Rockstar plant DLC in zevenvoud voor Max Payne 3

Rockstar plant DLC in zevenvoud voor Max Payne 3


01 May 2012 21:10 | Nieuws | Mich | 25 reacties

Rockstar heeft zo maar eventjes zeven pakketten met downloadbare content in de stijgers staan voor 'Max Payne 3', zo maakt ze op haar officiële site bekend. Adepten kunnen de hele santenkraam goedkoper en vanaf dag één binnenhalen via een zogeheten DLC pass. Die laatste zal rond de vijfentwintig euro of 2400 MS-punten kosten, hoewel de ontwikkelaar geen melding maakt van eventuele pc-plannen.

De meerderheid ervan is er trouwens op gericht meer multiplayercontent toe te voegen, te beginnen met het Local Justice Map Pack in juni. Verwacht je aan een drietal maps, meer modi, challenges en avatars. In de zomer volgt extra multiplayer- en coöperatief plezier met respectievelijk het Disorganized Crime Map Pack, het Deathmatch Made In Heaven Mode Pack, het Hostage Negotiation Map Pack en het New York Minute Co-Op Pack. Bij het vallen van de bladeren volgen dan nog het Painful Memories Map Pack en het Trickle Down Economics Map Pack.

 

Informatie over Max Payne 3


Releasedatum: 01-06-2012
Ontwikkeld door: Rockstar Vancouver
Uitgegeven door: Rockstar Games
Genre: Action
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
Pagina:
1 100% rep

spourop zegt op 01/05/2012 21:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
2 100% rep

xiweinx zegt op 01/05/2012 21:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Kakkers.
3 100% rep

viggoht zegt op 01/05/2012 21:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Mo vint toch!!!

Wa ga da zijn bij de volgende generatie consoles/games. Je koopt een game, laat ons zeggen €50. Je krijgt het doosje, met mss een handleiding, en een schijfje. Game in de console en wa zal het dan zijn...:

Thank you for buying this game. In order to play this game you have the following options:
- Play a lame ass demo of this game (aprox. 5 min.)
- Buy the "game pass" (laat het ons zo noemen...) for only $/€30. That way you unlock the full game!

Bende zeikers!!!!
3.1 100% rep

Fanaat zegt op 01/05/2012 22:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Misschien wel €1/min. Dan hebben de diehard fans het toch nog net iets goedkoper
4 100% rep

CurrY zegt op 01/05/2012 21:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En daarom wacht men op de GOTY edition.
4.1 100% rep

satanreleased zegt op 02/05/2012 1:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als die er wel komt ..... anders kan je nog lang wachten .
5 100% rep

Quill zegt op 01/05/2012 21:41   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ok dit gaat er echt over...
6 100% rep

VermiForm zegt op 01/05/2012 21:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Rockstar mja dit is echt geen goed teken voor de toekomstconsoles ....
7 100% rep

mister__ID zegt op 01/05/2012 21:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Niemand die de game gewoon koopt?
8 100% rep

EnviousBird zegt op 01/05/2012 21:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dat ze deze zever maar niet doen met GTA V...
"Unlock this new exlusive island, if you buy the GTA V DLC pass"

Rockstar maakt ongeloofelijk goede spellen en de aanpak van DLC bij GTA IV was geweldig maar dit gaat er echt over.
8.1 100% rep

Royal Belgium zegt op 01/05/2012 22:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als ze het doen qua DLC bij GTA V als bij GTA IV kan je inderdaad er niet voor sukkelen. Liberty City Stories waren 2 volledig nieuwe verhaallijnen, wat een geweldig goede zet was in de DLC-wereld door Rockstar Games
9 100% rep

Shellshock zegt op 01/05/2012 21:54   [?]

  Rating 1 16+ 16+
http://gifs.gifbin.com/1238584287_seinfeld_had_enough.gif
10 100% rep

Johnson2004 zegt op 01/05/2012 21:58   [?]

  Rating 1 16+ 16+
http://alltheragefaces.com/img/faces/large/neutral-pirate-poker-face-l.png
11 100% rep

freshcloak zegt op 01/05/2012 22:14   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik hou mijn hart vast voor gta V..
12 100% rep

CosmicD zegt op 01/05/2012 22:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wat mij nog wel zou interesseren is de coop mode, maar waarom ze die er dan niet vanaf het begin insteken, nuja.. het zal toch niets uitmaken voor mij want wss is dit niet voor pc :P

EDIT: oh lees net dat het toch ook voor pc is... nuja ben dus toch alleen maar geïnteresseerd in coop, die multiplayer ga ik niet eens doen.
13 100% rep

passero zegt op 01/05/2012 22:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Moesten ze de game veel goedkoper maken zou het nog zijn nut hebben...
20 euro ipv 50 ofzo. Anders is het pure uitmelkerij en afzetterij.
14 100% rep

Extrizyo zegt op 01/05/2012 22:52   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ma facckk, jongens toch me dien stomme dlc, tis godver al verre allemaal klaar maar ze steken het er gewoon nog niet in om nog eens geld uit je zakken te kloppen, f*ckers !
15 100% rep

cpt nice zegt op 01/05/2012 23:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dikke schande Ik was sowieso al nie van plan de game te kopen vanwegen het volledig wegsmijten van de sfeer van Max Payne 1 en 2, maar nu blijf ik zeker mijlen ver van dat kutspel.
15.1 100% rep

fredskii zegt op 02/05/2012 8:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@15 : Straf dat je zoiets al kan zeggen zonder de game te hebben gespeeld :-) Je kan het nog altijd eerst downloaden om te zien of het wel ligt & zo ja dan koop je het gewoon.
15.2 100% rep

HaXxXoR zegt op 16/05/2012 11:32   [?]

  Rating 0 16+ 16+
plus er zijn flashback scenes ?
Max payne zijn sfeer zit niet in de locatie, maar in de verhaalstijl en het karakter van Max