Max Payne schopt kont in lanceringstrailer

Max Payne schopt kont in lanceringstrailer


10 May 2012 17:59 | Trailer | Praga | 10 reacties

Nog een paar dagen geduld en dan kunnen zowel de fans als de nieuwkomers aan de slag met de bikkelharde ex NYPD-flik Max Payne 3. Naast een ongetwijfeld uitstekende single player verhaallijn wil ik graag meegeven dat we nu ook online met diverse meerspeler spelmodi aan de slag kunnen.

 

Wat Max in Brazilië uitsteekt dat kom je te weten in deze derde telg in de franchise. Geloof me gerust wanneer ik zeg dat Max er niet is om te rollebollen met een Braziliaanse schone op het strand van Copacabana, het carnaval bij te wonen of cocktails te drinken in São Paulo's populairste cocktailbar. Al was dat misschien aanvankelijk wel de bedoeling. Wat het ook moge zijn, Max' plannen draaien helemaal anders uit... Heb je het spel nog niet voorbesteld? Shame on you... doe het dan nu en geniet opnieuw van een intense schietspelervaring net zoals dat in de vorige games het geval was.

 

Informatie over Max Payne 3


Releasedatum: 01-06-2012
Ontwikkeld door: Rockstar Vancouver
Uitgegeven door: Rockstar Games
Genre: Action
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 18+
 
1 100% rep

t038682 zegt op 10/05/2012 18:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
DRAMA! JA VERDOEMME JA!
2 100% rep

Triggerrage zegt op 10/05/2012 18:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze en Diablo 3. GG 2012
3 100% rep

xiweinx zegt op 10/05/2012 19:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
DIE MUZIEK!!!! Instant kippevel!!
Oh mijn god, ik hoop dat dit een knaller wordt!
4 100% rep

spinx zegt op 10/05/2012 19:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
epic soundtrack remains epic
5 100% rep

kim gillissen zegt op 10/05/2012 19:44   [?]

  Rating -1 16+ 16+
Mja, eerst zien en dan geloven, in een trailer kun je veel cool laten lijken.
6 100% rep

NeverwinterX zegt op 10/05/2012 20:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Deze trailer geeft je veel meer het gevoel van de eerdere games dan de andere videos.
7 100% rep

ul3m8 zegt op 10/05/2012 22:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik weet dat ik me moet schamen, maar ik heb mp 1 en 2 niet gespeeld. Doe ik dit best voor ik aan de 3 begin? of zal ik het verhaal wel kunnen volgen?
7.1 100% rep

ballsack zegt op 10/05/2012 22:44   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@7:

Ge zult wel kunnen volgen. Maar als ge de echte MP ervaring wilt zou ik toch die 1ste 2 meesterwerkjes eens doorspelen voor ge begint aan den 3de.

Kheb onlangs nog eens 1 gespeeld voor de memories en ze doorstaan den tand des tijd vrij goed.
8 100% rep

Muscleduck zegt op 10/05/2012 23:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De cello versie van de Max Payne theme geeft mij toch nog altijd kiekevel ze
9 100% rep