LittleBigPlanet 2

Preview
Special
Download
Verkleed je als Buzz Lightyear in LBP2

Verkleed je als Buzz Lightyear in LBP2


29 July 2011 17:15 | Nieuws | Glennodude | 10 reacties

LittleBigPlanet 2 staat vooral bekend om haar enorm arsenaal aan kostuums, levels en stickers. Zo nu en dan verschijnt er downloadbare content en dit is nu ook weer het geval. Media Molecule heeft namelijk aangegeven dat we op 3 augustus content van Toy Story kunnen downloaden.

De Toy Story-pack bevat negen levels, twee tracks, één interactieve track, een achtergrond, materialen en decoratie. De volgende kostuums zijn tevens beschikbaar: Buzz Lightyear, Slinky Dog, Hamm, en Rex Claws. De level kit kost je €5.99 en voor alle kostuums zul je ook nog eens €5.99 moeten neertellen. "To infinity and beyond!"

 

Bron: VG247externe link

Informatie over LittleBigPlanet 2


Releasedatum: 21-01-2011
Ontwikkeld door: Media Molecule
Uitgegeven door: SCEE
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: ps3
Age 7+
 
1 100% rep

Norea zegt op 29/07/2011 18:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
iets te veel. zit er wel grappig uit btw
2 100% rep

shadowstep0705 zegt op 29/07/2011 19:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
*kuch* *kuch* *melkerij* *kuch* *kuch*
2.1 100% rep

drogomir zegt op 29/07/2011 21:27   [?]

  Rating 1 16+ 16+
t is optioneel, ge hoeft t nie te kope, als toy story fan vind ik dit alleszinds heel leuk. er is niks uitmelkerij aan om toffe content aan je spel toe te voegen (ookal is 6 euro aan de hoge kant). beter dan cod waar ze 60 euro vragen om een nieuwe skin en nog slechtere maps
2.2 100% rep

duck zegt op 30/07/2011 4:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Uitmelkerij ? :S dit is het eerste levelpack sinds de release van lbp2 6 maand geleden...
3 100% rep

Apocalypt0 zegt op 29/07/2011 20:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
leuk gdn ! mr wel wa duur.. :
4 100% rep

Narrator23 zegt op 29/07/2011 20:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
leuk, mar wrm ontbreekt woody?
4.1 100% rep

satanreleased zegt op 29/07/2011 22:17   [?]

  Rating 4 16+ 16+
hij hangt nog aan de trek haak van de auto
5 100% rep

McGregor zegt op 30/07/2011 1:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
LittleBigPlanet 2 staat vooral bekend om haar enorm arsenaal aan kostuums, levels en stickers.
5.1 100% rep

NielssC zegt op 30/07/2011 12:27   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Lees ik da goed? geeft CoolerMaster nu positieve commentaar op een PS3-spel? =O

Of is een "enorm arsenaal aan kostuums, levels en stickers" negatief in uw ogen?
5.2 100% rep

F.U.B.@.R. zegt op 31/07/2011 21:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
vrees ervoor