Kingdoms of Amalur: Reckoning

Kingdoms Of Amalur-ontwikkelaar sluit de deuren

Kingdoms Of Amalur-ontwikkelaar sluit de deuren


25 May 2012 12:02 | Nieuws | Praga | 9 reacties

Kingdoms Of Amalur-ontwikkelaar 38 Studios, en zijn onderaannemer Big Huge Games, hebben beiden hun volledige personeel aan de deur gezet.

 

"The Company is experiencing an economic downturn," it reads. "To avoid further losses and possibility of retrenchment, the Company has decided that a companywide lay off is absolutely necessary.

 

Een triestige zaak want ik heb me toch heel goed geamuseerd met Kingdoms Of Amalur. Laat ons hopen dat het op een of andere manier toch nog goed komt.

 

Bron: edge-onlineexterne link

Informatie over Kingdoms of Amalur: Reckoning


Releasedatum: 10-02-2012
Ontwikkeld door: 3000AD Inc
Uitgegeven door: Electronic Arts
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 16+
 
1 100% rep

napke zegt op 25/05/2012 12:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd jammer... KOA was meer dan een degelijke game!
2 100% rep

NeverwinterX zegt op 25/05/2012 12:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En dan zaten ze een paar dagen geleden nog een MMO aan te kondigen: http://www.joystiq.com/2012/05/18/rhode-island-governor-gives-38-studios-copernicus-mmo-a-june-20/
3 100% rep

Praga zegt op 25/05/2012 12:22   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Ik heb KoA uitgespeeld in 34 uren (hoofdlijn en nevenmissies tot ik aan het eindgevecht kwam). nadien ga je terug het spel in, maar dan ben ik gestopt.
3.1 100% rep

ps22 zegt op 25/05/2012 12:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb dit spel ook uitgespeeld, en vondt dit zekere 1 van de betere spellen in zijn genre.
Hoeveel uur game jij wel per dag Praga?
Nu ben ik bezig met Max Payne 3 en The witcher2
4 100% rep

obssession zegt op 25/05/2012 13:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
KOA was top voor mij. KDacht dat men ook een MMO ging maken an het spel. Valt dit dan weg of wordt dit door iemand anders ontwikkelt? Echt wraakroepend dat gerecycleeerde games als COD en AC miljoenen verkopen en nieuwe leuke games als KOM blijkbaar niet...Maakt me echt triestig...
5 100% rep

Fredvdp zegt op 25/05/2012 14:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Het kwam recent nog in het nieuws dat ze hun personeel niet meer konden betalen.
6 100% rep

Triple0 zegt op 25/05/2012 15:11   [?]

  Rating 0 16+ 16+
jammer, KOA was echt een degelijke game met goeie combat
7 100% rep