Halo 4

Master Chief krijgt complimentjes

Master Chief krijgt complimentjes


27 July 2012 16:04 | Trailer | Wimpie | 13 reacties

Over iets minder dan vier maanden brengt 343 Industries de game Halo 4 uit. Dit is het eerste deel van de Reclaimer-saga en toont hoe Master Chief samen met Corona aankomt op een onbekende planeet. Onbekend betekent niet onbewoond want van zodra Master Chief voet zet op de planeet, ontwaakt er een eeuwenoud kwaad dat niets liever wil dan alles en iedereen uitroeien.

 

Nadat de eerste beelden op de E3-beurs aan het grote publiek getoond werden, zijn er massaal veel previews verschenen waarin de ontwikkelaar het ene na het andere compliment kreeg. 343 is natuurlijk trots op al deze complimenten en heeft de belangrijkste samengevat in de 'Accolades'-trailer. Onze E3-preview kan je hier nalezen.

 

Informatie over Halo 4


Releasedatum: 06-11-2012
Ontwikkeld door: 343 Industries
Uitgegeven door: Microsoft
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: x360
Age 16+
 
1 100% rep

maximrace zegt op 27/07/2012 16:30   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Terecht ook!
2 100% rep

spyllo zegt op 27/07/2012 16:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Zeer zeker dit wordt de schooter van 2012
Master chief is back and he's gonna kick ass
2.1 100% rep

kim gillissen zegt op 27/07/2012 18:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik hoop dat Planetside 2 de shooter van het jaar gaat zijn, want dat heeft zoveel meer te bieden als shooter.
Halo heeft wel altijd een goed verhaal en setting gehad, maar ik ga geen nieuwe Xbox 360 kopen (m'n oude is door red dot kapot gegaan) voor Halo alleen.
2.2 100% rep

michiel6661 zegt op 27/07/2012 19:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Inderdaad, ik wil ook graag Planetside 2 zien. Maar ze zijn allebei prachtige shooters!
2.3 100% rep

kim gillissen zegt op 27/07/2012 21:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Planetside 2 heeft zelfs veel weg van Halo kwa voertuigen en wapens, vind ik.
3 100% rep

Wostmetvoeten zegt op 27/07/2012 17:27   [?]

  Rating -1 16+ 16+
halo sucks monkey balls !
3.1 100% rep

frenchcore zegt op 27/07/2012 17:58   [?]

  Rating 0 16+ 16+
halo series interesseren mij ook ni echt,maar ik moet wel zeggen dat halo 4 er goed uitziet
3.2 100% rep

BelgianTerror zegt op 27/07/2012 18:35   [?]

  Rating 0 16+ 16+
@3, spreek je uit ervaring? ^^

Ontopic, Halo4 ziet er 'tot nu toe' veelbelovend uit. Nu nog afwachten tot de effectieve release om te zien of MC de verwachtingen kan inlossen.
3.3 100% rep

Brenttouza zegt op 28/07/2012 10:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik ga eerlijk gezegd ook afwachten op reviews, ik ga hem niet meteen kopen.

Hoofdoorzaak is omdat een week vroeger AC3 uitkomt. ^^
4 100% rep

RED REVOLUTION zegt op 27/07/2012 17:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Complimentjes?
5 100% rep

BerckX zegt op 27/07/2012 18:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+

Corona = bier?
Cortana = Halo?
6 100% rep

Elentrikkepaal zegt op 28/07/2012 7:12   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Vreemd da Masterchief met een biertje op die planeet aankomt.
6.1 100% rep

Magnum Delta zegt op 28/07/2012 8:46   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Op het einde van Halo 3 zei hij toch: 'Wake me when I'm thirsty'