GRID 2

Geen 'Cockpit-view' in GRID 2

Geen 'Cockpit-view' in GRID 2


13 August 2012 21:21 | Nieuws | Michael.Cox | 36 reacties

GRID 2 zal geen cockpit-view bevatten. Een aantal spelers hebben op die beslissing van Codemasters al negatief gereageerd, maar de ontwikkelaarsstudio legt nu uit waarom het die beslissing genomen heeft. Clive Moody, executive producer bij Codemasters, verklaart: "Het lijkt alsof er een misverstand gebeurd is. Spelers denken dat we zulke grote beslissingen enkel nemen door enquêtes te organiseren en met spelers te praten. We halen echter veel informatie rechtstreeks van onze servers, waaruit we veel uit het spelgedrag van spelers kunnen afleiden."

 

Zo blijkt dat slechts 5 percent van de GRID-spelers die Cockpit-view camera gebruiken, waardoor de beslissing om die weg te laten wel te begrijpen is. Met het vrijgekomen geheugen kan het spel nog verbeterd worden op andere vlakken, om een zo echt mogelijke race-ervaring aan de spelers aan te bieden. Zo zijn er nu meer mogelijkheden om de graphics nog te verbeteren. Gebruikte jij de Cockpit-view of ga jij het helemaal niet missen?

 

Bron: VG247externe link

Informatie over GRID 2


Releasedatum: 31-05-2013
Ontwikkeld door: Codemasters
Uitgegeven door: Codemasters
Genre: Racing
Multiplayer
Beschikbaar op: pc x360 ps3
Age 7+
 
Pagina:
1 100% rep

Desolator23 zegt op 13/08/2012 21:40   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Hopelijk zit er dan wel een hood view in. Dat je de motorkap voor een deel kan zien. Speel altijd GTR Evolution in Cockpit mode. Ga dit wel missen...
1.1 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 14/08/2012 9:59   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Voor GRID1 waren er veel mods, dus er zal wel weer iemand zijn die zo een cockpit mode zelf gaat maken en op internet smijten.
2 100% rep

playforfun91 zegt op 13/08/2012 21:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Werkt de knop om nieuw te melden eigenlijk sinds de update? Heb dit al een week geleden gemeld ...

Ik vind de view trouwens wél tof. Ik gebruikte hem meer niet dan wel maar toch zal ik hem missen.
2.1 100% rep

Michael.Cox zegt op 13/08/2012 21:48   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Hou er alstublieft rekening mee dat de redactie ook vrijwilligers zijn en dat ze dus niet elk bericht onmiddellijk online kunnen zetten.

Citaat van de pagina waar je het over hebt.
2.2 100% rep

playforfun91 zegt op 13/08/2012 22:00   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Alez, de oproep voor nieuwe mensen is dus niet onterecht, maar het is niet bedoeld als steek maar als echte vraag. Als je niets ontvangen hebt moeten de technische mensen er wel eens naar kijken. De zoekfunctie werkt ook niet meer hé.
2.3 100% rep

Michael.Cox zegt op 13/08/2012 23:17   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Er zijn momenteel inderdaad wat problemen met de functie. We krijgen de mails niet meer in onze mailbox, maar dat zou snel opgelost moeten raken. En dat de zoekfunctie niet werkt moet je ons niet vertellen, dat is pas irritant!
3 100% rep

catfish zegt op 13/08/2012 21:48   [?]

  Rating 2 16+ 16+
"Met het vrijgekomen geheugen kan het spel nog verbeterd worden op andere vlakken"
Een grapje neem ik aan?
Racen in helicopter-view is gewoon voor amateurs, ik heb nog nooit iemand op het dak van z'n auto zien zitten...
3.1 100% rep

mr magic zegt op 13/08/2012 23:18   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wat een onzin !
Omdat je minder ziet in de cockpit zou je zelfs meer geheugen moeten vrijhebben ! ( maar dit is allebei verwaarloosbaar )

En als het dan nog "maar" 5%, dat is toch een hele hap van de gebruikers die dat leuk vonden.
4 100% rep

Urbi In Orbit zegt op 13/08/2012 21:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
"... om een zo echt mogelijke race-ervaring aan de spelers aan te bieden."

Zo echt mogelijk zonder cockpit view, dacht het niet.

Dat is net zo erg als beweren bij een shooter, zo echt mogelijk maar zonder 1st person view.
5 100% rep

MIC zegt op 13/08/2012 21:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
6 100% rep

YaMo zegt op 13/08/2012 21:51   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Wat een grap
7 100% rep

valle91 zegt op 13/08/2012 21:57   [?]

  Rating 0 16+ 16+
slechts 5% dit kan toch niet ?
7.1 100% rep

playforfun91 zegt op 13/08/2012 22:01   [?]

  Rating 3 16+ 16+
Inderdaad, ze zouden er eens een poll over moeten maken op 9Lives.
7.2 100% rep

Teknohol1c zegt op 14/08/2012 11:09   [?]

  Rating 0 16+ 16+
De wereld is groter dan 9lives ze...
8 100% rep

Techno Patat zegt op 13/08/2012 21:58   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Eentje die ik links laat liggen dus! Ik speel namelijk AL mijn racegames vanuit de cockpit! Van Need for Speed Shift tot GTR EVO!

De enige keren dat ik 3rd person met een auto rijd is in GTA/The Saboteur!
9 100% rep

JohnnyricoMC zegt op 13/08/2012 22:08   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Awoert! Ik speel mijn racegames bijna altijd in cockpit view!
9.1 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 14/08/2012 10:50   [?]

  Rating 0 16+ 16+
In 3rd person kun je nogtans betere tijden halen.
Hoe goed je ook bent met die cockpitview, het feit dat je de rand van de weg veel precieser kunt mikken in 3rd person scheelt soms echt veel in u tijd.
9.2 100% rep

Teknohol1c zegt op 14/08/2012 11:10   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Gezever! Of da nu in-game of in-echt is. ALs ge u wagen begint te kennen weet je gewoon wanneer je tot op de rand rijd en hoef je da ni te zien.

Ik rijd wel altijd bumpercam.
9.3 100% rep

[Dark-Fury] zegt op 14/08/2012 14:47   [?]

  Rating 0 16+ 16+
Hoe meer daje ziet hoe beter. Zo simpel ist.
Weet ge wa, we zullen eens racen/driften als GRID2 uit is
Ik 3rd person met de pijlkes en gij cockpitview en controller, pijlkes of stuur gelijk daje wilt.

Ben er vrij zeker van dak ga winnen als het gaat lijken op GRID1, kwas daar schijte goe in, nooit verloren online
10 100% rep

grifter zegt op 13/08/2012 22:08   [?]

  Rating 1 16+ 16+
dit was net zo gek aan deze reeks. Al van in toca, naar DTM en daan naar GRID! om toe te geven, speelde ik niet altijd zo, maar het moet er gewoon bij zijn!
11 100% rep

grifter zegt op 13/08/2012 22:08   [?]

  Rating 1 16+ 16+
Net als bij DIRT!
12 100% rep

silent785 zegt op 13/08/2012 22:16   [?]

  Rating 0 16+ 16+
13 100% rep

Karre zegt op 13/08/2012 22:17   [?]

  Rating 1 16+ 16+
"Met het vrijgekomen geheugen kan het spel nog verbeterd worden op andere vlakken, om een zo echt mogelijke race-ervaring aan de spelers aan te bieden."

Een spel van Codemasters en zo echt mogelijk :')
14 100% rep

Racing_Genk zegt op 13/08/2012 22:18   [?]

  Rating 2 16+ 16+
Wtf wie speelt nu racegames niet in cockpit view...
15 100% rep