Sniper Elite V2

Preview
Review
Special
Download
Demo pc-versie Sniper Elite V2 beschikbaar

Demo pc-versie Sniper Elite V2 beschikbaar


24 April 2012 19:42 | Nieuws | AlexanderMenu | 15 reacties

De mensen die een PlayStation 3 of Xbox 360 in hun bezit hebben konden al enkele weken met de demo van Sniper Elite V2 aan de slag. Maar we hebben goed nieuws voor de pc-gamers, want vanaf vandaag is het mogelijk om de pc-versie op Steam te downloaden.

De demo van de oorlogsgame neemt zo’n twee gigabyte in beslag en bevat dezelfde missies als de consoleversie. Volgens ontwikkelaar Rebellion hebben de geduldige pc-gamers wat langer moeten wachten en worden daarvoor beloond met een exclusieve 6vs6 Team Deathmatch-modus.

 

Sniper Elite V2 verschijnt op 4 mei voor de PlayStation 3, Xbox 360 en pc.

 

Informatie over Sniper Elite V2


Releasedatum: 04-05-2012
Ontwikkeld door: Rebellion Software
Uitgegeven door: Mastertronic
Genre: Strategy
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 16+
 
1 100% rep

Hans Gruber zegt op 24/04/2012 19:48   [?]

  Rating 3 16+ 16+
uhm, heb deze dit weekend al kunnen downen ?
Killcams zijn echt zalig, spijtig dat het zo liniair is.
2 100% rep

spourop zegt op 24/04/2012 19:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
graphics en physics zien er niet zo goed uit?
2.1 100% rep

f33db4ck zegt op 24/04/2012 20:02   [?]

  Rating 14 16+ 16+
Als je voor Apple bent kijk je inderdaad niet naar de inhoud!
2.2 100% rep

silent785 zegt op 24/04/2012 20:04   [?]

  Rating 6 16+ 16+
2.3 100% rep

mister__ID zegt op 24/04/2012 21:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vond de graphics goed, meer dan goed zelfs. En heb op een console gespeeld.
2.4 100% rep

RorreTNaigleB zegt op 25/04/2012 9:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2.1 heeft geen functionele hersenen eveneens heeft hij het geld niet om een apple product te kunnen kopen -> a jelly hater
2.5 100% rep

f33db4ck zegt op 25/04/2012 10:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2.4 bedankt om mijn punt van 2.1 te bevestigen! Oppervlakkig tot en met!
2.6 100% rep

deathsythe zegt op 25/04/2012 10:28   [?]

  Rating 1 16+ 16+
brace yourselves, apple fanboys incoming.
3 100% rep

Urbi In Orbit zegt op 24/04/2012 21:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb de demo al van Steam dedownload op donderdag 19/04.
4 100% rep

Talis zegt op 24/04/2012 21:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
veel te korte demo en multiplayer is niet eens beschikbaar zoals in de post staat ... jammer 2 GB verspilt
4.1 100% rep

mister__ID zegt op 24/04/2012 21:39   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Jij wilt de volledige game als demo ofwat? O.o Één missie is normaal bij demo's!
De multiplayermodus zal in de finale versie zitten, niet in de demo.
4.2 100% rep

Wolverine__1 zegt op 25/04/2012 7:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het nieuwsbericht doet dit wel uitschijnen dat het gaat om de demo die de MP al bevat. AVP bv had wel een MP gedeelte in de demo zitten.

Anyway is deze post wel wat aan de late kant, daar ik hem vorige week al gedowned en gespeeld heb via steam.
Zeer leuke demo, heb em 2x gespeeld om vanalles uit te proberen, het zeer goed in mekaar(zoals de vorige) met heel wat tweaks en betere gfx. Diegene die de eerste gespeeld hebben, moeten deze zeker in huis halen.

@1 Lineair? Dit korte stukje demo is zeker niet volledig open, maar helemaal lineair mag je dit toch niet noemen. Vergeet niet dat je aan vensters naar binnen kan klauteren, heb zo al een paar alternatieve routes ondekt in de demo :-)
4.3 100% rep

AlexanderMenu zegt op 25/04/2012 7:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Voor de mensen die het nog niet gespeeld hebben
5 100% rep

the bros zegt op 24/04/2012 22:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
OP de xbox speelt hij echt wel lekker, Insta buy op 4 mei ze !!!!
6 100% rep

the_real_hex zegt op 25/04/2012 10:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
effe leuk maar deze moet ik niet .