Pre-order Max Payne 3 en ontvang gratis L.A. Noire

Pre-order Max Payne 3 en ontvang gratis L.A. Noire


28 May 2012 15:01 | Nieuws | AlexanderMenu | 12 reacties

Terwijl pc-gamers Max Payne 3 op 1 juni kunnen aankopen, verscheen de goed scorende actiegame, die van Wimpie een reviewscore van 95 punten kreeg, op 18 mei voor de PlayStation 3 en Xbox 360. Pc-games kun je niet alleen in de winkel aankopen, maar zijn alsook online verkrijgbaar. Zo geeft Steam een speciale Rockstar Games-actie wanneer je Max Payne 3, voor een adviesprijs van 49,99 euro besteld.
   
Alle pc-gamers die Max Payne 3 op Steam pre-orderen, ontvangen naast het actiespel en DLC alsook een exemplaar van L.A. Noire. Wie L.A. Noire reeds gekocht heeft, kan het detectivespel, dat 29,99 euro kost, zonder probleem aan een vriend doorgeven. Deze actie van Steam geldt niet tot de release van het spel, maar is tot vanavond om 21 uur in Amerika of 6 uur morgenvroeg in België van toepassing. Wees dus snel!

 

Bron: Steamexterne link

Informatie over Max Payne 3


Releasedatum: 01-06-2012
Ontwikkeld door: Rockstar Vancouver
Uitgegeven door: Rockstar Games
Genre: Action
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

romanspartan zegt op 28/05/2012 15:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
echt een mega goed spel review score is terecht
2 100% rep

mister__ID zegt op 28/05/2012 15:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Leuke actie, ik hou het maar bij MP3 voor de PS3, mijn PC is sowieso toch niet zwaar genoeg voor op maximum te draaien en LA Noire heb ik al.
3 100% rep

napke zegt op 28/05/2012 15:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb hem net uitgespeeld. Zeker de moeite! En voor de mensen die hem willen kopen op PC is dit een leuke geste! 2 topgames voor de prijs van 1.
4 100% rep

Muscleduck zegt op 28/05/2012 17:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
'k heb de CE al maanden op preorder Spijtig wel dat het enkel via Steam is. Ik betaal ver het dubbel en toch val ik uit de boot.
4.1 100% rep

Edenian zegt op 28/05/2012 17:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gvd, ik heb deze al in maart gekocht voor pc + een tshirt. En nu pas zeggen ze dit... Kzou liever dit doen hoor, zalig idee van steam!
5 100% rep

EnviousBird zegt op 28/05/2012 18:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Heb hem al een tijdje gepreordered, ik krijg Max Payne 1, Max Payne 2, L.A. Noire en een heleboel multiplayer items

Ni slecht e
5.1 100% rep

Gurt11 zegt op 28/05/2012 18:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gij wint
5.2 100% rep

Salasander zegt op 28/05/2012 18:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
6 100% rep

MegaMentor zegt op 28/05/2012 18:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wacht, ik heb MP3 al weken op pre-order staan in Steam. MP1 en 2 heb ik erbij gekregen(uiteindelijk weggeven aangezien ik ze al had). Krijg ik dan L.A. Noire ook nog eens? Of geldt dat enkel voor pre-orders die NU worden gedaan? If so, I feel ripped off.
6.1 100% rep

EnviousBird zegt op 28/05/2012 18:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Nee ge krijgt alles, MP1,MP2, L.A. Noire en de multiplayer items
7 100% rep

CosmicD zegt op 28/05/2012 21:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik was aangenaam verrast. Ik had max payne 3 al maanden geleden ge pre ordered en toen was er nog geen sprake van dat je er L.A. Noire bij zou krijgen. Opeens zat hij in mijn lijst, en ben 'm nu in zwart wit (zoals het moet) aan het spelen.

Wat het helemaal compleet zou maken is dat ook de geluidskwaliteit van die tijd zou zijn
8 100% rep

Extrizyo zegt op 28/05/2012 22:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
mooie actie van steam la noire is ook wel een zalig spel!