Rome: Total War

Preview
Review
Special
Trailer
Rome: Total War II - Faces of Rome Live Action Trailer

Rome: Total War II - Faces of Rome Live Action Trailer


02 July 2012 16:02 | Trailer | Praga | 12 reacties

Daarnet kondigde ik al aan dat Rome: Total War II er zit aan te komen en nu vond ik net een bangelijke live action trailer om dit in de verf te zetten.

Rome: Total War II - Faces of Rome Live Action Trailer is de naam van deze trailer en ik vind hem zo straf en indrukwekkend dat ik hem liever in een apart bericht zet. Deze is echt geweldig, niet alleen voor de fans van Rome: Total War maar ook voor de fans van live action trailers.

 

Informatie over Rome: Total War


Releasedatum: 01-10-2004
Ontwikkeld door: Creative Assembly
Uitgegeven door: Activision
Genre: Strategy
Multiplayer
Beschikbaar op: pc
Age 12+
 
1 100% rep

Cinnead zegt op 02/07/2012 16:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
YES !

Geen andere woorden voor, this is gonna be good !
1.1 100% rep

kim gillissen zegt op 02/07/2012 21:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik hoopte altijd dat ze verder zouden werken naar recentere oorlogen, want zo ging men van Rome naar de samurai's en dan naar de middeleeuwen en dan de 17de eeuw en direct daarna Napoleon in de 18de/19de eeuw, dus ik dacht dat logischer wijze WWO 1 en WWO 2 er nu zaten aan te komen
1.2 100% rep

Piratefish zegt op 03/07/2012 15:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zo ver hoefd da voor mij nie te gaan eigelijk, 't was veel leuker zonder gewere en al da gedoe. De primitieve gewere van medieval ginge nog wel, ma voor mij mag da altijd rond zwaarde speere en boge blijve draaie
2 100% rep

BelgianTerror zegt op 02/07/2012 16:28   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Even een persoonlijk bericht aan mijn kameraad en redacteur Cpt.Nice ... Bring it on suckah!!! =D Kunnen we eens testen wie de beste Generaal is, want op dit moment heeft hij een edge denk ik (weinig gestreden in RTW1)
2.1 100% rep

cpt nice zegt op 02/07/2012 16:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ruik een nieuw 9lives-toernooi Kan haast niet wachten op deze game
3 100% rep

1986 zegt op 02/07/2012 17:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Is er al een releasedate bekent
3.1 100% rep

Cinnead zegt op 02/07/2012 17:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Spring 2013 ten vroegste
4 100% rep

Raving069 zegt op 02/07/2012 17:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hoe fucking geweldig is dat clipke man!
MEER MEEEEEER GVD .
5 100% rep

Rusher zegt op 02/07/2012 18:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
HOLY MOTHER OF GOD!!!!
6 100% rep

Raving069 zegt op 02/07/2012 20:41   [?]

  Rating 1 16+ 16+
nu heb ik opeens ook verdomd veel goesting om de serie rome nog eens te bekijken
7 100% rep

Tengu zegt op 02/07/2012 21:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Geweldig en nu nog maar een jaar wachten
8 100% rep

EternalSilence zegt op 03/07/2012 11:05   [?]

  Rating 0 16+ 16+
irl werkelijk:: YES !!

WOOHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
AWESOME!