Fan ontwerpt Mass Effect-hoodies

Fan ontwerpt Mass Effect-hoodies


29 May 2012 12:53 | Fun | cpt nice | 14 reacties

Voor de mensen die DeviantArt niet kennen, dit is een website waar mensen hun tekeningen en andere artistieke projecten kunnen plaatsen en feedback krijgen van hun fans. Er zijn zelfs professionele mogelijkheden, zo kwam gebruiker Christine Schott te weten. Zij werd door Bioware gecontacteerd in verband met de hoodies die ze heeft getekend, gebaseerd op de karakters uit de Mass Effect-serie.

 

De artieste zal betaald worden voor haar ontwerpen, maar Bioware zal de verdere design en productie voor zijn rekening nemen. Het eindproduct kan dus fel verschillen van haar ontwerp en mogelijk worden niet alle hoodies beschikbaar. Toch liet Schott op haar DeviantArt-profiel al weten dat ze zeer enthousiast is over het project en dat er binnenkort meer details bekend gemaakt zullen worden. In de tussentijd, welke hoodie lijkt jullie wel iets?

 

Bron: Gamerantexterne link

Informatie over Mass Effect 3


Releasedatum: 09-03-2012
Ontwikkeld door: Bioware
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3 wiiu
Age 18+
 
1 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 29/05/2012 13:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
cool gedaan staat wss goed voor zn cv
1.1 100% rep

cpt nice zegt op 29/05/2012 13:15   [?]

  Rating 3 16+ 16+
*haar cv
1.2 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 29/05/2012 13:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ow inderdaad
2 100% rep

driv3r zegt op 29/05/2012 13:14   [?]

  Rating 8 16+ 16+
Fry says: 'shut up and take my money'
2.1 100% rep

GammaGamer zegt op 29/05/2012 14:35   [?]

  Rating 9 16+ 16+
I KEEP THROWING MONEY AT THE SCREEN BUT NOTHING HAPPENS!!
2.2 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 29/05/2012 16:50   [?]

  Rating -2 16+ 16+
shitmemes
3 100% rep

satanreleased zegt op 29/05/2012 14:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zijn wel mooie designs , i think i might get myself one !
4 100% rep

Newboy zegt op 29/05/2012 16:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zeker niet slecht. Voor een mooie prijs koop ik mij wel een paar.
5 100% rep

Emiel1992 zegt op 29/05/2012 16:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ziek, kwil ze allemaal wa zoude die koste?
5.1 100% rep

cpt nice zegt op 29/05/2012 18:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ga eens in de Bioware shop kijken? Dan krijgt ge ongeveer een idee. Maar meestal zijn die pulls wel erg duur.
6 100% rep

omegahealer zegt op 29/05/2012 17:06   [?]

  Rating 1 16+ 16+
toont nogmaals dat de fanbase het ME universum gaat moeten redden ipv bioware met hun fail van ME3 :P
zitten toffe designs tussen
6.1 100% rep

Fredvdp zegt op 29/05/2012 21:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De fans redden ME door designs op ne sweater te drukken die eigenlijk letterlijk uit het spel komen? Tof dat ze haar tijd erin steekt, maar dit is een vrij letterlijke adaptatie van het werk van BioWare.
7 100% rep

Malygos zegt op 29/05/2012 20:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Blijkbaar ben ik een van de enige die zich niet aangesproken voelt om zoiets te kopen .
8 100% rep

Dragonfly zegt op 08/06/2012 18:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Doe me'n beetje denken aan wat Maressa doet met Volante Design (Assassins Creed) Ge moet er wel rond de 250 tot 350 dollar voor ophoesten...