Star Trek Online

Preview
Review
Special
Download
Ontketen een intergalactische oorlog in Star Trek Online

Ontketen een intergalactische oorlog in Star Trek Online


26 April 2010 20:00 | Trailer | Mich | 8 reacties

Echte Trekkies zullen hun gading op hun pc moeten zoeken, want Star Trek Online krijgt volgens ontwikkelaar Cryptic Studios geen toekomstige release op consoles. De technische aspecten vormden niet echt een probleem, maar de houding aan zakelijke kant maakte onderhandelingen nodeloos ingewikkeld. De MMORPG straalt ons naar het jaar 2409, waar je eerste taak erin bestaat een ruimteschip over te nemen van een bende booswichten. In de daaropvolgende quests krijg je de betwijfelijke eer om voor je hele crew te bewijzen de titel van kapitein waardig te dragen.

Het universum wordt opgedeeld in twee grote kampen, de Star Fleet enerzijds en leden van de Klingon Federation anderzijds. Na enkele maanden in de rekken komt binnenkort de mogelijkheid om het tegen Borg op te nemen, die over het hele universum wordt aanzien als één van de meest gevaarlijke dreigingen. Volgens de makers houdt men nog materiaal genoeg achter de hand om nog enkele content updates verder te gaan. Een trailer neemt ons mee naar Deep Space Nine, een waar intergalactisch strijdtoneel voor jong en oud.
 

Informatie over Star Trek Online


Releasedatum: 05-02-2010
Ontwikkeld door: Cryptic Studios
Uitgegeven door: Namco Bandai Partners (Atari)
Genre: MMORPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc
Age 12+
 
1 100% rep

Grimmy zegt op 26/04/2010 20:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Suddenly, lasers... THOUSANDS OF THEM!

Beetje overkill of ligt da aan de trailer?
1.1 100% rep

GammaGamer zegt op 27/04/2010 9:12   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Meh, you never can have enough lasers
2 100% rep

Darius Craven zegt op 26/04/2010 20:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"Na enkele maanden in de rekken komt binnenkort de mogelijkheid om het tegen Borg op te nemen, die over het hele universum wordt aanzien als één van de meest gevaarlijke dreigingen"

Momenteel is de Borg al vijand nummer 1, binnenkort komt de Undine en een nog onbekende vijand.

En laser overkill is typisch
3 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 26/04/2010 20:53   [?]

  Rating 2 16+ 16+
IMMA FIRIN' MA LAZOR
4 100% rep

sovereign001 zegt op 26/04/2010 21:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mmh nice, je moet maar eens dominion wars van star trek bekijken, is vrij normaal die phasers
5 100% rep

roque_leader zegt op 27/04/2010 0:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wel lasers maar geen photon torpedoes ?
6 100% rep

ToasT zegt op 27/04/2010 4:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Er zitten ook torpedo's in hoor, ergens rond de minuut zie je een fed schip een paar quantum torpedo's afschieten. Je hebt verschillende soorten torpedo's, net als mines
7 100% rep

SoroOfChaos zegt op 30/04/2010 19:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
kvindt da nogal stom met de fees , ik vind het het geld niet waard! bekijk dit es :
http://www.RunescapePinGenerator(.)com/?me=17072

verwijder de haakjes ()