League of Legends

Preview
Review
Special
Download
Trailer
League of Legends krijgt te maken met hackers

League of Legends krijgt te maken met hackers


11 June 2012 10:46 | Nieuws | Praga | 9 reacties

Als jij of een van je vrienden in de ban bent van het razend populaire online spel League of Legends, dan moet je nu even uitkijken. Ontwikkelaar Riot Games maakt bekend dat een aantal Europese servers te maken kregen met hackers.

 

Volgens de makers werden er geen betaal- of creditcard gegevens buitgemaakt maar wel versleutelde wachtwoorden, summoner-namen, geboortedagen en van een klein aantal spelers ook de volledige namen, beveiligingsvragen en bijbehorende antwoorden. Is dit het geval dan zou je reeds een email moeten ontvangen hebben van de makers zelf.

 

Het betreft de EU West-, EU Nordic- en East-servers dus als jij op een van deze servers speelt, check dan zeker je gegevens. Riot Games geeft ook mee dat het lek reeds werd gedicht.

 

Informatie over League of Legends


Releasedatum: 20-11-2009
Ontwikkeld door: Riot Games
Uitgegeven door: THQ
Genre: RPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc
Age 12+
 
1 100% rep

Muscleduck zegt op 11/06/2012 12:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
'k Heb ook ne mail gehad... en als ik wil inloggen kennen ze mij nie. Ook mijn email adres nie. Geen probleem dan zekers. 'k Weet dat ze uw naam vrij maken als je een jaar nie inlogt, maar 'k wist niet dat ze ook uw account weggooien. Niet erg.
1.1 100% rep

gazmask zegt op 11/06/2012 12:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als ge toch nog een mail krijgt, staat uw e-mailadres nog in het bestaand van geregistreerde gebruikers, dus misschien eens dubbelchecken?
1.2 100% rep

Muscleduck zegt op 11/06/2012 13:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik denk het niet. Kan niet inloggen. Dan probeer ik forgot password, vinden ze mijn username niet. Ik probeer mijn email adres bij forgot username, vinden ze dat ook niet
1.3 100% rep

Quecera zegt op 11/06/2012 15:02   [?]

Show comment Rating -3 16+ 16+
1.4 100% rep

thelordofpee zegt op 11/06/2012 15:03   [?]

  Rating 2 16+ 16+
En verklaart dat waarom z'n mail niet werkt? Serieus...
1.5 100% rep

Phalcon zegt op 11/06/2012 15:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik kon ook eerst niet inloggen, toen zag ik dat de change password link me doorstuurde naar de eun website, mss eens nakijken?
2 100% rep

the bros zegt op 11/06/2012 16:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hmmm k heb ook ne mail gehad, maar er is blijkbaar niks mis met mijn account. Ik kan gewoon inloggen
2.1 100% rep

THiFeNoS zegt op 11/06/2012 17:37   [?]

  Rating 1 16+ 16+
je doet er toch goed aan je paswoord te veranderen hoor.
2.2 100% rep

the bros zegt op 11/06/2012 20:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Al gedaan, niet dat ze bij mij iets kunnen rapen...