Kinectimals

Preview
Review
Download
Kinectimals nu ook op Android

Kinectimals nu ook op Android


18 June 2012 16:05 | Mobile | Praga | 9 reacties

Microsoft heeft een eerste titel klaargestoomd voor Android op de Google Play Store en dat is een port van hun diervriendelijke Kinect-titel Kinectimals.

Kinectimals was trouwens ook het eerste game dat Microsoft releasde op iOS. Kinectimals voor Android komt juist na de launch van Microsoft's My Xbox Live companion app.

De Android versie van Kinectimals geeft je recht op vijf nieuwe welpjes op de Xbox 360-versie dus zeker eens proberen als je fan bent.

Kinectimals kost je $2.99 op Google Play.

 

Informatie over Kinectimals


Releasedatum: 10-11-2010
Ontwikkeld door: Frontier Development
Uitgegeven door: Microsoft
Genre: RPG
SinglePlayer
Beschikbaar op: x360
Age 3+
 
1 100% rep

Fredvdp zegt op 18/06/2012 16:26   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Ik vind dat dit een nieuwe briljante woordspeling nodig heeft, zoals Androidimals.
1.1 100% rep

Pils123 zegt op 18/06/2012 16:32   [?]

  Rating 2 16+ 16+
1.2 100% rep

Shades29A zegt op 18/06/2012 17:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
idd ... nee.
1.3 100% rep

Royal Belgium zegt op 18/06/2012 17:21   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Eerder Royal Banimals
2 100% rep

spyllo zegt op 18/06/2012 17:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik wil niet moeilijk doen maar lezen jullie als redacteur eigenlijk jullie eigen website nog ????

http://www.9lives.be/games/kinectimals/nieuws/microsoft-brengt-eerste-android-game-uit
3 100% rep

Unnamed zegt op 18/06/2012 18:20   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ben ik de enigste die de gigantische grafische glitches ziet in de geposte video? (De achtergronden van de menu's en loadingschermen)
3.1 100% rep

Pils123 zegt op 18/06/2012 18:34   [?]

  Rating 1 16+ 16+
4 100% rep

Dekon7 zegt op 18/06/2012 20:19   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@praga

Babbel eens wat meer met je collegas ,je bent hier wel het nieuws van gisteren aan't reposten .
Doe ook iets aan die spamslet "pils123" die toch altijd maar inhoudsloze post plaatst (die is nog te jong om hier rond te hangen en zal zich beter thuisvoelen op de ketnet site).
5 100% rep

lizzardking zegt op 18/06/2012 21:31   [?]

  Rating 0 16+ 16+
wtf doet xbox op android? waarom werken die niet samen met de fameuze windows phone !?
niet dat ik het erg vind hoor alleen bizar