Halo 4

Hoeveel hou jij van Halo?

Hoeveel hou jij van Halo?


26 June 2012 8:07 | Fun | Wimpie | 45 reacties

Gamers zijn een ras apart. Iedereen kent wel een gamer die hopeloos verkocht is aan een bepaalde franchise en ook de verschillende consoles hebben diehard fans die hun geliefde spelmachine overal op het internet gaan verdedigen. Maar soms gaat het nog een stapje verder, zo bestaan er bijvoorbeeld Halo-fans die niet vechten met mensen die de franchise afkeuren, maar gewoon een liedje zingen om hun held Master Chief te eren.

 

Onderstaand nummer is een parodie op 'What Makes You Beautiful' van One Direction en wordt ingezongen door enkele mannen die hopeloos verliefd zijn op Halo. Mooi toch? Halo 4 mogen we overigens later dit jaar verwachten en daarvan kan je nu al hier op 9lives een uitgebreide preview lezen.

 

Informatie over Halo 4


Releasedatum: 06-11-2012
Ontwikkeld door: 343 Industries
Uitgegeven door: Microsoft
Genre: FPS
Multiplayer
Beschikbaar op: x360
Age 16+
 
Pagina:
1 100% rep

filipo zegt op 26/06/2012 8:20   [?]

  Rating 1 16+ 16+
ik hou er zeker niet van
1.1 100% rep

kim gillissen zegt op 26/06/2012 8:36   [?]

  Rating 9 16+ 16+
^ Burn it with fire!! Before it lays eggs!!
1.2 100% rep

grifter zegt op 26/06/2012 9:48   [?]

  Rating 2 16+ 16+
hate it too, much too colorful and inspirational...
1.3 100% rep

mister__ID zegt op 26/06/2012 10:50   [?]

  Rating 5 16+ 16+
Vanaf Halo 1 is het downhill beginnen gaan met de reeks imo...
1.4 100% rep

Royal Belgium zegt op 26/06/2012 11:23   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Is dat niet wat te nostalgisch om te zeggen dat het zo slecht is geworden sinds de één?
1.5 100% rep

maximrace zegt op 26/06/2012 11:50   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Downhill? Het blijft nog altijd een topreeks en (volgens metacritic) de hoogst gerankte shooterfranchise op de consoles
1.6 100% rep

BelgianTerror zegt op 26/06/2012 12:03   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Halo 1 'lijkt' de beste wegens nostalgie Das iets waar iedere serie last van heeft. De vervolgen waren zeker stuk voor stuk sterk, een favoriet blijft echter objectief. (de mijne is Halo 3 )
1.7 100% rep

Royal Belgium zegt op 26/06/2012 12:18   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Idem, Halo 3
Maar klopt, nostalgie can be such a dick.
1.8 100% rep

kim gillissen zegt op 26/06/2012 12:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Lol Halo 3 was thans volgens de grootste hoop fans en inclusief mezelf de slechtste, want die was al veel te kort en het verhaal voelde te snel afgewerkt, gewoon eventjes Masterchief laten sterven (of het zo laten lijken toch) om dan toch een sterk einde te hebben...
Dit is verrassend vergelijkend met de Alien filmreeks, 1 was de beste qua nostalgie, de tweede was zeer sterk maar met meer actie, de derde was zwakker maar daar liet men Ripley ook sterven voor een sterk einde en in de 4de komt ze terug.

Dus gaat Halo 4 ook op Alien 4 lijken?
1.9 100% rep

BelgianTerror zegt op 26/06/2012 13:08   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ok, de SP was mss niet de beste, maar de MP van Halo3 vond ik zéér aangenaam. Dunno why, er zit een speciale soort feel achter.

En ik hoop dat Halo4 iets totaal verfrissend zal zijn. Niet zoals Alien 4
1.10 100% rep

maximrace zegt op 26/06/2012 17:23   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Halo 4 gaat ook verfrissend zijn. Het ziet er super uit wat ze allemaal van plan zijn! Qua verhaal vind ik de twee het beste en multiplayer de drie.
1.11 100% rep

DeLod zegt op 26/06/2012 17:45   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als verfrissend gelijk is aan "hervallen in generic sci-fi omgevingen met robots" dan is het zelfs een crème glace. Desalniettemin vond ik de originele trilogie ronduit briljant. ODST had nog een paar toffe levels (die met voertuigen vooral). Halo Reach had niets verfrissends meer imo. Pret-bedervende armor abilities, maar dat is iets anders natuurlijk. Zeer spijtig hoe men een geweldige franchise kan verneuken omwille van geldzucht. Ook jammer dat zovele mensen elke Halo blindelings toejuichen, terwijl ze in zichzelf zowiezo hun twijfels moeten hebben over de afwijkingen tov eerdere halo's. Kijk bv eens naar de Halo 4 sniper rifle, waar er zowaar sprake is van een microgolfoven als scope.

Ik was een Halo fanboy. Tot het te ver ging
1.12 100% rep

spyllo zegt op 26/06/2012 19:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Multiplayer was halo 2 voor mij de beste meeste uurtjes in gespeeld
Den 3 was dan weer een veel te traag
Reach is gezwoon goed en ik hoop dat de singel p)layer van 4 qua verhaal het beste wordt
1.13 100% rep

robkots zegt op 26/06/2012 20:28   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Oeps... sorry boy's
1.14 100% rep

frankievic zegt op 26/06/2012 21:42   [?]

  Rating 0 16+ 16+
1.15 100% rep

michiel6661 zegt op 27/06/2012 9:34   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik heb nooit enig probleem gehad met een Halo game. Ik vond ze allemaal goed (Halo Wars hebk nooit gespeelt dus daar spreek ik mij niet over uit). Alhoewel mijn verwachtingen vrij laag zijn voor Halo 4. Tziet er ni echt meer Halo uit voor mij maar tbegint meer en meer op CoD te trekken.
2 100% rep

Drez zegt op 26/06/2012 9:15   [?]

  Rating 0 16+ 16+
3 100% rep

karim4life zegt op 26/06/2012 9:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
4 100% rep

TOMMYGUN zegt op 26/06/2012 9:40   [?]

  Rating 3 16+ 16+
I'm in love with Halooooooooooooooooooowwwwwww!!!!!!!!!!!
5 100% rep

grifter zegt op 26/06/2012 9:48   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hehehe, funny music
6 100% rep

bigredevil zegt op 26/06/2012 10:28   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Halo is voor mij de one and only game op Xbox

Ik heb alle spellen en ook heb ik 3 beelden ( halo 3 masterchief helmet, halo reach standbeeld en stand beeld van halo 3 van masterchief in zijn bubbleshield )

Ook de encyclogopedie van halo en Halo legend dvd
6.1 100% rep

Fenumeher zegt op 26/06/2012 10:32   [?]

  Rating 4 16+ 16+
Ik las efkes "masterchief in zijn bubblebad". Dat was cooler geweest...
7 100% rep

LouGarou zegt op 26/06/2012 10:49   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik wist niet dat Iker Casillas nen Halo-fan was?
8 100% rep

Cyberninja zegt op 26/06/2012 11:07   [?]

  Rating 2 16+ 16+
"en wordt ingezongen door vier mannen die hopeloos verliefd zijn op Halo."
Effe leren tellen...
8.1 100% rep

Drez zegt op 26/06/2012 13:07   [?]

  Rating 0 16+ 16+
inmiddels zijn het enkele.
9 100% rep

agrash zegt op 26/06/2012 11:22   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik had de demo van halo 1 geprobeerd toen die uitkwam op PC en ik dacht bij mijn eigen van, wij hebben veel betere fps's op ons platform dan deze shizzle..
Daarna nooit meer een halo aangeraakt ^^


Ik kan wel verstaan waarom deze een hit op consoles werd however
9.1 100% rep

spyllo zegt op 26/06/2012 19:55   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Beter zeg dan is wat want ik speel ook al sinds quake en doom maar beter dan halo wat ????
10 100% rep

maximrace zegt op 26/06/2012 11:49   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Heel veel!
11 100% rep

PaLaDiN zegt op 26/06/2012 11:54   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Halo 1 was goed omdat het fps controls op de console heel goed deed.
Maakt ook een leuke film maar gameplay etc boring...
12 100% rep

robkots zegt op 26/06/2012 12:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik vond er geen zak aan.
13 100% rep

L'enfant terrible zegt op 26/06/2012 13:06   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Halo was een tof spel voor co-op en multiplayer, veeeel fun gehalte dat zeker.


Maar mensen die het 1 van de beste games vinden hebben duidelijk nog geen kwaliteit gespeeld, of kunnen het niet begrijpen.
13.1 100% rep

maximrace zegt op 26/06/2012 17:25   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dus de reviewers die de spellen zo hoog inschatten hebben nog geen kwaliteit gespeeld of begrijpen games niet? Lol, misschien eerst even nadenken voor je voor iedereen spreekt
13.2 100% rep

BelgianTerror zegt op 26/06/2012 17:36   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Kwaliteit is anders voor iedereen e
13.3 100% rep

DeLod zegt op 26/06/2012 17:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Veel reviewers hebben idd geen verstand van zake. Daar getuige de nog steeds torenhoge scores voor CoD en Fifa van. Desalniettemin is het begrijpelijk om zulke scores uit te delen in ruil voor een flinke zak geld of friet.
13.4 100% rep

maximrace zegt op 26/06/2012 18:04   [?]

  Rating 0 16+ 16+
COD en Fifa blijven dan ook goeie games. Het is niet omdat je niet innoveert dat je spel daarom slecht is . Innovatie is altijd leuk maar zorgt er niet voor dat je met een topgame zit
13.5 100% rep

DeLod zegt op 26/06/2012 21:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hey
Het zijn uiterst matige games vandaag de dag

Op voetbal gebied is PES vele keren beter
Iedereen met een greintje voetbalgevoel weet dit

Spelers als Lukaku zijn helaas geblindeerd door zakjes geld en/of hebben simpelweg de media campagne van EA gevolgd

CoD is al jaar en dag hetzelfde en biedt al lang geen verfrissende ervaring meer, iets waar jij zelf duidelijk aandacht aan besteedt Dus ja, het zijn geen slechte games, maar geen monsterscores meer waard vandaag de dag

Zit er trouwens iets in je oog?
13.6 100% rep

Y@nnick. zegt op 26/06/2012 22:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
DeLod, ik recenseer op deze website en ik vind Call of Duty's ook matige games.

Kijk naar Modern Warfare 3, de graphics zijn echt lelijk, de maps zijn om te huilen, er zit amper vernieuwing in en er zitten o zoveel frustrerende fouten in als een zwak spawnsysteem en lag.
Ik hou me vanaf nu alleen nog bezig met Modern Warfare 1 en laat de rest voor wat het is .


13.7 100% rep

DeLod zegt op 26/06/2012 23:02   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Dan is er hoop voor 9lives, ben blij dit te horen!
13.8 100% rep

maartendq zegt op 26/06/2012 23:04   [?]

  Rating 1 16+ 16+
@13.5 Ik speel al shooters sinds doom 1 (als ukkie van 6) en ik vind de Modern Warfare reeks een van de beste single player shooters die er is. MW en Half Life 2 (+ episodes) zijn de enige moderne shooters die ik herhaaldelijk kan uitspelen zonder ze ook maar een greintje saai te vinden.

Overigens ken ik geen enkele shooter campaign die zo verdomd intensief is als die van de Modern Warfare reeks. Explosies langs alle kanten, kogels die je om de oren vliegen, over-the-top setpieces en een enorm hoog tempo. Schitterend gewoon. Battlefield 3 heeft geprobeerd dit na te doen maar is daarin serieus op hun bek gegaan. Idem ditto voor Medal of Honor.

Ik snap niet waarom mensen altijd klagen over een gebrek aan innovatie. Shooters zijn sinds Catacomb Abyss (zogezegd de eerste FPS) altijd hetzelfde gebleven: "point your weapon at bad guys and shoot them". Het enige wat verandert, is het thema.
13.9 100% rep

DeLod zegt op 27/06/2012 0:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
CoD vind ik danig over the top dat het ongeloofwaardig wordt + de AI van vijanden is nogal repetitief en voorspelbaar. Daarenboven wordt ik graag ondergedompeld in mooie omgevingen die je in het spel zuigen. Spellen als Ghost Recon spreken mij daarom veel meer aan.

Battlefield 3 had een zwakke single player, te gescript en niet erg geinspireerd.

Verder vind ik de originele Halo trilogie ook een fantastische SP bieden. Prachtige kleurrijke omgevingen waar men vecht tegen een creatieve pot aliens mét goede onvoorspelbare AI, wederom lekker kleurrijk en gewoon enorm epische set pieces (waarbij de muziek een erg belangrijke rol speelt).
13.10 100% rep

BelgianTerror zegt op 27/06/2012 0:39   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik had keigraag MW3 ofzo willen reviewen da kreeg van mij een 75 max ze --' maja, de pc-review is er nooit gekomen wegens, nuja, luiheid xd
14 100% rep

Bl3ssTheFall zegt op 26/06/2012 14:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
zo veel gayness
15 100% rep

gianni360 zegt op 26/06/2012 21:56   [?]

  Rating 0 16+ 16+
heeft XboX 360 vroeger niet veel probleemen gehad met halo (de RROD) ?
15.1 100% rep

michiel6661 zegt op 27/06/2012 9:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
kdenk niet dat dat kwam door halo maar door microsoft hun slechte hardware...