Medal of Honor: Warfighter

Medal of Honor: Warfighter-trailer tijdens CL-finale

Medal of Honor: Warfighter-trailer tijdens CL-finale


20 May 2012 0:32 | Trailer | EliasAdam | 16 reacties

Naar het einde toe was de Champion League-finale, gespeeld tussen Chelsea en Bayern Munchen, zeer spannend, maar naast het veld bleek er ook veel gaande. EA wist namelijk tijdens de finale een nieuwe trailer van Medal of Honor: Warfighter voor te stellen.

 

Pre-order je het spel, dan krijg je de US Navy Seal Sniper. Medal of Honor: Warfighter lanceert op 26 oktober voor de pc, PS3 en Xbox 360.

 

Informatie over Medal of Honor: Warfighter


Releasedatum: 26-10-2012
Ontwikkeld door: Danger Close Games
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

daredevilke zegt op 20/05/2012 0:41   [?]

  Rating 2 16+ 16+
ziet er een goed spel uit, ik denk dat dit een van de beste games van medal of honor gaat zijn, en met frostbite als engine kan ik alleen goeie graphics zien in dit spel
1.1 100% rep

SpeedySpeedsUp zegt op 20/05/2012 0:48   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Ze zullen al veel moeten doen om beter te zijn dan MoH: AA.
1.2 100% rep

thelordofpee zegt op 20/05/2012 3:10   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ja natuurlijk, maar waarom verwacht iedereen dat elke game keer op keer beter wordt en klassiekers overtreft?
1.3 100% rep

kim gillissen zegt op 20/05/2012 3:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Omdat men hoopt dat het niet zoals alle andere overhyped crap gaat zijn en tussen de hoop gaat verdwijnen.
1.4 100% rep

Royal Belgium zegt op 20/05/2012 10:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ga deze toch in het oog houden
1.5 100% rep

thelordofpee zegt op 20/05/2012 10:52   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ik vind het gewoon slecht om altijd te vergelijken met wat er vroeger was. Langs de ene kant willen ze niet dat het uitgemolken wordt, maar langs de andere kant mag het niet veranderen omdat dan 'de kern van het spel' verloren is gegaan.
1.6 100% rep

silent785 zegt op 20/05/2012 15:43   [?]

  Rating 1 16+ 16+
MoH: AA was het eerste spel, natuurlijk gaat het helemaal anders zijn. FPS zijn geevolueerd.

Ik ga mij er alvast mee amuseren als het dezelfde gameplay heeft als de vorige MoH.
2 100% rep

paulix90 zegt op 20/05/2012 11:03   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Lijkt wel heel erg veel op CoD. De breach dingetjes, boot levels, soms leek het zelfs even of Captain Price erin zat.
2.1 100% rep

ice_rabbit zegt op 20/05/2012 23:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
vond ik ook
3 100% rep

Glaeden zegt op 20/05/2012 12:06   [?]

  Rating 4 16+ 16+
need AAA WW2 shooter
3.1 100% rep

Bill zegt op 20/05/2012 12:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2 please
3.2 100% rep

Joeshoe zegt op 20/05/2012 14:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad, BC2:Vietnam kwam wat in de buurt maar was geen volledige game. Een goeie WW2 shooter zoals die er vroeger waren zou echt wel mogen.
4 100% rep

Superjumper zegt op 20/05/2012 20:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Alsge nie anders verwacht dan da een nieuw spel beter ga worden dan de klassiekers blijf ze dan spelen en laat de mensen die graag keer iets nieuws zien/proberen me rust.
(speel zelf af en toe ook wel graag nog eens ne klassieker )
5 100% rep

nala0091 zegt op 20/05/2012 22:26   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Veete trailer, maar heb speciaal tijdens de rust naar de reclame gekeken, en de enige trailer die ik gezien heb is die van max payne 3..... Geen call of duty of medal of honor in ons klein landje -_-.....
6 100% rep

keulen zegt op 21/05/2012 12:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vorige MoH was niet leuk om te spelen
7 100% rep

Den Jiver zegt op 22/05/2012 8:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
MOH was vroeger echt top,met de WO 2 games,maar ze zijn de cod ontwikkelaars gewoon gevolgd,en dit hadden ze toch beter niet gedaan,en gewoon verder gebouwd op wat ze het best konden,games maken in de WO2 sfeer.En waarom niet eens een game in de WO 1(een horror survivor dan).