Kinectimals

Preview
Review
Download
Microsoft brengt eerste Android-game uit

Microsoft brengt eerste Android-game uit


17 June 2012 14:43 | Mobile | FatalX | 11 reacties

Dat Microsoft een zwak heeft voor de allerkleinste gamers kan je niet alleen aflezen uit de naam, maar ook aan het gigantische aanbod kindergames. Na een initieel succes op de Kinect, heeft Microsoft nu ook een remake voor Android gemaakt van Kinectimals. In dat spel kon je exotische dieren zoals tijgers en beren als virtuele huisdieren houden.

 

Nu is er dus ook een mobiele versie van beschikbaar en voor 2,99 dollar kan je op je smartphone talloze kunstjes leren aan je welpjes. Eigenaars van het originele spel op Xbox 360 krijgen met de aankoop vijf nieuwe dieren. Kinectimals komt net na de release van My Xbox Live, de alomvattende app van Microsoft op Android.

 

Informatie over Kinectimals


Releasedatum: 10-11-2010
Ontwikkeld door: Frontier Development
Uitgegeven door: Microsoft
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: x360
Age 3+
 
1 100% rep

Pils123 zegt op 17/06/2012 15:34   [?]

  Rating 10 16+ 16+
Oh nee..
2 100% rep

Vraeck zegt op 17/06/2012 17:41   [?]

  Rating 6 16+ 16+
Leuke kids game voor een erg mooi prijsje.

Wie "oh nee" zegt heeft nog nooit het snoetje van een kleutertje gezien die dit speelt
2.1 100% rep

Dekon7 zegt op 17/06/2012 18:28   [?]

  Rating 4 16+ 16+
@Vraeck
Je gaat toch niet nodeloos energie verbruiken om iets aan een 12-14 jarige puber uit te leggen?
2.2 100% rep

maximrace zegt op 17/06/2012 18:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit blijft nog steeds 1 van de betere kinectgames!
2.3 100% rep

Wanted zegt op 17/06/2012 19:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Super leuk voor de dochter, dan hoef ik geen kinect te kopen.
2.4 100% rep

thiboo zegt op 18/06/2012 3:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
hehe je denkt dat ?
kdenk dat de dag vandaag de kinderen beter overweg kunnen met technologie dan volwassenen : )
3 100% rep

Vraeck zegt op 17/06/2012 18:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zoveel energie kosten 2 zinnetjes niet hoor, maar je hebt ergens wel een punt
4 100% rep

electromusic zegt op 17/06/2012 21:29   [?]

  Rating 0 16+ 16+
spel is nog fun
5 100% rep

tendonsi zegt op 17/06/2012 22:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dit is een prachtig spel op iOS.
Nu nog de camera vooraan usen
5.1 100% rep

gamergv zegt op 17/06/2012 22:24   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Android ....
5.2 100% rep

Dekon7 zegt op 18/06/2012 10:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@gamergv
De game is al een tijdje uit voor iOS. Hij wil er alleen maar mee zeggen dat het een mooie game is (Android en iOS versies zullen wel ongeveer hetzelfde zijn.