Reserveer nu je Guild Wars 2-naam voor het te laat is

Reserveer nu je Guild Wars 2-naam voor het te laat is


24 July 2012 9:06 | Nieuws | Praga | 14 reacties

ArenaNet en NCsoft geven de spelers de kans tot 31 juli om de naam van hun Guild Wars-personage te reserveren zodat ze er mee aan de slag kunnen in Guild Wars 2. Opgelet want als je jouw naam effectief wil behouden, dan moet je deze al even effectief toepassen op je Guild Wars 2-personage.

If you're a Guild Wars player who wants to use your character names in Guild Wars 2, now is the time to stake your claim. It's easy-all you have to do is log in to your Guild Wars account to reserve all your character names. But don't delay-the deadline for name reservation is July 31.

Als trouwe Guild Wars-speler weet je dus meteen wat je te doen staat... voor het te laat is en anderen met jouw naam aan de slag gaan. Meer info kan je vinden op de officiële ArenaNet-blog.

 

Informatie over Guild Wars 2


Releasedatum: 28-08-2012
Ontwikkeld door: ArenaNet
Uitgegeven door: NCsoft
Genre: MMORPG
Multiplayer
Beschikbaar op: pc
Age 12+
 
1 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 24/07/2012 10:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Toch nog maar eens ingelogd om safe te zijn
Jammer dat je geen 1 woord namen kan reserveren
2 100% rep

spyllo zegt op 24/07/2012 10:51   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Den beta dit weekend was echt zalig vooral de world versus world
Dat het maar rap eind augustus is
3 100% rep

Sparrow zegt op 24/07/2012 10:53   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik zal dat dit weekend ook nog is doen voor de zekerheid. Heb dit jaar nog wel eventjes gespeeld dus dat zou normaal inorde moeten zijn.
4 100% rep

Extrizyo zegt op 24/07/2012 11:13   [?]

  Rating 0 16+ 16+
en als je nu inlogd met je je gw1 account en een nieuw char. aanmaakt daar met een nieuwe naam, telt die naam dan ook voor in gw2 ofniet ?
4.1 100% rep

Sparrow zegt op 24/07/2012 14:36   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Waarschijnlijk wel. Lijkt me het proberen waard.
4.2 100% rep

Mclaeys zegt op 24/07/2012 16:01   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ja, dat telt. Alle namen die je aanmaakt tot en met 31 juli.
Jammer genoeg enkel de 2-woord namen.
4.3 100% rep

The Monopoly Guy zegt op 24/07/2012 21:19   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Ik denk dat je meer chance gaat hebben met een nieuwe naam op de moment van de headstart
En als die tijdens de headstart al bezet is nog eens proberen op de moment dat de reservation list niet meer telt
5 100% rep

aggenor zegt op 24/07/2012 11:40   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Moet je gw 1 hebben om gw 2 te kunnen spelen?
5.1 100% rep

Alex40014 zegt op 24/07/2012 11:43   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Natuurlijk niet, gw2 is geen expansion van gw maar een apart spel op zich.
5.2 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 24/07/2012 13:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Als je het verhaal van gw1 wilt weten moet je hier eens naar kijken:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL00553A085339802C&feature=plcp
6 100% rep

ratmanbruno zegt op 24/07/2012 12:37   [?]

  Rating 0 16+ 16+
dus gewoon effe inloggen met gw 1 charrs
en hoe zet je uw gear in hall of monuments?
6.1 100% rep

Sparrow zegt op 24/07/2012 13:38   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Via de bijgevoegde link kan je zien hoever je progress is en welke gear je kan plaatsen in de hall of monuments door je character name in te typen.

Je kan niet alles erin plaatsen en je hebt enkel maar toegang tot de hall of monuments als je de Eye Of the North expansion hebt. Om daar je gear te plaatsen moet je enkel op het juiste podium klikken nadat je de banners hebt geactiveerd.

http://hom.guildwars2.com/en/#page=welcome
7 100% rep

ravoc zegt op 26/07/2012 17:14   [?]

  Rating 0 16+ 16+
En maar hypen en hypen... losers
8 100% rep