Kinect Star Wars

Preview
Special
Download
Ruimtereis in Kinect Star Wars uitgesteld naar 2012

Ruimtereis in Kinect Star Wars uitgesteld naar 2012


24 August 2011 18:04 | Nieuws | Mich | 15 reacties

Normaal gezien zouden we voor het eind van dit jaar in volleerde Jedi-stijl door de keizerlijke troepen mogen klieven met ons lichtzwaard, maar die ruimtereis is nu voor onbepaalde tijd uitgesteld. Volgens Microsoft haalt Kinect Star Wars de oorspronkelijke datum niet meer, en de softwarereus wijst naar extra ontwikkeltijd als reden voor de vertraging. Ook de gelimiteerde consolebundel, compleet met een uniek tintje dat sterk aan droids uit de saga doet denken, zal later dan verwacht in de rekken liggen.

De game zou de ultieme jongensdroom moeten worden voor iedere zichzelf respecterende fan met of zonder gamingambities. De functionaliteit met Kinect maakt dat je zonder controller aan de slag kan gaan, maar is tegelijk een groot struikelblok voor tegenstanders. Het mocht allemaal niet baten, want blijkbaar kon zelfs 'The Force' dit project niet beschermen tegen vervelende problemen.

 

Bron: Eurogamerexterne link

Informatie over Kinect Star Wars


Releasedatum: 03-04-2012
Ontwikkeld door: Lucasarts
Uitgegeven door: Lucasarts
Genre: Action
SinglePlayer
Beschikbaar op: x360
Age 12+
 
1 100% rep

SHIGSY zegt op 24/08/2011 18:12   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Positief bekijken, geen andere Star Wars-games releasen in de buurt van The Old Republic.
1.1 100% rep

BelgianTerror zegt op 24/08/2011 18:23   [?]

  Rating 2 16+ 16+
En wie weet zal het nu niet on-rails worden maar kunnen ze ons effectief een jedi laten voelen... tot die tijd gebruik ik thuis wel een tak van een boom als lightsaber en mijn beddelaken als cape ^^
2 100% rep

spyllo zegt op 24/08/2011 19:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
ik denk dat het de juiste beslissing is gezien alle negatieve kritiek die het spel tot nu toe gekregen heeft wat de besturing betreft
3 100% rep

maximrace zegt op 24/08/2011 19:44   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Idd de juiste beslissing. Nu krijgen ze de tijd om er een topspel van te maken zoals beloofd en niet het rare on-rails gedoe van op de E3
4 100% rep

Pr3D@t0r zegt op 24/08/2011 19:59   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Volgens mij zit Darth Vader hier voor iets tussen.
Hij zal niet opnieuw zijn gezicht willen tonen in een game dat maar half af is en waar zoveel kritiek op is.
5 100% rep

ULTRAnumb zegt op 24/08/2011 20:03   [?]

  Rating 1 16+ 16+
alsof de extra tijd iets uitmaakt
na een jaar van E3 2010 trekt het nog altijd op niks
6 100% rep

V1nce zegt op 24/08/2011 20:36   [?]

  Rating 3 16+ 16+
kunne het eve goe cancelen
6.1 100% rep

Mathelas zegt op 24/08/2011 20:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+



Gonna regret this, but why?

Waarom kunnen ze het beter gewoon cancelen ipv het even uit te stellen?
6.2 100% rep

DuffyT zegt op 24/08/2011 21:31   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Hadden ze beter gedaan met GT5 ...

http://www.instantsfun.es/badumtss
6.3 100% rep

V1nce zegt op 24/08/2011 21:52   [?]

  Rating 3 16+ 16+
gij ging toch niemeer reageren? u fail
6.4 100% rep

silent785 zegt op 25/08/2011 11:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
beter refunden voor gt5 want da's pas echt geldverspilling
6.5 100% rep

D-MAN2000 zegt op 25/08/2011 14:45   [?]

  Rating 4 16+ 16+
mmm...gt5 me like
6.6 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 26/08/2011 8:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
GRID for the win!
Da was tenminste nog eens een echt goe race game.
7 100% rep

lorre189 zegt op 24/08/2011 20:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
maar kunnen ze volgende maand al nie releasen zou toch tof zijn
8 100% rep