Sleeping Dogs

"Activision was dwaas om True Crime: Hong Kong op te geven"


27 May 2012 18:30 | Nieuws | LouGarou | 13 reacties

Mike Fischer, hoofd van het Amerikaanse Square Enix, zei in een recent interview dat Activision stom is geweest om niet verder te werken aan True Crime: Hong Kong. Square Enix heeft namelijk alles opgekocht en brengt de game binnenkort onder de naam Sleeping Dogs uit.

 

“Obviously the game was originally True Crime: Hong Kong from Activision. I can’t speak to why they let that go. I’m not going to speculate on their behalf. All I know is, they’ve gotta be crazy. Because this game is just fantastic."

 

Als de game dan toch zo goed als afgewerkt bleek, vraagt iedereen zich waarschijnlijk af waarom Activision True Crime: Hong Kong heeft laten vallen. Square Enix trekt er zich alleszins niets meer van aan, want het denkt ferm te gaan verkopen wanneer Sleeping Dogs op 17 augustus in de rekken zal liggen.

 

Informatie over Sleeping Dogs


Releasedatum: 17-08-2012
Ontwikkeld door: Square Enix
Uitgegeven door: Square Enix
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

IllusiveMan zegt op 27/05/2012 18:40   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ziet er nice uit
2 100% rep

Brenttouza zegt op 27/05/2012 19:01   [?]

  Rating 7 16+ 16+
Square Enix brengt altijd fantastische spellen uit. Ik wil wel een nieuwe Just Cause!
2.1 100% rep

Li1quid zegt op 27/05/2012 19:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze gen hebben ze enkel stront uigebracht
2.2 100% rep

playforfun91 zegt op 27/05/2012 20:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Just Cause is idd AWESOME maar deze trailer spreekt mij toch niet zo aan.
3 100% rep

lizzardking zegt op 27/05/2012 21:59   [?]

  Rating 1 16+ 16+
1ste 2 vond ik zalugggg,
Maar WTF sleeping dogs (wat een strontnaam)...
4 100% rep

robkots zegt op 27/05/2012 23:54   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ze zoude beter verkopen als ze het bij True Crime: Hong Kong hielden.
4.1 100% rep

Bram Lacor zegt op 28/05/2012 0:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja True Crime: Streets of LA was een absoluut top spel
5 100% rep

ratmanbruno zegt op 28/05/2012 0:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ziet er vet uit!!!
6 100% rep

Zorcky zegt op 28/05/2012 9:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ze zullen de naam niet mogen gebruiken hebben van Activision .... ofwel vonden ze het zelf te stom om dat te doen. Het lijkt me wel wat te hebben deze game, alleen mss dat de engine een beetje verouderd zal zijn? Hoe lang is deze game eigenlijk geannuleerd?
6.1 100% rep

LouGarou zegt op 28/05/2012 11:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ontwikkeling is 4 jaar geleden gestart volgens mij en niet echt lang heeft het spel in de vriezer gezeten.

Naam mochten ze wel gebruiken, maar dan moesten ze alle rechten van alle True Crime-titels en dergelijke ook overkopen...
7 100% rep

silent785 zegt op 28/05/2012 11:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ziet er goed uit, meer serieus en minder "over-the-top" dan Streets of LA:

http://www.youtube.com/watch?v=dIB4Ptua3Wg

Ik kijk er alvast naar uit.
7.1 100% rep

tyger1 zegt op 28/05/2012 16:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik ook 8)
8 100% rep