic collection pack dat zowel KOTOR I als KOTOR II bevat. Nog volgens de online winkels zou deze collection beschikbaar worden gesteld op 17 juli en voor slechts 20 dollar te koop zijn. Zelf heb ik deze op Xbox gespeeld en ik kan deze echt aanbevelen aan de fans.

Al moet ik er eerlijkheidshalve aan toevoegen dat de pc-versie van KOTOR II niet helemaal bugvrij was maar laat ons hopen dat dit probleem nu opgelost is.


Is dat niet het geval, dan kan deze community mod je zeker helpen.

Bron: joystiqexterne link

Informatie over Star Wars: Knights of the old Republic


Releasedatum: 05-12-2003
Ontwikkeld door: Bioware
Uitgegeven door: Lucasarts
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc xbox
Age 12+
 
1 100% rep

Silmarunya zegt op 02/07/2012 17:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De PC-versies van KOTOR waren (na enkele patches) toch zo goed als volledig bugvrij?

Maar belangrijker: hebben ze de half afgewerkte content van KOTOR II afgewerkt en/of een deftig einde voorzien? Ik vrees van niet, maar het zou leuk zijn. En me een reden geven deze bundel alsnog te kopen...
2 100% rep

owa zegt op 02/07/2012 18:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zeert goede games heb ik letterlijk stuk gespeeld speel deze nu nog soms.
3 100% rep

Shepard zegt op 02/07/2012 20:06   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ben momenteel bezig met KotOr 2 op pc. Eenieder die deze twee pareltjes (ondanks de vele bugs en ergernissen met de 2e, KotOR 1 is flawless in elk aspect) nog niet heeft gespeeld, moet zichzelf een plezier doen en ze onmiddelijk kopen!

Dit bericht werd niet gesponsord.
3.1 100% rep

varialles zegt op 02/07/2012 23:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zeg Shepard, op welk besturingssysteem draai jij dat? Ik heb Vista - tja - en krijg KOTOR II met geen mogelijkheid aan de praat.
4 100% rep

Fredvdp zegt op 02/07/2012 20:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Obsidian zou van KotOR II een extended cut mogen uitbrengen.

Da einde was zo abrupt.
5 100% rep

owa zegt op 02/07/2012 22:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik had gevoel dat er nog een deel moest komen op het einde.
6 100% rep

SHIGSY zegt op 03/07/2012 7:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
HD Remake van de twee, bugsies er uit halen en voila!