LittleBigPlanet Karting

LittleBigPlanet Karting blijft exclusief PS3-materiaal

LittleBigPlanet Karting blijft exclusief PS3-materiaal


04 May 2012 16:31 | Nieuws | Michael.Cox | 10 reacties

Een tijdje geleden kondigden United Front Games en Sony Computer Entertainment samen LittleBigPlanet Karting aan voor PlayStation 3. Het spel verschijnt normaal in het laatste kwartaal van dit jaar en dus begonnen de PS Vita-fanaten stilletjes te hopen dat ook zij van het spel zouden kunnen genieten. William Ho, leider van het team dat het spel ontwikkelt, ontneemt hen nu alle hoop door te stellen dat al hun aandacht richting de PlayStation 3-versie gaat en dat er geen plannen zijn om daarna aan een PS Vita-versie te werken.

 

Goed nieuws voor zij die het spel op PS3 zullen spelen, want zij mogen er nu al zeker van zijn dat het spel kwaliteit zal uitstralen. Voor meer informatie kun je terecht bij de preview van Dj Super die het genoegen had om al eens kennis te maken met LittleBigPlanet Karting.

 

LittleBigPlanet Karting niet PS Vita

Bron: Ubergizmoexterne link

Informatie over LittleBigPlanet Karting


Releasedatum: 09-11-2012
Ontwikkeld door: To Be Announced
Uitgegeven door: SCEE
Genre: Racing
Multiplayer
Beschikbaar op: ps3
Age 7+
 
1 100% rep

robkots zegt op 04/05/2012 17:53   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Dit zou een ideale titel zijn voor de PSvita, Redelijk dom van Sony.
Het lijkt of ze de handheld al niet meer ondersteuenen.
1.1 100% rep

Dekon7 zegt op 04/05/2012 20:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
So true
1.2 100% rep

playforfun91 zegt op 04/05/2012 21:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit zou een game zijn om de Vita te kopen, spijtige zaak dus inderdaad.
2 100% rep

thelordofpee zegt op 04/05/2012 19:26   [?]

  Rating 1 16+ 16+
"want zij mogen er nu al zeker van zijn dat het spel kwaliteit zal uitstralen."

Dus omdat het niet op de Vita komt is het kwaliteit? Ik snap het niet zo goed.
2.1 100% rep

Michael.Cox zegt op 04/05/2012 19:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Omdat er exclusief aan de PS3-versie gewerkt zal worden, het team wordt niet opgesplitst.
3 100% rep

Vraeck zegt op 04/05/2012 20:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Erg jammer, deze game met crossplay had gewoon de bom kunnen zijn en een broodnodige push in verkoop van de PSvita
4 100% rep